Mergaitė ant raudono kalno

Santrauka:
Mačiau nuotrauką, kur mergina ant keisto raudono kalno. Ką ji ten veikia?
Mergaite ant raudono kalno
Lieknomis kojomis ir palaidais plaukais,
Ar tavo žvilgsnis vis dar gano
Baltus žirgus, šuoliuojančius žydrais laukais?

Ar tavo rankos vis dar tiesias,
Mest laso ant paties greičiausio tarp žirgų?
O gal tiesiog, supratus tiesą,
Atsisakai minties, nes per mažai jėgų?

Galbūt, geriau tegul jie lekia
Per mėlyną žydrynę – lyg tavas akis?
Tu nori laužo, o ne žvakės?
Bet juk eikliausio žirgo nieks nesulaikys.

Nebent... jis pats norėtų balno.
Tad tu viliesi – kada nors taip atsitiks –
Priglausi prie kaktos jam delną
Ir žirgas prunkš, ir amžiams tavo pasiliks.
...................................................................

Vilnim plaukai banguoja vėjyje –
Mergaitė ant raudono kalno.
Sau žirgą jau seniai atspėjo,
Bet akimis kol kas jį gano...
kaip lietus

2010-03-07 00:17:00

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-03-13 20:36:56

Autorius:...\"eilėraštis tikrai nėra pats geriausias\"... Butent jis geriausias! Ir sunku isivaizduoti geresnį. Tai mano asaba mano po dabar publikuojamų - praeitin, nebuvo laiko...

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-03-07 19:08:55

Perskaičiau kelis kartus.Rimas idealus. Ir iš viso eilius gražiai sudėliotas ir su gilia prasme. :-)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-03-07 17:00:50

Reikia pripažinti, kad kritika teisinga - eilėraštis tikrai nėra pats geriausias, lyginant su kai kuriais kitais, kuriuos esu parašęs. Taip, čia nederamai pasirinktas skiemenų skaičius, dėl ko nėra ritmingumo ir rimuotam kūriniui būdingo plastiškumo. Galbūt todėl kai kur stringa ritmas (ne rimas, skirkit pagaliau du visiškai skirtingus dalykus). Žioplų klaidų tikrai buvo - ačiū moderatoriams, jas ištaisė. Tačiau... 1. Su Avoir nesu ganęs arklių, todėl tujinti būtų gal ankstoka. 2. Bandykite, gerbiamasis, pasiaiškiti su draugais arba pasiskaityti tam skirtoje literatūroje, ką reiškia žodis autentiškas ir kur jį galima taikyti 3. Balti arkliai žydruose laukuose yra debesys (tai suprastų net ir vaikas), todėl jūsų pašmaikštavimas visiškai nevykęs arba tiesiog turite ryškių problemų su elementaria fantazija (na, juk ne visiems tai duota, sutinku). 4. Žodis ...daug... skyrybos klaidų yra nesąmonė, nors gal žodis ...daug... pas Avoir apsiriboja vienu ar dviem (matyt ir aritmetikoje turite spragų), juolab poezijoje tokie dalykai interpretuojami kitaip nei prozoje. 5. Eilėraščio pavadinimą rašau kokį noriu, o jei jūs nerandate prasmės su eilėraščio mintimi, tai, pasikartosiu, jūs turite didelių problemų su fantazija ir apskritai su poezija. 6. Esu vyriškos lyties, tai galima matyti ne tik mano anketoje, tačiau ir nuotraukoje, lytinė orientacija mano irgi tradicinė, todėl, prašyčiau nevadinti manęs autore... 7. Norint atkreipti į save dėmesį Avoir nėra būtina nusikalbėti, galima tai padaryti kitu būdu, tarkim, per savo kūrybinius sugebėjimus. Sėkmės komentuojant, bet nenusišnekant.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-07 10:26:42

Reikėtų sklandumo, lygumo tarp eilučių, strofų. Bet motyvai pasirinkti poetiški:-)

Anonimas

Sukurta: 2010-03-07 08:59:56

...žirgų kanopėlėm suplėšyta tyla :)
( kai kur stringa ritmas, formą padailinčiau, žodelių sumažinčiau - juk mokate )

Vartotojas (-a): Avoir

Sukurta: 2010-03-07 01:23:23

Ką bendro turi pavadinimas su prasminiu eilėraščio tekstu? Man nepavyko to atsekti.
Kodėl nepabandžius vietoj \"baltus žirgus šuoliuojančius žydrais laukais\" parašyti, tarkim, \"garuojančius žirgus šuoliuojančius apsnigtais kalnų varvekliais\"? Na, jei nesupratai, kalbos autentiškumo trūksta.
Beje, daug skyrybos klaidų, neatidžiai peržiūri tekstą prieš publikuodama.

Vartotojas (-a): MoneLi

Sukurta: 2010-03-07 00:57:35

Ar \"baltu žirgus\" nepritrūko raidelės S..? Šį eilėraštį galima interpretuoti labai įvairiai, nebūtinai apie baltus žirgus žydruose laukuose - Tu nori laužo, o ne žvakės?/ Bet juk eikliausio žirgo nieks nesulaikys./ Nebent... jis pats norėtų balno., daug kam gyvenime šie žodžiai tinka:)

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-03-07 00:55:15

mano žirge, mes lėkėme sparčiai –
svaigiai draikėsi vėjyje karčiai,
pasipriešinom laiko tėkmėj,
mano žirge – tu mano sėkmė :)

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-03-07 00:43:12

jei jau stovi ant raudono kalno - tai ir nusiteikus tik pagaut...:) ...nuostabios ir vėl eilės

Anonimas

Sukurta: 2010-03-07 00:42:20

žirgas - visada gražu