lapkritis

Grįžau namo kartu su jom. Visą kelią jos man kvaršino galvą. Bjaurybės. Skauda, maudžia.. Lauk. O jos net nesiruošė manęs palikti. Kai grįžau namo ir nusiaviau batus susidūriau su jomis akis į akį. Tokios išsipūtusios, galėčiau teigti, kad net karališkos pūslės puošė mano kojas. Oh.. na ir drauges susiradau, o priliest neįmanoma, lyg iš tolo jausdamos mano pirštus jos skaudėjo ir tvinksėjo. Na ir prisivaiščiojau... O batai tupėjo kampe ir apsimetė nieko nežiną. Visada vyriškoji giminė pridaro kiaulysčių, o paskui lyg niekur nieko vaidina amnezistus kažkokius... Tos dvi sužiūro viena į kitą ir ta didesnioji smarkei susiraukusi tik pokšt ir pratrūko, ojojojoj... raudonas takelis bėgtelejo per kulną ir atėjo dėdė skausmas (atvirai, jo niekada nemėgau) įsikando man į kulną ir jei nori cypk kaip žiurkė šluota ginama. Apsirišau kojytes bintu, apsikabinau abi, prisiglaudžiau ir sušnabždėjau - daugiau niekada nepasitikėkite jokiais batais, o tai vėl kokių šliundrų pūslių pritrins...
Jurgino žiedas

2008-11-08 13:51:35

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Jurgino žiedas

Sukurta: 2008-11-08 18:54:29

aciu, kad likau suprasta:)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-11-08 15:31:37

...patiko...labai originalu...ir aktualu...

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2008-11-08 14:56:34

:)... na,ir užuojauta kojytėms...
Ačiū už nuotaiką :)

Vartotojas (-a): Jurgino žiedas

Sukurta: 2008-11-08 14:51:10

:)

Anonimas

Sukurta: 2008-11-08 14:46:48

Holivudo žvaigždės batus perkasi 2- 3 numeriais didesnius
ir tai toookia paprasta, žinoma ABC....., nuo kurios nukrypus gimsta tokie žavūs kūriniai :)

Vartotojas (-a): Jurgino žiedas

Sukurta: 2008-11-08 14:46:15

Mano tikslas ir yra pateikti dienorasti kita forma, savo nesekmes pasiepti, juk niekam siais laikais neidomus besiskundziantys verkslentojai:)

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2008-11-08 14:34:01

Visai smagus. Nuotaikingas.
Nesupyk, žiedeli, kad kai tau skauda ir norisi verkti, aš, o gal ir visi skaitantys Tave, šypsomės.