Vandens platybė akims. Kad nurimtų širdis.
Teisybė?
Malonumų vergai.
Aplink ima sukiotis iš miško išsprukusi stirna. Pakrantę ima atakuoti kelios gulbių šeimos su gulbiukais – bjauriaisiais ančiukais.
Imi galvoti, kad kažkas negerai. Kas?
Būtent...
Akimirką pasijunti YPATINGAS. Bet tik sau.
Vieną po kitos perkeli trapias sekundes į praeitį.
Regi.
Tave supančioje aplinkoje nėra nieko, kas primintų žmogų. Tik tu pats.
Gal todėl ir ypatingas? Pagalvoji.
Tas „ypatingojo“ jausmas tau tikrai nesvetimas.
Analizuoji.
Pasufleruosiu. Nekaltink savęs. Su tavim tikrai viskas gerai.
Tas jausmas panašus į tą, kurį jauti kiekvieną mielą dieną darbe, kur tavęs tyko bosas § Co...
?
Nurimk, išpuikėli.
Tu tikrai YPATINGAS.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2009-06-10 22:24:24
Kam tiek daug ėmimo? veiksmažodžiai funkcionuoja ir be 'imti', dažnai net geriau. Stabčiojimas trumpučiais - tarkim, stiliaus ženklas, bet traukyti sakinį per vidurį, pradėti nuo jungtukų - nieko gero. Bandymas savitaigauti, tik kad neįtaigus visai :)
Vartotojas (-a): semema
Sukurta: 2009-06-09 19:09:41
nutrūksta ryšys su aplinka per ego, su savimi taip pat sugyveni neurotiškai...sunku ego/istui :)
tekstą reiktų apvalyti nuo tuščių žodelių
Vartotojas (-a): SalaDrugelis
Sukurta: 2009-06-09 16:03:02
Atidumo, atidumo...Juk nėra taip jau nenuoseklu...
Anonimas
Sukurta: 2009-06-09 15:52:48
Hm...perskaičiau, bet nieko nepaliko many šis pasamprotavimas apie ego. Nelabai suderinau tam tikrų vaizdų ir ego įterpimo prie jų.
Vartotojas (-a): vraidras
Sukurta: 2009-06-09 15:35:06
pažįstama. žmogiška