Vasara

Santrauka:
Iš ciklo "Keturios nuotakos"
Ugniaveide manoji! Pražydusi spalvotom pievų strazdanom. Besišypsanti, kleganti, šokanti, bučiuojanti. Priimi kiekvieną norintį pasidžiaugti Tavimi į savo žalią glėbį. Apkabini taip stipriai, kad net svaigsta galva! O kokios trumpos naktys su Tavimi. Gitarų stygomis, laužų spragsėjimu, žiogų chorais man dainuoji savo meilės prisipažinimą. Tamsiai mėlyna nakties lovatiesė pribarstyta auksinių mano svajonių trupinių, kuriuos tik ryto saulė saugiai surenka delnan, o per dieną dosniai iškepa stebuklingą pyragą. Jo skonis saldesnis už medų, už aviečių uogienę ir už kriaušių džemą. Jo skonis išmatuojamas tik mano svajonių nepasiekiamu aukščiu. Tik tikėjimu Tavo nuolat kartojamu pažadu...
voverux

2008-06-04 20:12:04

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2008-06-28 15:57:14

Priverčia pasvajoti :)

Vartotojas (-a): voverux

Sukurta: 2008-06-11 22:57:57

Tiesa sakant visai neįsimylėjusi. Tiesiog vasara savo esme yra nerūpestinga, išsiblaškiusi, greita, lengvabūdė ir t.t. Todėl, mano galva, netgi tinka toks lengvas aiktelėjimo akimirksnis. Yra visas ciklas trumpų 'aiktelėjimų' apie metų laikus ir jausmus, tarsi pagavusius dūšią savyje. Na... Kaip kam rodosi.

Anonimas

Sukurta: 2008-06-10 22:55:18

Ko gero, rašė labai įsimylėjusi... :)

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-06-06 10:18:12

Menkutis darbelis. Galima buvo palikti jį sau - dienoraštyje. O jei jau skelbti - tai bent šiek tiek išplėtoti. O čia vieno prisėdimo sakiniai.