Prieš (po) švenčių

Santrauka:
Rytoj aš nupuošiu eglutę sudėsiu žaisliukus tvarkingai į dėžę, lauksiu vėl metus, kad padaryčiau tą patį.
O man liūdna. Jokios šventinės nuotaikos, eglutė nebekvepia taip, kaip kadaise.
Ji nebetokia žalia ir stebuklinga, kaip tada.
Tada, kai buvau mažas angelėlis, tikėjau stebuklais, Kalėdų seneliu, ir ta kūčių vakaro tyla, kuri atrodė prasminga.
Dabar man norisi verkti. Po galais! Kodėl taip atbukau, negi suaugau? Nesąmonė...
Aš noriu, aš labai noriu džiaugtis, aš noriu linkėti visiems smagių švenčių ir planuoti Naujus su draugais.
Hmm... Kažkur suklydau, kokiais dar draugais. Neturiu.
Galėčiau sau ramiai Kalėdas praleisti su gera knyga rankose, šilta arbata...
Norėčiau.

Bet aš žinau, kad atsikėlusi tą stebuklinga rytą, aš nepajusiu nieko, tik veriantį skausmą širdyje. Norą pramiegoti viską. Aš bėgiosiu po namus, tvarkysiuosi, ruošiu maistą ir...
Man Kalėdos kvepia mandarinais.
Aš juos godžiai valgysiu, šypsosiuosi mamai, nors akis grauš, ir norėsis kaukti.
Negausiu dovanų. Nemeilikausiu. Nebėgsiu vidurnaktį ir neklausysiu, kurioj pusėj šunys los...

***

Man gaila šių metų, nes viską padariau, ne viską pasakiau. Aš noriu likti čia. Prašau, Naujieji, neskubėkit. Palaukit...
Aš nespėju.
Paprasčiausiai nespėju.
Padėkoti.
Atsiprašyti.
Nespėju valyti ašarų.
Pyteka

2009-12-22 20:11:42

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2009-12-23 08:58:42

Oi, kiek savigailos...Brrr. Jei jau taip negerai - tai keisk, o neverkšlenk savęs gailėdama. Žodžiu, nieko vertas tekstas. Šimtai tokių prirašoma tam tikrais gyvenimo laikotarpiais, o paskui po kurio laiko patys autoriai iš savęs juokiasi.
Geriausiai būtų ištrinti - paprašyk moderatoriu - tai visai nesunku:)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2009-12-23 00:30:05

Ir mandarinai gali kvepėti liūdesiu. Ir Kalėdos, Naujieji... Kartais labiau norisi žengti du žingsnius atgal, nei vieną į priekį. Taip jau yra... Taip naiviai atvira ir paprasta, nuoširdu. Patiko. Sėkmės.

Anonimas

Sukurta: 2009-12-22 21:39:33

Prasmingas dienoraštinis įrašas. Dienoraštis čia yra, bet nelabai prasmingas. Nupasakojami jausmai, kurie galėtų sau šiltai glaustis sąsiuvinuke po pagalve. Naujų minčių čia nėra... Kūriniui reikia ne tik jausmo, bet ir proto. Šiek tiek pagalvokit, ką būtų galima padaryti įdomiau.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-12-22 21:15:20

džiaukis , kad ne viską..... o palikai kitiems metams .....