Meilė, pilnas skrandis ir kiti jausmai

Santrauka:
Kaip visada, nemokšiškas kūrinėlis
Sorys sėdėjo savo kambaryje ir kažko laukė. Iš jo veido buvo matyti, kad jis nekantravo. Velnias žino, kas tada sukosi jo galvoje, bet įvykiai susiklostė taip.

Kažkas pabeldė į duris. Sorys pašoko ir kupinas džiaugsmo atvėrė jas. Ten stovėjo Nera. Sorys ją pabučiavo.

- Sėskis...
- Gal nereikia, aš pastovėsiu...
- Sėskis, Nera, aš tavęs prašau.
- Gerai, Soriau, - mergina nusišypsojo, - nusimausiu paltą ir atsisėsiu.
- Nera, greičiau...


Tuo metu pasigirdo laukinių durų trenksmas. Į koridoriuką įvirto girtas Neros tėvas, nešinas šautuvu.

- Ach, tu, niekše, nelaimingoji, vėl atėjai pas tą gaidį?
- Tėti, tu girtas...
- Tylėk, kai tėvas kalba.
- Bet... - tai buvo paskutiniai Neros žodžiai, tėvas prisitaikė ir driokstelėjo šūvis.

Laikas sulėtėjo, pasidarė toks lėtas, kad sekundės atrodė lyg valandos... „Šok, išgelbėk Nerą... Bėk iš čia... Užmušk tėvą... Krisk ant žemės...“ Mintys buvo beprotiškai skausmingos. Staiga Sorį apėmė nuostabus jausmas, kuris baigėsi sulig ta akimirka kai jo smegenys ištiško ant Neros megstinio...

- Tėti, ką tu padarei?
- Nieko...
- Tu sėsi...
- Ne, dukra, ne, nes jei aš sėsiu tu mirsi iš  bado, tave uždarys į internatą.
- Eime namo, tėti...


Moralas – pilnas skrandis, pinigai, savas būstas daugeliui žmonių kol kas yra aukščiau už teisingumą, meilę...
sufler

2006-02-19 18:23:10

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): sufler

Sukurta: 2006-02-19 22:40:00

taip, pagrindinio veikėjo vardas kilęs butent iš žodžio sorry :)

Anonimas

Sukurta: 2006-02-19 20:19:18

- Bet..., - tai buvo --> nereikia dubliuoti tiesioginės ksyrybos, jei yra daugtaškis, nebereikia kablelio.
pas ta gaidį --> pas tą gaidį
su lig --> sulig (prieštarauju ir ponui IXAON, bet turi būti taip, kaip aš taisau)
kolkas --> kol kas

Moralas tai tikrai neįdomus, be to, tiesioginė didaktika kūrinyje tikrai nėra pats geriausias variantas, jeigu nedidukė ir sumaniai paslėpta, tik truputį priverčianti žmogų susimąstyti - tada gerai, bet tiesioginė - ne.
Patiko, kad bandai eksperimentuoti su forma, nors sakinių paprastumas išliko, bet užtat patį kūrinį bandei įdomiau parašyti. Neblogai. Siūlyčiau paieškoti naujesnių ir įdomesnių idėjų, minčių semtis ne iš meksikietiškų muilo operų, o iš kažko originalesnio... Jei sugebėsi gražiai įvilkti ir pateikti - puikiai tinka ir tavo paties gyvenimas.

p.s. Mintis ne į temą. O pagrindinio veikėjo vardas kilęs iš žodžio "sorry"?

Anonimas

Sukurta: 2006-02-19 20:11:43

p.s. Šis komentaras dar net neskaičius kūrinio: priminė Sigito Parulskio romano pavadinimą: "Meilė ir kitos moterys" ar kažkaip panašiai. :)

:

Sukurta: 2006-02-19 19:05:42

Pavadinimas ir paskutinis sakinys viską sujaukia, manau. Apskritai viskas aišku, skaityti galima :)