Gyvenimas, – tai piligrimo kelias.
Ir nesvarbu, prieš kokį dievą
Siela apsinuogina,
Ir nesvarbu, į Meką, į Tibetą ar į Vatikaną
Klupdami keliaujam
Prisiliest prie amžinosios paslapties,
Sušilt prie švento laužo, atsivert visatai.
Mes Gajos ir Kosmoso vaikai.
Tarp žemės ir dangaus,
Tarp būties ir nebūties
Atradę pasmerkti pamiršti.
Pamiršę – vėlei ieškom.
Keliaudami laiku lyg piligrimai
Visuomet sugrįžtam.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2009-11-09 18:44:54
Visi dievai čia tinka, bet poezijos norėtųsi daugiau, dabargi pasakyta lyg koks tostas pakėlus vyno taurę.
Vartotojas (-a): apolia
Sukurta: 2009-11-09 18:35:12
Nesutinku, niekur negirdėjau, kad kosmosas graikų mitologija, o dievas krikščionybė.Čia pagrindiniai dalykai, kuriais tikrai domiuosi ir ne tik.Kuria prasme Dievas krikščionybė?Ar manai, kad pats žodis taip skamba, bet gi Dievas yra visa apimantis, taigi ir graikus.Nesupratau mergaitės, nesusikalbam.
Anonimas
Sukurta: 2009-11-09 14:05:56
Madeleine norėjo pasakyti, kad Dievas, Gaja ir Kosmosas nesutaria, kadangi tai skirtingų tikėjimų ašys: Dievas – krikščionybė, Gaja, Kosmosas – graikų mitologija. Literatūroje šie stiliai nemaišomi, juolab taip.
Sutinku su Deimante. Galima subtiliau, jautriau.
Vartotojas (-a): apolia
Sukurta: 2009-11-09 13:45:53
Ačiū visoms, Dievas, žemė ir kosmosas kaip tik sutaria mano manymu.O didžiosiomis pavadinimas, nes pamiršau pataisyti, bet ačiū.Taip šios eilės turi gilią prasmę, jos mano mėgstamiausios, beje.Daugiau tarp eilučių, reikėtu paskaityti.
Vartotojas (-a): Madeleine
Sukurta: 2009-11-09 13:01:33
kodėl pavadinimas didžiosiomis? Jei norite jį išrėkti - geriau atrodys šauktukas.
Dievo norėtųsi didžiąja, jei jau tokios gilios prasmės čia pasakojamos. Maža pajautimo, daug suplakimo. Kažkaip Dievas, Gaja ir Kosmosas nelabai sutaria tarpusavyje.
Vartotojas (-a): Santaja
Sukurta: 2009-11-09 12:10:50
įdomus, tikrai piligrimiškas ;)
Anonimas
Sukurta: 2009-11-09 11:42:57
VėlEI. O kodėl pavadinimas didžiosiomis?
Paviršiukais. Konstatavimo daugoka.