Mažytė viltis

Santrauka:
Pamąstymai tyloje ir... lyriškai užmerkiu akis... geriau būti aklam, negu matyti tai kas skaudu...
Negailestingai mintis dėliojama į ambicijų pinkles. Pyktis plaka skausmingu rimbu. Aštriais rėžiais nemeilė pjausto širdį. Sustoti ir pamąstyti neleidžia savimeilė. Reikia kovoti. Mūšio lauke pralaimi ramybė ir sntūrumas. Žmogiški interesai išvyko dalyvauti parolimpinėse žaidynėse. Revoliucija negrįžtamai sunaikino geriausią. Ar leis kas sustoti, išsitiesti ir pažvelgti? Pažvelgti į save...
Tyla švelniai nuriedėjo rasos lašeliais, primindama pavasariui reikšmingą jo būtį. Aklas gatvės muzikantas dainavo apie žydrą dangų ir skaisčiai spindinčias akis. Žalioje pievoje skleidėsi žiedai, palikdami ryškų spalvų pėdsaką. Tolumoje aidėjo sunkūs prasmės ieškojimo žingsniai. Žvilgsnis iš šalies aštria strėle susmigo į sąžinę. Virtualybėje nuskendo mažytė viltis pakilti...
fizrukė

2008-04-27 20:52:14

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-07-30 13:17:01

"Pažvelgti į save..." Labai savikritiškas, sukoncentruotas momento vertinimas. Momento, nes "Virtualybėje nuskendo mažytė viltis pakilti..."

Vartotojas (-a): mildam

Sukurta: 2008-05-24 00:48:58

"žmogiški interesai išvyko dalyvauti parolimpinėse žaidynėse" ši vieta itin patiko. Labai taikliai išreikšta.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-05-12 20:06:40

Bekepurio kometaras pasirodė labai fainas. Štai, kokias mintis sužadinote savo kūriniu. Jautrus, patiko. Savas toks:))) su viltimi per visas negandas ir tuštumas...

Anonimas

Sukurta: 2008-05-02 10:45:07

Išgyventas ir nuoširduas pateikimas.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-04-29 12:34:57

Dienoraščio brūkštelėjimas. reakciją į aplinką.

Anonimas

Sukurta: 2008-04-28 10:03:37

Ambicijų botago supjaustytai širdžiai savimeilė vaitoti neleidžia... Ramybė ir santūrumas krinta prie Vaterlo. Kiekvienas valgo ką randa geriausio, o saugaus darbo taisyklės nerekomenduoja dažnai stoviniuoti žvalgantis į save.
Tyla - į rasos lašus, muzikanto akys - į dandų, spalvoti pėdsakai - į žalią pievą, prasmės ieškojimas - į tolumą. Strėlė virtualioje sąžinėje nuskandino paskutinę viltį...
labas fizruke, ot prigadinau... bet gal nemirtinai?

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2008-04-28 07:52:15

Labai suprantama, kai skausmingai išgyventa...; kiekviena mintis sustabdo.
"Pažvelgti į save..." prasminga.
Nuoširdžiai perteikta.

Anonimas

Sukurta: 2008-04-27 23:33:57

Jei kentieti, tai tik dėl tiesos, gerų darbų.....
Nuoširdus, savitas darbas. :)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-04-27 20:59:59

pats neprasmingiausiais dalykas - prasmės ieškojimai / šiek tiek primena rašinėlį/... atskiros mintys geros, bet neišvystytos iki malonaus :)