*

Egzistuoju. Savo sieloje auginu svajonę – apkabinti ir švelniai pabučiuoti dangų. Jaukiai įsitaisyti ant paties minkščiausio debesėlio, išgerti karštos arbatos, sėdint ant visatos jūros kranto visiškai atverti savo širdį. Ryžtingai po pasaulį paskleisti paskutinės, pačios švelniausios meilės pavasario pienės pūką.
Aš nevykusi sodininkė. Nedrąsiai įžengdama į gyvenimą nesugebėjau su savimi pasiimti ir talento. Talento turėti tokią dirvą, kurioje sodinčiau svajones, savo mintis, laidočiau skausmą. Tokį, nors mažyti žemės lopinėlį, kurį žmonės vadintų gražiu ir stulbinančiu. Tokį, kuris žavėtų ir tave. Dabar mano žemė – piktžolių pieva. Kasdien ją raviu: pavargusiom, it švitrinis popierius šiurkščiomis rankomis negailestingai išraunu tą džiaugsmą ėdančią žolę. Per mėnesį įveikiu pusantros.
Aš žinau, aš prakeikta naivuolė! Neturėsiu savo sodo. Nebus dvasios ramybės. Nebus tos lysvės, kurioje bujotum visa savo esybe – rūpestingumu, protu, gėriu, šiluma, muzika, grožiu.
Idiotė aš.
Dar prieš įbrendant į tą klastingą plotmę, žinojau, kad verksiu. Man skaudės ir aš niekad nepaliesiu laimės rankomis. Žinojau, bet stačia galva nėriau į tuos vandenis, kuriuose plaukioti aš neverta, ypač irtis tavo link. Dėl akimirkos šilumos aukojau saldaus miego valandas, gyvenau, nes laukiau tavo žodžių.
O karštos ašaros degina iliuziją, griauna muzikos didybę, išdidžiai ir su džiaugsmu nuplauna gėrio ir meilės laiką. Ir į mano sodą, į tas vietas, kur išroviau piktžoles, priberia naujų, menkavertiškumo ir bjaurasties, sėklų.
Neberavėsiu.
Bet vis vien auginsiu. Svajonę. Sieloje.
basikom

2008-06-23 21:55:24

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-06-25 16:19:37

Gerai, kad įdėta į tinkamą skyrių. O šiaip nelabai per daug saviplaka su pompastika pinasi.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2008-06-24 09:18:57

Toks įspūdis, kad ta arši saviplaka tik dar labiau sustiprina ryžtą, norą auginti svajonę, kurios trapumas labai gražiai išreikštas pradžioje. Patiko, kad išlieka tikėjimas...
"...ypač irtis tavo link." - ar čia norėta pasakyti - tavo vandenų link? o gal - tavęs link?

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-06-24 01:26:43

...patiko...lakūs minties sparnai...

Anonimas

Sukurta: 2008-06-23 23:37:48

na labai jau saldu.. dėl visa kita - antrinu Karilei

Vartotojas (-a): basikom

Sukurta: 2008-06-23 23:15:06

Labai malonu ;) Tikrai esu labai nustebinta.
Įdėjus net nesitikėjau nė vieno gero žodžio (patirtis kitose panašaus tipo svetainėse).
Labai ačiū.!

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-06-23 22:36:46

Tai dienoraštinis įrašas.
Novelei reikia siužeto.
Pradžia labai nuoširdi, manau, susirasi čia bendraminčių. Sėkmės.

Anonimas

Sukurta: 2008-06-23 22:26:48

MažytĮ.
"Per mėnesį įveikiu pusantros." - nelabai aišku.
Bujoti - neteiktinas, keiskime į "klestėti, vešėti, tarpti". (Iš DLKŽ).
Per daug impozantiškumo įspūdį norėta išgauti... Ypač pirmose pastraipose.
Tačiau skaitėsi lengvai; su pasakos elementais. Sėkmės ir toliau ŽŽ!