Būna, pajuntu beturįs keistų polinkių. Pavyzdžiui, kartą vonioje išspaudžiau visą dantų pastą ant ką tik nuplautų plytelių, stengdamasis, kad spalvoti raštai eitų kuo lygiau, o baltai žaliai rausva juostelė suformuotų idealią, aštuonetu susisukusią, gyvatę. Buvo daug problemų su galva... Tada dar pora potepių batų tepalu, kad fonas atrodytų gražiau, o muilo gabaliukai, sudėlioti ant gyvatės nugaros, atitiko planetas. Žinoma, jų orbitos nevisai atitiko astronomijos vadovėlį ir fizikos dėsnius... Antra vertus, kam tai rūpi? Entropija paremtas pasaulis kur kas įdomesnis, nei logika.
Kartais vonioje praverčia turėti veidrodžių, žinot, visos tos gyvatės iš dantų pastos... Baltos muilo skeveldros, kyšančios iš rausvų ruožų, man primena išmuštus dantis, su smegenų gabalėliais, besivoliojančiais ant žemės, o aštuonetukas... Na, kažkas neblogai pasistengė laužydamas žandikaulį.
Žodžiu, visi tie vaizdeliai atsispindi veidrodžiuose. Akimirką atrodo, kad viskas juda, varva, šlepsi ir šliaužia, todėl aš nebesu tikras, kur patupdžiau savajį šedevrą.
\"Šlept tep lept\" - sako pakriki balsai baltame kambarėlyje.
Ir tai nėra kažkas nenormalaus. Kaip visad pamiršau užsukti čiaupą, todėl vanduo pasklinda ant grindų.
Tampa slidu.
Negerai.
Negerai ne todėl, kad esu taupus. Vanduo plauna keistąjį gyvatuką, spalvos susimaišo, suputoja, pajuosta... Planetos prasmenga. Visa tai primena dideliausiąjį bum. O gal tik žmogiškąją logiką. O gal ir vieną ir kitą. O gal aš tik beviltiškai nusikalbu.
Veidrodžiai ir toliau išdykauja, darydami beprotiškus vaizdelius iš mano kūrinuko, o gal ir visų likusių mano minčių. Galima ir paslysti. Bet svarbiausia - netriukšmauti, o tai ateis ir pamatys mane kas.
Ir nežinia, ką pagalvos.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2009-09-08 18:19:56
paklausykit bent kartą manęs, nepažįstamosios, junkite šiuos, šio matymo/stiliaus/ironiškos jausenos darbus į vieną - jie Jums suteiks žinomumą (bet itin mokykitės rašto semantines taisykles, bado akis) (juk žinai, jog nesikartosiu, bet ir nemiegok.:)
Vartotojas (-a): radaa
Sukurta: 2009-09-07 21:45:04
patinka tas logikos ir abstrakcijos santykis balsu :) savianalizė? postringavimas? piešimas? fantazijos atšvaitai? gerai ir gerai...
Vartotojas (-a): radaa
Sukurta: 2009-09-07 21:43:47
visų pirma - gera įvairiuose reiškiniuose, veiksmuose ar daiktuose...spalvose, formose ir t.t. - sugebėti regėti ištisus pasaulius, istorijas...ir sugebėti jas gan įtaigiai perteikti.
Anonimas
Sukurta: 2009-09-07 20:16:39
smagūs tavo žaidimai
Anonimas
Sukurta: 2009-09-07 17:41:49
Tai štai ką lavonai vonioje veikia :D
Aš patylėsiu apie savo batus šaldytuve, šakutę vietoj dantų šepetuko, televizijos bokštą ne savo vietoj, judančias - stovinčias mašinas ir indų ploviklį vietoj aliejaus... Geriau jau patylėsiu
Anonimas
Sukurta: 2009-09-07 17:28:49
Vajėj, kokios fantazijos vonioje užplūsta... Jei tikrai taip realybėj, turtinga jūsų vaizduotė. Tačiau vienaip ar kitaip, dienoraštinis įrašas.