Laisvės kaina

Santrauka:
Apie tremtinius
Šiandien susėdom penkiese – rumunas, latvis, ukrainietis, lenkas, lietuvis. Rūkėm kontrabandines cigaretes. Sėdynė ant lentos. Purvini. Šiek tiek apdriskę. Kalbėjom apie tai, kad liko tik dešimt minučių. Po to vėl statysim mokyklą airiams. Už tų dešimt minučių kiekvienas atsitiktinis mūsų poelgis bus laikomas kvailumu. Kad kažkas prie to pripras – kažkas grįš namo.
Ši tautų sąjunga kitokia. Tiek to.
nordas

2009-09-05 19:10:57

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2009-09-09 09:11:46

Tai aišku - kam gi mokyklos lietuviams - jiems suplanuotas kitoks likimas. Iš džiaugsmo galvų netenka. :) Greit mus juodai perdažys - lengviau atskirt tarną nuo pono. Dar Mažvydas taip sakė.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-09 00:38:41

Tai jau toks emiGrantų gyvenimas.
Gal šį tekstą į "Prasmingas dienoraščio įrašas" ?
Beje, kam Lietuvoje statyti naujas mokyklas, jeigu vien per šiuos metus jas lankančių sumažėjo daugiau kaip 5000 galvų? Tikėtina, kad tomis galvomis sparčiai didėja jas lankančių Airijoje. Taigi, statykite - saviems gi :)
:)

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2009-09-06 11:04:16

Kažkaip prisiminiau savo penktą vidurinę. Pirmi mokyklos gyvenimo metai. Viskas kvepia dažais. Viskas nauja. Tuomet vergija dar nebuvo oficialiai įteisinta. Kiek naujų mokyklų pastatėm Lietuvoj po viso TO?

Anonimas

Sukurta: 2009-09-06 04:14:40

Pritariu By Zenui, reikia proto, nes kiekviena revoliucija suvalgo savo vaikus. Bet kartais sunku suskaičiuoti, kas daugiau nusineša aukų, sulaužo gyvenimų - revoliucija ar užsitęsusi atgyvenusios santvarkos tironija siekiant išsilaikyti.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-09-05 22:59:08

apie kokią čia laisvę... ???
laisvę užsidirbti pinigėlius? turim ką turim.... be laisvės mirti, laisvės gyventi, laisvės mylėti ... ir nekęsti... O jų , laisvių , begalės... bijau , kad galim nesusikalbėt.
Tekstukas minimalistinis, bet kabina :)

Vartotojas (-a): Jedemen

Sukurta: 2009-09-05 21:34:35

Kalbant apie kūrinį, man jis patiko, nes tikras. Daug skausmo, bet ir susitaikymas - "tiek to". Kaip geriau - niekas nežino. Iš tiesų.
Kalbant apie komentarus po kūrinių, mano nuomone, nereiktų nūdienos emigrantų vadinti tremtiniais. Žodis skaudus, prisiminus mūsų tautos genocidą - nereiktų jo valkioti. O apie revouliucijas kalbėti galima, bet ar ji tikrai reikalinga. Apsvarstę pastarųjų dviejų dešimtmečių įvykius, galime ir suabejoti. Tik mūsų reikalas, ar leisimės suvalgomi. Bet ar mus tikrai nori suvalgyti? Ar ne patys veržiamės į tuos nasrus, galvoje tik vieną išeitį iš padėties turėdami? Apie tai norėtųsi kalbėti. Į tai norėtųsi atsakymus rasti.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-09-05 21:31:44

...ne, tai ne savo noru tremtiniai...o naujos ,,laisvės'' tremtinai, kuri sugriovė kraštą ...lyg baisus karas būtų praūžęs...

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2009-09-05 21:29:25

Neaišku, kam tai ir dėl ko tokia rašliava?

Vartotojas (-a): By Zenas

Sukurta: 2009-09-05 21:24:05

tas saldus žodis - LAISVĖ !
žmonijai reikia Evoliucijos , revoliucijos reikalingos tik saujelei "gudruolių" , kurie, pasinaudoję masių nepasitenkinimu galėtų vėl kraujuose paskandinti pasaulį, ir patys galėtų būti naujais pranašais ir engėjais.Evolicijos kelias - samoningų žmonių kelias.
tu+aš = mes
mes+mes=MES

Anonimas

Sukurta: 2009-09-05 21:02:23

Mielas nordai, neabejoju, kad mokate. Pasakiau tik savo nuomonę. O skaudulius pajutau. Tenorėjau, kad tekstas suskambėtų dar įtaigiau:)

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2009-09-05 20:59:04

Miela Žibuokle- moku rašyt taisyklingai. Sakinius sudariau taip, kaip man skaudėjo. Gal kas pajus. Tai tik eksperimentas. Europai reikia revoliucijos. Kitaip mus - postsovietinius suės , kaip sakoma, su šūdais. Prisiminkime tai, kas buvo tikra - žmoniškumas, dora, protas ir nesileiskime galutinai sukramtomi. Šiap tai rašiau apie savigarbą. Kažkas nepasiduos. VIVA.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-05 19:57:37

Tremtiniai savo noru:) Tekstukas šiek tiek redaguotinas stilistiškai: keisčiau sakinių struktūrą, tvarką.

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2009-09-05 19:52:48

Aišku ne tremtiniai - mes dabar laisvi naujojoj tautų sąjungoj. Kuo toliau gyvenu, tuo aiškesnis vaizdas - europai reikėjo negrų. Negrai patįs prisiprašė. Dabar savo laisve neatsidžiaugia. Iki įstojimo į ES man neteko pasijust antrarūšiu.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-05 19:40:49

Nelabai jie tremtiniai... Juk patys išvyko...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-09-05 19:24:03

...liūdna...labai...laisvė buvo tik jaukas...