Emanuelė [4]

– O, pagaliau grįžai, – šyptelėjo Inesa.
– Tu nežinai, kas buvo užėjęs, – pasakė Agata nekantraudama. – Dovydas!
– Klausė, kur tu esi, – kiek ironiška šypsenėle tarė Jurga. – Na, parašė, jei rimtai.
– Tu jam aiškiai patikai, šiaip jis ne toks drąsus, kad ateitų į merginų kambarį! – įsijautusi kalbėjo Agata.
– Nieko nuostabaus, tu, matyt, vienintelė buvai su juo draugiška, – pasakė tyliai Inesa.
– Pataisymas – nieko nuostabaus, nes ji vienintelė tokia graži visame internate, – vėlgi su keista ironija pareiškė Jurga.
– Manau, kad tai visiškai nesvarbu, – ramiai į pokalbį įsiterpė Emanuelė. Merginos susižvalgė.
– Mmm… Na, gal… – sumurmėjo Agata. Jurga ir Inesa daugiau nieko nebesakė.
Emanuelė užlipo ant savo lovos. Apačioje pasigirdo tylūs merginų šnabždesiai. Ji atgniaužė delną ir išlankstė suglamžytą šiltą popierėlį. Jame dailia, palinkusia į dešinę rašysena, mėlynu parkeriu buvo parašyta: Aš tavęs laukiau. Ji paėmė rašiklį ir po žodžiais parašė: Aš čia. Kodėl tu manęs laukei? Tada atsargiai vėl sulankstė lapelį.
Ją užplūdo keistas jausmas. Nežinojo, kodėl taip parašė, bet tai, ką parašė jis, buvo gražu. Ji taip pat nežinojo, kodėl nulipo nuo lovos, paklausė merginų, kuriame kambary gyvena Dovydas, ir tamsia laiptine, bet jau nebebijodama, užlipo į trečią aukštą. Tada pabeldė į duris, esančias tiesiai virš jos kambario durų. Atidarė Rokas, vienas iš vaikinų, kuriuos matė valgykloje.
– Oho… – pasakė jis išpūtęs akis. – Ką tu čia veiki? Ei, Kęstai, žiūrėk, kas atėjo…
– Labas. Kur yra Dovydas? – paklausė visai paprastai Emanuelė. Dabar prie durų priėjo ir Kęstas.
– Jis dabar duše, bet tu užeik užeik, gali palaukti, pabendrauti su mumis, – pakvietė Rokas. Buvo draugiškai nusiteikęs, nors Emanuelė vis tiek nepajuto jokio pasitikėjimo. Vis dėlto užėjo į kambarį. Jis buvo panašus kaip ir tas, kuriame ji turėjo gyventi, tik tapetai naujesni, vaikiški – žali su varlytėmis. Priminė vaikų polikliniką. Ir mamą.
Mergina atsisėdo ant vienos iš lovų kraštelio.
– Taigi, Emanuele, kurioj klasėj mokysies? – paklausė Rokas, prisėsdamas šalia jos. Atrodė, kad mėgina elgtis kažkaip juokingai elegantiškai – labai dirbtinai.
– Atrodo, kad C.
– Jėga, mes irgi toj pačioj mokomės.
– Mhm, – Emanuelė visai nenudžiugo.
– Ei, o kam tau Dovydas? – staiga paklausė Kęstas, pasišlykštėjimo pilnu veidu.
– Noriu jam kai ką… pasakyti, – truputį sutriko Emanuelė, spausdama rankoje lapelį. Kęstas nusijuokė.
– Tu moki tą kurčiųjų kalbą? – paklausė Rokas, kiek rimtesnis nei jo draugužis.
– Ne, nemoku. Bet moku rašyti.
Kurį laiką jie sėdėjo tylėdami.
– Klausyk, gal norėtum ryt po pamokų kur nors nueiti? – netikėtai paklausė Rokas visiškai pasikeitusiu, saldžiu balseliu ir apkabino ją per pečius. Ji nesutrikusi patraukė jo ranką ir ramiai, bet rimtai pasakė:
– Ne, ačiū.
– Ėėė, mergyte, nepyk… – pakėlė rankas lyg pasiduodamas Rokas. – Aš gi draugiškai.
– Aš irgi draugiškai, – nurėžė Emanuelė. Rokas susižvelgė su Kęstu. Šis jau norėjo kažką sakyti, bet pro į kambarį įėjo Dovydas. Jis buvo tik su pižaminėm languotom kelnėm, šlapiais plaukais ir šlapiu rankšluoščiu rankoje. Pamatęs Emanuelę taip ir sustingo tarpdury. Rankšluostis iškrito jam iš rankos. O ji tik atsistojo, trumpą akimirką pažiūrėjo jam į akis ir, išeidama pro duris, į jo didelį šiltą delną įdėjo popierėlį. Nors nežinojo kodėl.
Enėjo duktė

2010-01-19 00:38:37

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-07-20 17:28:28

teks patikėt, aš irgi pirkčiau tavo romaną ^.^

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-02-05 00:09:38

omg, ačiū :D na kaip miela, negaliu patikėti tokiais komentarais tiesiog..

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-02-05 00:01:43

Niekada nesakau \"išleisk knygą\", bet šįkart pasakysiu - nusipirkčiau ir aš :)

Anonimas

Sukurta: 2010-01-28 14:13:35

Pritariu Paukščio sparnams :)

Vartotojas (-a): paukščio sparnai

Sukurta: 2010-01-20 13:57:00

Aš nusipirksiu šią knygą, kai ji bus baigta.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-01-19 23:57:47

nebijok, nenustosiu, nes, bent dabar, tai mano vienintelė šviesa gyvenime - kad galiu rašyti. ačiū be galo :)

Vartotojas (-a): MoneLi

Sukurta: 2010-01-19 23:43:01

Tai, ką jis parašė iš tiesų buvo labai gražu. O Tu, Enėjo dukteria, turi talentą rašyti. Tik nenustok:)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-01-19 23:08:28

ką turi minty sakydama "sušablonina"? nelabai suprantu :)

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2010-01-19 23:03:40

Puiki istorija. Paskutinis sakinys man atrodo nelabai reikalingas - pernelyg sušablonina pabaigą, o visa kita - labai gerai. Pritariu Nikajui: skaitau ir mėgaujuosi:) Lauksiu kitų dalių.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-01-19 14:17:45

ačiū :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-01-19 14:12:47

Labai gaila, bet šito romano nesu labai plačiai išvysčiusi kol kas, tad greitai ištekliai išseks ir vėl grįšiu prie eilių arba dalinsiuos kitu romanu, aišku, mėginsiu tęsti ir šį, sulaukusi įkvėpimo :)

Noriu pridurti, kad mano kūrinėliai yra paaugliams, todėl ypatingo žodyno ar įspūdingų literatūrinių išsireiškimų nesiekiu naudoti. Vyresnieji skaitytojai nenusivilkite labai dėl to :D

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-01-19 09:58:19

...na nesu prozos gerbėja (kompiuteriniu variantu), perskaičiau šią dalį, na ką, yra jausmai, yra intriga, tad tikėkimės minčių bus ir pabaigai...
Sėkmės, o rašote gerai ir nuoširdžiai, tad tikėkimės....:)

Anonimas

Sukurta: 2010-01-19 09:52:05

Iki šiol šioj svetainėj skaičiau tik Pelėdos ilguosius darbus, dabar dar prisideda ir taviškis romanas :)