Būti ir numirt Lietuvišku Žmogum.

Santrauka:
Skirta rūpestingoms mamoms.
Dėl ko Lietuva pirmauja savižudybėmis?
Neįgalus juoktis,
Verkt ir džiaugtis
Išsiderinęs instrumentas –
Paranojiškas androidas.

Išgrot nebegaliu.

Tarp svetimų minčių
Įsiklausyt sunku.

Pasmerktas
Pamiršt gražiausią –
Įgimtą kalbą,
Apkursti ir apakt.

Ryškios spalvos,
Šaižūs garsai,
Žodžiai lipnūs –
„Turi ir privalai“

Sistema prašo, teigia –
Gyvenimo nėra,
Sizifiškai imk ir duok.
Būk mums naudingas.

Vis nuridena
Ir šypsos giltinės
Ekranuose plačiai.

Apmokėjimo planas „Mama telefonu“
Atsiunčia mylimą balsą:
– Kada bus bakalauras?
Kartoju Jai, vis atsakau:
– Medžiu noriu būti,
  Niekuo daugiau..

Paskęst tarp
Nesipildančių norų,
Piniginių užgaidų menkų?
Užmiršt, kodėl
Šioj Žemėje esu?

O juk gimiau Lietuvoje,
Tarp žaliuojančių
Girių ir miškų.

Gimiau, nes-----

Noriu būti ir numirt
Lietuvišku Žmogum.
Amonas

2010-04-20 12:55:34

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-20 14:05:58

skaitytojau Herbera, o kaip jums įrašas? įdomu sužinoti, na tas įrašas, kurį autorius publikuoja skaitytojui?.. ką jūs apie jį?..

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-04-20 14:00:35

Čia trumpiems komentarams vieta,o ne diskusijoms apie politiką su atsirašinėjimas ...Yra tam diskusijų klubas
Man-ne(apie kūrinį čia)-nepatiko

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-20 13:53:04

Na jau, aš taip pat mama, tačiau neįeisiu, vis tik, į skaitytojo slapyvardžiu Rykštė jos šabloniškai siuvamų mamų šabloną iškarpoms. O gal čia imamas archetipas, tarkim motinos - šv. Marijos archetipas, kaip šablonas?.. Na gi, Rykšte, (koks lėkštas jūsų požiūris į literatūra, o mamai jūsų tai tikriausiai taip ir rūpi - jūsų bakalauras, bet aš ne jūsų mama, skaitytojau kategoriškai pareiškiąs nuomonę – kad eilėraštis puikus, o gal jūs jau mamytė, ir jums jis puikus.
aš čia matau žmogaus dienoraštinį įrašą, tikrai ne eilėraštį.)

Anonimas

Sukurta: 2010-04-20 13:52:17

man labai patiko jauno žmogaus noras būti žmogumi, o ne pildyti programą, kurią kažkas parašė... man labai labai patiko :)

Vartotojas (-a): Amonas

Sukurta: 2010-04-20 13:47:18

Paprastai pasakysiu, santrauka reiškia: Mama, nepyk, kad galbūt nesu toks, kokio tikėjaisi, bet esu Lietuvis ir tuo didžiuojuosi. O ta \"Valstybė\" nepasakyčiau, kad labai rūpintųsi tautiškumu. Nuo gilios senovės lietuviai negalėdami būti savimi susidegindavo.. Ir dabar su skausmu širdyse galabijasi. O rūpestingos mamos, tiksliau - tėvai :) turėtų puoselėti tautos vertybes, dvasinę stiprybę.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-04-20 13:28:05

Nuostabus eilėraštis mamoms. Toks ilgesingas, jaunatviškas. Nerandi sau vietos, viskas mainosi, o mama visuomet lieka tokia pati. \"Kada bus bakalauras?\"

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-20 13:12:22

perskaičiau jūsų šitą santrauką. (ten net atsakymas dėl ko?..) Lietuva yra Valstybė, kaip ir visos pasaulyje valstybės Patriarchalinė, na o šeima yra tik sudėtinė individuali visuomenės dalis, kuri skaitosi su visuomenės diktuojamomis taisyklėmis. (gal jūs nepirktumėte mašinos ir važiuotumėte į darbą arkliuku, bet?.. laikas jums duoda kitas nuorodas, taip?) santrauka ir dienoraštinis įrašas vėl gi, man kaip skaitytojui atrodo skirtingi tekstai savo idėjine minties kryptimi.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-20 13:05:11

Gražūs ieškojimai savęs Būtyje ir Būties savyje, siekimas harmonijos ir kaip dera ieškojimuose, dvasiniai klydimai – jie akivaizdūs Būties egzistencijos harmonijoje, pasireiškiantys dvasine disharmoniška būsena, kuri visada surišta jausmais ir materija. Šviesa – gamtos protas yra tobula jau savo pradžioje, ir nuoga švaria nesutepama amžinybe.
dvasingas dienoraštinis įrašas, klystant – nes ieškant tos tobulos dvasinės būsenos savyje, kuri yra harmonijoje, taip kaip gamtos protas yra tobulas savo pirmapradiškume...