Išsibarsčiusi

Santrauka:
Rytas mane pasitiko nedraugiškai - fizrukiškai griuvau, bet dar vis poetišką gyvastį nešioju. Gal todėl, kad galvoje gumbas ir protas susikratėėė... Mielieji, būkite atsargūs, slidu!
Neišvengiama griūtis lediniame take išdrabstė gležną mano kūną. Skaudėjo protą ir kaulų kūne atsirado daugiau nei minkštosios dalies. Akimirką pamaniau, kad esu ta vienintelė tirpstanti žiemos snaigė. Rytas diktavo savo sąlygas.
Susirinkau savo duženas ir tuo pačiu, vis dar slidžiu taku, motorizuotai išgabenau tarnybon. Diena taip sparčiai sudėliojo aimanas į mažus laiko stalčiukus, kad net baltos pūkinės snaigės elegantiškai pridengė pavargusią sielą. Pritemusioje proto galerijoje dūzgė tūkstančiai minčių.

Bandau pabėgti nuo jausmų, bet ne, atsargiai brendu į žalią pievą.
Pilka kasdienybė nusidažo vaivorykštės spalvomis.
– Labas, - tariu visiems žolėje pasislėpusiems gyviams.
– Gal kas galite paskolinti pavasarį...
fizrukė

2010-02-25 19:45:29

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-05-14 23:25:33

Šiandien dovanoju tau du pavasarius: kodėl du? na vieną - atsarginį, jei pirmąjį pamestum.... tik negriūk kokį ateinantį puse metų.... :)

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2010-03-02 09:07:17

Labai vaizdžiai, net pati pajutau tą netikėtą griūtį:), bet optimistiškai, neprarandant savitos, žavios nuotaikos, kuri užkrečia, tad pasidalinkime pavasariu :)

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2010-02-25 22:25:58

Nuotaikingas:)

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2010-02-25 21:53:59

Nu gerai padarei, kad duženas susirinkai ir nusinešei... :)
Kam gi gerą daiktą palikt...
O aš prie maximos paradinių kai ką palikau...
:(

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-02-25 21:25:32

:)...labai nuotaikingai...lyg pavasarį pati būtumėt atnešusi :)...aš šiandien nuo ŽŽ,,gyvių\" devintam dangui : kiek talentų!

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-02-25 20:27:11

Geros mintys, jei norima pabėgti nuo realybės. Kažin ko tas rytas buvo toks su kūno duženom, a? :)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-02-25 20:04:53

- Gal kas galite paskolinti pavasarį...
...su pavasariu, mieloji...

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2010-02-25 19:49:42

Vajė!.. Net suskaudo. Išties, atsiųskite pagaliau pavasarį! :)