Vienatvė – dieviška ugnis,
Kuri išdegina vargingą mano sielą.
Nerimstančiai esybei ramybės valanda
Apmąstymų pilnatvę atnašauja.
Tyloj vienatvės akys sminga lig širdies
Ir atsako kasdienio laukia –
Ką gero žmogui padarei?
Ir skaidula kiekviena pajunti
Apvaizdos visaregę akį
Ir amžinąjį klausimą:
Ecce homo?..
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2010-04-20 23:36:27
Man patiko : taiklu ...o vienatvė degina, daug ką degina: pakeičia arba išnaikina...
Vartotojas (-a): paguodos giesmė
Sukurta: 2010-04-20 12:59:25
Pajaučiau nerimastingą subjekto būseną. Geras klausimas:)
Vartotojas (-a): Barabas
Sukurta: 2010-04-20 12:33:19
:)
Vartotojas (-a): Meškienė
Sukurta: 2010-04-20 07:39:37
Pritariu anamcara komentarui. Gražus, nors ir liūdnas kūrinys.
Vartotojas (-a): anamcara
Sukurta: 2010-04-20 06:42:49
:)
manau, suprantu tą būseną :) ypač paaštrėjančią pavasariais :) kai vienuma delnus išskleidus pavasario vėjais alsuoja :) ji iš itiesų panaš į ugnį :)
ir uždega gerą daryti :)
ne kavos puodeliui, o elgetai duoną :)
fainiai :)
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2010-04-20 00:46:47
Vienatvė – dieviška ugnis,
Kuri išdegina vargingą mano sielą. ----- kliedesys, ir toliau - neskaičiau.
nėra chrizantemos, be šaknų; suprantat?.. (nėra žmogaus vienatvėje, bet kuris žmogus yra ne iš vienatvės - tad kame jūs matote dieviškumą toje tiesoje, kurią teigia skaitytojui pirmos kūrinio eilutės? aš jas, kaip vienas iš skaitytojų, pacitavau.)
Vienatvė – dieviška ugnis,
Kuri išdegina vargingą mano sielą. ----- kliedesys, ir toliau - neskaičiau.
nėra medžio be šaknų, suprantat?.. (nėra žmogaus vienatvėje, bet kuris žmogus yra ne iš vienatvės - tad kame jūs matote dieviškumą toje tiesoje, kurią teigia skaitytojui pirmos kūrinio eilutės? aš jas, kaip vienas iš skaitytojų, pacitavau.) Pirmos eilutės parašytos teiginio formoje, pasiremiant Dieviškąją ugnimi. Toliau žmogau, šios literatūros skaityti nepanorau, juk laikas gyvenimo ribotas, ar valiosi viską perskaityti?... eisiu aš geriau Kamiu paskaityti, ten bent įtikinamesni teiginiai teigiami, jei rašytojas renkasi kategorišką formą, tartum teigdamas tiesą. Toks jau tas dalykas grožinė literatūra, tai gi, kam rašai?.. (tegul vienatvė skaito, juk tai dieviška ugnis?... nu, ir?... aš jus skaitau. Mąstykite rašydamas.)