Vieną tylią naktį, kai žvaigždės nuo tokios ramybės pačios užsnūdo,
į Žemę sugrįžo pasaka...
Ji taip lengvai ėjo per tamsą, kad niekas ir negirdėjo to mažo
vaikystės stebuklo...
Bet paskui save pasaka skleidė kerus... Kur ji sklendė, ten liko
Elfai, Kalėdų Senelis, Geroji fėja, Pinokis, Snieguolė, Kaukučiai, Pelenė,
Princas ir Elgeta, Gerda ir Kajus, Senelės pasaka ir visokie burtai...
Pro langus stengėsi pažvelgti didelės laimingos akys. Prie kiekvieno židinio
buvo padėta po mažą gerumo kerelį.
Nors miegas gilus, bet blakstienų šnaresy lengvai aidėjo visų herojų
žingsneliai. Norėjosi nepabusti. Kada dar aplankys?
Rytas negailestingai atmerkė akis. Širdy liko beribis gėris, kurio negalejau nepajusti...
Aš vėl patikėjau Pasaka... Ir nebenoriu užmigti... Ar leisi? Aš tik ramiai pabūsiu šalia.
Tikėkim stebuklu, ir pasaka pasiliks, net jei išauš rytas...
Gaiva
2010-05-10 19:32:51
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo
Sukurta: 2010-05-11 08:50:09
..lengvas pasakos skrydis, per norą, kad tai butų tikrovė, neblogas, patiko ...
Vartotojas (-a): Kapsė
Sukurta: 2010-05-11 08:20:53
Pritariu ir aš išdėstytoms pastaboms, bet kūrinėlis paliko širdyje gėrį. Taip jautriai ir vaizdingai atspindėti mažųjų patirtus įspūdžius ne kiekvienas sugeba. Sėkmės Jums kelionėje po vaikystės šalį.
Vartotojas (-a): Raktažolė
Sukurta: 2010-05-10 23:47:42
Trumpas, šiltas ir spinduliuojantis pasaka. Puikiai kuriate nuotaiką, prasminga ir labai gera kūrinio mintis. Bet pritariu Rykštei dėl daugtaškių - jie savo funkcijos, kai jų daug, nebeatlieka kaip reikiant. Pabaiga stipresnė už pradžią (žvaigždėta naktis iki skausmo visų mėgiama kūryboje pačiupinėt, pasakų vardijimas nesudomina pakankamai, geriau būtų kokia interpretacija, bet kita vertus viskas puikiai susilieja į vieną visumą). Nuo ,,pro langus'' man labai patiko.
Vartotojas (-a): Rykštė
Sukurta: 2010-05-10 20:58:01
Tekstas gražus, švelnus, banguojantis. Bet man užkliuvo daugtaškiai. Ar ne per daug čia jų? Pavyzdžiui, manau, kad pirmasis sakinys daug geriau skambėtų, jei gale būtų taškas.
Ir dėl eilučių skaldymo dar pagalvočiau.
Vartotojas (-a): kaip lietus
Sukurta: 2010-05-10 20:24:16
Taip, šiais laikais tik pasakomis ir galima tikėti. Kita vertus mūsų valdžia jų tiek priseka, kad po to tikros pasakos atrodo kaip realybė :) Ką galiu pasakyti - gražu.
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2010-05-10 19:45:11
na kartais mes imam ir patikim vis dėl to :)