***

Idealas neatitinka tikrovės, kopija nepateisina lūkesčių. Tai pagrindinė gyvenimo taisyklė.
Tas obuolys nebe toks skanus. Jis nebe toks gražus, jis neatrodo taip sultingai, kaip tada, kai jo siekei, kai jis kybojo ant aukščiausios šakos. Ir nesvarbu, kad dėl jo lipai į dangų. Nesvarbu, kad šakos lūžo, o tu kritai... Skaudžiai kritai. Tu vis tiek kopei, kad gautum jį, kodėl būtent jį? Kuo jis išskirtinis?
Užgaida, principas, egoizmas. Noras būti ne paskutiniam? Noras būti pirmam.
Bet vis tiek privalai jį suvalgyti.
Apsidairyk – šakos lenkiasi tau, pilnos obuolių.
Pasižiūrėk, tu ką tik suvalgei supuvusį, patį bjauriausią ir šlykščiausią obuolį.
Pyteka

2010-01-17 12:07:01

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2010-01-17 16:00:14

skaičiau porą kartų, kad aprėpčiau visa, kas pasakyta... gal nesutikčiau, kad tai pagrindinė gyvenimo taisyklė, gali būti ir puiki kopija, atitinkanti lūkesčius... bet minties cinkelio ir prasmės tikrai yra

Vartotojas (-a): Pyteka

Sukurta: 2010-01-17 14:32:43

Beje tas obuoliukas turėjo išvaizdą, atrodė be galo sultingas, bet... Vidus supuvęs. Supraski pagaliau ką noriu pasakyt..

Vartotojas (-a): Pyteka

Sukurta: 2010-01-17 14:30:55

Piligrimas - sutinku su tavo nuomone, būčiau be galo laiminga jei tai pasisitvirtintų. Jei atidžiau pamatysi, viršuje yra vardas. Va būtent tam žmogeliuj šis OBUOLYS niekada nebuvo tai ko jis norėjo. ;)

Anonimas

Sukurta: 2010-01-17 14:03:45

O aš vistiek nepatikėčiau tuo ką sako šis obuolys, netikėčiau, jog valgiau beskonį, bekvapį vaisių, o tai kas atrodė jaučiama tebuvo iliuzija. Gal išties principai, būtent egoizmas ir užgaidos priverčia, tavo žodžiais sakant, brautis, lūžtį, kristi ir vėl keltis ir vėl išnaujo brautis..., tačiau, kad ir kaip bebūtų, vien nuo to brovimosi imi įtikėti, jog tai yra būtent tai ko sieki, ko tau reikia ir praradus visgi jauti skonį, kad ir ką besakytų, nes visgi dėl nieko, dėl kažkokio bereikšmio dalyko jokia gyvybės forma nešvaisto savo jėgų, gyvenimo, o tas egoizmas, principai ir užgaidos, tik suteikia paskatinimo nesustoti ir brautis, brautis kas bebūtų, net jei pats vaisius to nenori.

Vartotojas (-a): Pyteka

Sukurta: 2010-01-17 13:44:02

Na kaip matau nesupratai ką norėjau pasakyti, o gal aš nesupratau, na nesvarbu nesigilinkim :)

Vartotojas (-a): Jutta

Sukurta: 2010-01-17 13:06:02

Man labiau nepatinka melas. O jei tau labiau nepatika tiesa, tai aš gal geriau patylėsiu.

Vartotojas (-a): Pyteka

Sukurta: 2010-01-17 13:00:46

Tiesa niekam neaptinka ;)

Vartotojas (-a): Jutta

Sukurta: 2010-01-17 12:46:09

O man nepatiko :(

Anonimas

Sukurta: 2010-01-17 12:39:49

gerai:)