-Žiūrėkit- karvė ganosi. Bet kodėl ji su balnu? A- tai tikriausiai žąsis. Bet iš kur Holivude žąsis? Tu gal nauja žvaigždė? Žąsie-a, žąsie- nori suvaidinti mano rolę? Puiki rolė, velniai griebtų!
-Tu kiaulė, Styvai.
-Dar ir kiaulė? Iš kur čia tiek gyvulių?
- - -
-Kas tu, pasileidusi mergiote?
-Žaklina. Tai- mano laisvalaikio užsiėmimas. Šiaip aš jodinėju. Mokau žirgus bėgti karališka risčia.
-Tu- visų?
-Ne visai...
-Kieno?
-Tų, kurie man patinka.
-O aš tau patinku?
-Tu- Styvas. Kam tu gali nepatikti? Padainuok, Styvai.
-Ką?
-Ką nori.
-Žaklina, būk mano.
-Galiu.
-Ne, bet aš noriu, kad tu visada būtum mano.
-Styvai, tu nutarei ištekėti? Cha, cha, cha !
-Žaklina, aš to noriu.
-Betgi aš pasileidusi. Tau tokios patinka?
-Ne. Bet tu- labai.
- - -
-Žaklina ! Žaklina, žiūrėk- mano širdis eina. Žiūrėk- visi lenkiasi jai, Žaklina. Ko tu su ja net nepasisveikinai? Tu juk ją geriausiai pažįsti.
-Nė velnio aš nepažįstu, Styvai. Einam namo.
- Žaklina, argi aš turiu namus?
-Nekvailiok, Styvai, einam.
-Niekur aš neisiu. Man ir čia gerai...
- - -
-Sveika, Žaklina. Tavo žirgas labai liūdnas. Jis nenori, kad kiti juo jodinėtų.
-Aš irgi nenoriu, kad kiti, o ne Styvas, manim jodinėtų. Tfu, kaip šlykštu...Bet aš nežinau, iš ko man gyventi.
-Tu girta, Žaklina. Einam namo, aš tau padėsiu.
- - -
-Aš- Dievas! Tu žinai tai, Žaklina?
-Man įgryso tavo svaičiojimai, Styvai. Tu- beprotis. Aš tau daugiau nebeduosiu žolės.
-Žaklina, o danguj iš tiesų gražu. Tik- nė vieno angelo. Nėra net su kuo pasikalbėti...
-Leiskis žemėn, Dieve.
-Žaklina, čia nėra nė vieno šventojo. Kur jie galėjo dingti? Žaklina, ateik į dangų- tu man būsi ir šventoji, ir angelas. Koks aš be tavęs Dievas?
-Styvai, mes vėluojam, paskubėk.
-Dievams nėra kur skubėti, Žaklina. Prieš juos- amžinybė...
- - -
Styvas prie mikrofono.
-Dublis !
Dainuoja:
"Kad nesušaltų širdis,
Reikia trupučio dangaus,
Ašarų šalto lietaus
Ir rožės spyglio skaudaus..."
-Stop ! Iš naujo!
-Kad nesušaltų širdis...
-Stok! Antrą strofą tyliau. Iš naujo.
-Kad nesušaltų širdis...
-Stop! Širdis šąla, tavęs klausant! Damos turi verkti, tau dainuojant, supranti, asile? Iš naujo!
-Kad nesušaltų...
-Styvai, pienburni! Kam mes tave pirkom? Kad sau nervus gadinti? Namų šeimininkė geriau dainuoja, negu tu! Iš naujo!
-Kad nesušaltų širdis...
-Kad nesušaltų...
-Gerai, Styvai! Pagaliau pavyko. Nuostabus įrašas! Dabar- tik vieną kartelį- vieną vienintelį- pakartok. Įrašas!
-Kad nesušaltų širdis,
Eikit visi po velnių!
Aš jau daugiau negaliu
Būt ne savim, o kvailiu...
-Sto-o-o-p!!!
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): ieva
Sukurta: 2005-11-19 11:19:57
smagus. Tik geriau tiktų į prozą
Vartotojas (-a): jūraužlango
Sukurta: 2005-11-18 11:18:20
vat man tai sitas patiko! labai. daug tarp eiluciu. didelis svoris. nzn. gal tai mano suteikta reiksme kurini padaro tokiu- bet juk visad matom tai, ka norim matyti ;)
as pasiimsiu ;)