Ruletė arba...

Santrauka:
Būtis - butaforija. Būna ir taip. Tiesiog susikaupė.
šuoliuoja arklys neregys
popierinėje valtyje
sąmyšis

sukasi sukas
ratu
raudona – juoda
kvadratais

kruvinos lūpos
mozaikiškai gelsvoje tyloje
mezginiais
kempinėje stingsta kvėpavimas
nukaukši
kaitra

nežaidžiu
nelaimiu ir nepralaimiu

romėniškai kičo kolonos
cilindrais puošiasi galvas
polietileno puokštė
gėlių
lopšyj vigvamo

vienaląsčiais kerais
fasadu
neįgaliai nusidriekusios
siūlės
nepradėto – nepabaigto
vis
besitęsiančio

dar
lošimo
radaa

2009-07-17 16:55:43

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-07-29 09:29:54

...dėkoju, skaičiau tartum gyvenimo įššūkį, kas ką, taip deja ir būna, pajaučiau jausmą tarp savęs ir supančio pasaulio, o gal nepasaulio, o aplinkybių, o gal IŠGYVENTI, nežinau, bet čia gilu, labai gilu, jausmai, o jie niekada nemeluoja. Rulete, gyvenimo rulete....

Anonimas

Sukurta: 2009-07-28 11:57:08

Gerai skaitosi pilnu balsu su pauzėmis. Savaime atsiranda "pašaipėlė", žvelgiant į žaidžiančius ir esant tarpe jų. Statau ant raudono visus, sėdu ant arklio ir taip ratu, ratu ...

Vartotojas (-a): moli

Sukurta: 2009-07-27 01:04:39

Taiklus , gal ir ironiškas jausmų ir minčių žaismas. Gan naujas rakursas autorės žvelgimo trajektorijoje. Įdomiai pateikta būsena ir žaidimo pokytis fikcijoje. Manyčiau, kad įdomu matyti ir pajausti autorės minčių kaitą. Pastovūs ieškojimai. Smagu, kad vis kitokią randi Radą.

Vartotojas (-a): obelaitė

Sukurta: 2009-07-19 14:15:18

Kelis kartus skaičiau...sunkus ir įdomus lošimas :)

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-07-19 14:00:47

Butaforinis paveikslas, lošimo aistra, saviškai perprasta, kur ne kur pašešėliuota ironijos atspalviais...
Išties ryškiai perteiktas įspūdis. Tiesiog nuteikia savam požiūriui, o gal pasirinkimui...

Anonimas

Sukurta: 2009-07-18 00:59:12

...tarsi išversta būsena...tarsi žvilgsnis iš viršaus į save, esančią šioje erdvėje, kurią kausto stiprūs rėmai.

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2009-07-17 22:35:25

Man sunkus.
O už pusantros valandos jau -18-liktoji.
Tai čia, Lietuvoje. O ten gal - jau!
Valandos ten ateina greičiau.

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2009-07-17 22:10:52

nelengvai. taip, bet ne visada ir ne visos 'ruletės' tuščios ir tuščiai sukasi...

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2009-07-17 21:55:01

Kažkaip kitaip, ne raadiškai, sunkokai, gal neįprastai - mandriai.

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2009-07-17 21:29:39

Daug neigimo, t.y. neįvykusio. Bandau "pamatyti" tuos vaizdus, pajausti tą terpę, kurią Autorė perteikė.
Skamba lyg išeities, atspirties taško ieškojimas.

Anonimas

Sukurta: 2009-07-17 21:25:20

Pakankamai gerai tas netikro pasaulio, žaidimo įsijautimo jausmas įrašytas. Tikrai daug yra girtinų frazių, tačiau man kažkodėl vis tiek labai užstrigo pastebėjimas „kruvinos lūpos“. Tikras įsijautimas į žaidimą.
Pradžia, tokia nedrąsi (tuoj ištįžtanti valtis, nenaudingas arklys), greit įsibėgėja ir pabaiga jau nebevaldoma: “dar/ lošimo„.
Yra čia apie ką pamąstyti.

Anonimas

Sukurta: 2009-07-17 19:18:58

domėkitės viskuo, kuo tik įmanoma, net tuo, kas nedomina - tai fakyriška, eilėraštis jūsų kontekste, kartais asociacijos tokios tolimpos, kad reikia pajungti savąsias, bet kas man patinka, kad kalba Jūsų tekstuose su praradimo žyme, gal bilingvos šešėliu, todėl atsiranda gražaus nemokšiškumo arba "nemokšiškumo", bet tai jau traktuojų, kaip Jūsų pasaulėjautos dalį, be kurios tekstai išbyrėtų pro pirštus. Aš būčiau vartojęs formą romėniškai - šitame tekste tai visai įdomiai suskambėtų

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2009-07-17 18:55:21

nemėgstu ginti savęs, gal būt, gramatikos prasme būsiu netiksliai išsireiškusi, o tai gali suklaidinti skaitytoją teksto - minties pajutime. Šiame vingyje nėra jokios kalbos nei apie romėnų kultūrą, nei apie kitas vertybes - jame pamėginta išreikšti emociją apie dalykus - tam tikro pasaulio atstovų susižavėjimą netikrais reiškiniais. Netikras gyvenimas, netikras dekoras ir apskritai... Prašau nepriimti išsireiškimų tiesiogiai. Nemažai teko pabūvoti ir stebėti - tiesiog susikaupė negatyvas, gal pašaipa, gal.... jai. Ruletė, žaidimas, lošimas - kai kam ir yra gyvenimas, o kai kam gyvenimas - ruletė, lošimas, žaidimas. Viskas tik butaforija, kaip ir pats tekstas - sąmoningai taip užaštrintas. Kaip - kam?

Anonimas

Sukurta: 2009-07-17 17:26:21

Radaa, pasidomėkite romėniška skulptūra ir graikiškais statiniais (patariu: itin atidžiai). Ir jų laikmečiais: net ne laikmečiais - o amžinumo karkasine kultūra:)
Štai nuo šios vietelės: “romėniškos kičo kolonos(…)” – keistina samprata ir itin suspausta į nežinojimą žymė.
Visuminis polietilieninis junginys tikrai nepadės besitęsiančiam lošimui. Nors itin stengtąsi.
Nekomentuosiu giliau.
Darbas nėra stiprus ir nėra paveikus.