Šokiai

Niekada nesupratau pesimistų, sakančių: \"Esu ne pesimistas. Aš esu realistas\".
Visada ieškau blogų dalykų gerųjų pusių, visada stengdavausi minusiuose ieškoti pliusų. Aš vis dažniau pakliūdavau į neaiškias ir nesuprantamas situacijas, bėgdavau nuo problemų ir stengdavausi jas užmiršti. Visada ieškojau teisybės ir ją rasdavau.
Aš tikiu, kad po saulės lietaus, nutvieskia margaspalvė vaivorykštė arba kad žvaigždės tai- MES.
Aš kiekvieną dieną vis atrandu kažko naujo ir tada abejoju ar iš vis tikiu geru gyvenimu. Ar po lietaus tikrai nušvis saulė?
Ir paskutiniu metu atradau kažką įdomaus- Šokiai. Ne, tai ne paprastas dalykas. Kiekviena akimirka tampa tokia maloninga. Ir šokdama atviroj salėj pamiršti viską, įsijauti į šokį. Nes šokdama gali išlieti visas emocijas.... Išlieti pyktį. Ir niekas to nesupras. Tu šoksi... Šoksi tol kol pajusi nuovargį. Ką reiškia atiduoti visą save tam, ką tu dievini, ką reiškia išsekti taip, kad tik padėjus galvą ant pagalvės protas iš karto atsijungtų, ką reiškia šokti ne tik realybėje, bet ir sapnuose.
Nanja

2010-05-28 21:00:57

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2010-05-29 22:57:50

Antroje eilutėje disonuoja laikai: esamasis-būt.dažn. tame pačiame sakiny.
Panašiau į dienoraštinius pamąstymus negu į literatūros kūrinėlį.
Yra skyrybos klaidų. Štai čia nelabai aiški mintis ( tikriausiai dėl skyrybos) :
Aš tikiu, kad po saulės lietaus, nutvieskia margaspalvė vaivorykštė

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-05-28 21:51:20

:)...aš norėjau norėjau šokt, atidėliojau atidėliojau...( ,,vis griovius kasiau" )...o dabar jau kojos ne taip kilnojasi kaip jaunystėj :)...tikriausiai jau ir nešoksiu, kaip svajojau: nesu pesimistė- tik realistė :))...bet, svajonėse vis dėlto šoku :)

Anonimas

Sukurta: 2010-05-28 21:16:40

Laimės nėra niekur kitur, tik galvoje.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-28 21:12:36

Taip pat laikau save optimistu. Žinai, kas įdomiausia? Optimizmas neatneša laimės, o tik sudaro jos miražą. Visam gyvenimui. Tu matai, o aplinkiniai - ne. Na, o dėl šokių, tai pasakysiu, kad fizinė iškrova visuomet yra gerai. Nors ir griovius kask - pavargus gerai miegosi. Žinoma, šokiai, muzika, gražūs judesiai... Fizinis nuovargis po to prašviesina protą. Šįsyk sakau, kaip realistas ;)