Mylėkite viens kitą!

Dieve, koks gražus Tavo sukurtas pasaulis...
Tik Ievos vaikai, tarsi sekdami motinos pėdom - vis nesidžiaugia...vis skuba nusidėti...nusidėti grožiui...
Tavo pasaulio kūriniui, burnodami ir keiksnodami, kad negauna, ko trokšta...pilną burną turėdami, vis siekia uždrausto vaisiaus...
   O Tu, Dieve, myli juos ir tokius...paberi snaigių saują, sublizgi saulės zuikučiais, kapsi lietaus lašais, kaip pirštu grūmodamas: džiaukitės vaikai, kol dar čia...mylėkite vienas kitą...Kvėpuokite manimi...
Negi jūs nematote, kiek nuostabių akimirkų aš išbarsčiau...negi širdys nejaučia, kaip reikia skubėti rinkti jas, nes tamsa kaip naktis, ateis neišvengiamai...
   Mylėkite viens kitą!
Laũmele

2010-03-13 07:52:16

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-03-14 19:16:20

Nuostabiai gražus pasaulis, tik gaila, kad saulė slenka vakarop...
Mylėkite viens kitą.
Labai mielas.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2010-03-13 14:01:13

Visos mintys - erezinės, kurios ne Didžiojoje Kanoninėje Knygoje. Bet juk kanoninių knygų ne viena, ir visos pranašauja vieną, kartais labai skirtingą, tiesą. Ieva - argumentas, Adomas - suviliotas funkcijai, gal ir nubaustas nepelnytai. O kas matė amžinąją šviesą? Išėjusieji. Bet jie juk bežadžiai. Tikėti - nereiškia patirti. Tikėti - būti absoliučioje kurios nors Didžiosios Kanoninės Knygos tiesoje.
Net tokia švelni Ievos ištartis užgauna vyriška savimeilę. Kad ir kaip čia ir bekalbėtum, Ieva kūniškos
meilės išpažinėja, didžioji gundytoja, malonių pilnoji.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-13 12:46:52

Erezinė mintis, Laumele. Pagal katalikų tikėjimą būtent numirus ir atsiras amžinoji šviesa. man kaip vyrui ne kaip :) nuskambėjo (Ievos vaikai) tyarsi Adomas čia būtų nieko dėtas. :) Kvietimas mylėti vienas kitą - pagirtinas.

Vartotojas (-a): liusta

Sukurta: 2010-03-13 11:55:11

Graži prasmės akimirka. Ačiū.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-03-13 11:38:25

gaila,kad tokie prasmingi žodžiai retai tepasiekia mūsų širdis...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-03-13 11:36:17

...tokia Šviesa per širdį nubangavo...nuostabūs Žodžiai...

Anonimas

Sukurta: 2010-03-13 11:12:52

:). taip , tylsala.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2010-03-13 09:57:43

mylėkime...

Anonimas

Sukurta: 2010-03-13 09:06:24

Gražus paraginimas... kartu ir perspėjimas nusidėjėliams...