iš šalies

mano vyrai praeina gatvėmis
basomis nepalikdami pėdsakų
kiemsargiai šunys jų neseka
ir netraukia už skverno
prie seniai atlapotų durų

jų baltos rankos skaičiuoja
nepaglostytus skruostus
išblukusias vakar akis
dengia pienių pūkai

už lango akacijos žydi
šįkart įkvėpsiu
klevas

2009-06-06 16:37:49

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-06-07 13:19:00

Užmanymas ar vaizdinė scenografija labai šauni. Stebėtojas lyg potyrių mainuose tarp savęs ir objekto, praradusio bet kokį žmogiškąjį svorį ir reikšmingumą: vyrai it vėlės, nesvarios, bespalvės, bepareiginės. Idėja šauni. Bet meninės įtaigos priemonės per grubios, per šiukščios. Kilstelėkite coliu subtiliau, gerokai subtiliau neapibrėžtą vyrų eigasties kontūrą ir nekedenkite tuščių durų atvarties, o vos praverkite tik, leiskite pačiam skaitytojui prisiliesti pamatyti praverti. Toliau – trūksta tikslesnės emocinės raiškos (pvz.: „jų baltos rankos skaičiuoja nepaglostytus skruostus” – būtų užtekę tik pirštelio sąnario traškelėjimo).
Paskutinėje eilutėje – įkvėpis – labai tikslu, ypatinga - tai yra tai, ko tikėjausi iš viso šio darbo. Sumoje – redaguočiau didesnę darbo dalį, neišsižadant užmanymo esmės.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2009-06-07 11:32:20

Patiko tas viduryje esantis ketureilis. Labiausiai.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-06-07 10:26:30

Subtilus vaizdinys iš lūkesčio per tikrovę, svajai praplaukia lyg prisiminimas, sugrįžęs akacijos žiedu, sukuria švelniai romantišką nuotaiką. Žaviai.

Anonimas

Sukurta: 2009-06-07 00:19:28

įkvėptas, liux eilius

Žaviuosi.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-06-06 19:25:50

Pro langą stebėtojo žvilgsnis tarsi abejingas veiksmui, bet tai klaidus abejingumas, šį kartą tą vyksmą įkvėpsiu. Atsargaus žvilgsnio slinktis tikrove, tikrovės proveržia į vidų. Puikus darbas. Ačiū.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-06-06 19:08:52

...tarsi akvareliniais dažais labai labai atsargiais lyriniais potėpiais skausingai nutapytas gražus paveikslas....

Anonimas

Sukurta: 2009-06-06 17:46:52

O. Sukauptas perliukas.
Seniai-vakar-šįvakar.