1 Scena [ 1 Veiksmas]
(Durys. Vienoje jų pusėje stovi JIS, kitoje - JI. Jie nežino, kad juos kiria tik 2 centimetrų storiu medinė lenta - Durys. Jie myli vienas kitą, tačiau nei vienas nedrįsta to pripažinti, bijo būti atstumti...)
JI: (Jam (mintyse) - Sustink, ir aš natom pravirksiu.
Jomis dažysiu kelią, plytų sienas,
Sustok, pečius tau debesim apvilksiu,
Ir žalias dangus visada bus giedras
JIS: (Jai (mintyse) - Ar tu gali papuošti pirštais mano sielą?
Aš tai galiu...Lietus po kojom šoka valsą.
Ar dėl manęs gali užmiršti miegą?
Juodai - baltai dažytą sapną...
JI: (Jam (mintyse) - Bet kaip išdrįsti? Pasakyk, mano žmogau
JIS: (Jai (mintyse) - Žinau, kad nesakysi man "myliu"...
JI: (Jam (mintyse) - Kaip pirmą žingsnį žengti, patark, prašau
JIS: (Jai (mintyse) - Ir tik iš tolo į Tave žvelgiu...
(Mergina prideda ranką prie durų, kitoje jų pusėje vaikinas daro tą patį. Jie arti vienas kito, skiria tik šios grublėtos durys.)
JIS ir JI: (mintyse) -Ir nebebūsim niekada kartu-
TYLA---------
(Vaikino akyse sublizga ašara, nurieda skruostu, jis nuleidžia delną nuo durų, apsisuka, nueina, tolyn į tamsą, jo nematyti-Mergina staiga sustingsta, ji kažką pajuto, kažką šilto, artimo, tačiau šis jausmas po akimirkos išblėso (jis jau nuėjo)).
[2 veiksmas]
(Durys. Vienoje jų pusėje stovi mergina, ir delnu liečia grublėtą durų paviršių, kitoje pusėje tuščia - tamsa.)
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Barabas
Sukurta: 2008-06-18 10:59:37
Oi, kokia banalybė.
Vartotojas (-a): jovaras
Sukurta: 2008-06-16 20:19:37
primityvus. veiksmas nuspėjamas.
Anonimas
Sukurta: 2008-06-15 21:27:05
Priminė Šekspyro Romeo ir Džiulijetą, gal todėl, kad drama? Pabaigos nėra, nors taip jausmingai aprašyta. Patiko ši vieta: ''Sustink, ir aš natom pravirksiu.''