Netiesioginis reisas

Santrauka:
Skristi iš Vilniaus į Vieną su persėdimu Kopenhagoj yra visai kas kita, negu skristi tiesioginiu reisu.
Skristi iš Vilniaus į Vieną su persėdimu Kopenhagoj yra visai kas kita, negu skristi tiesioginiu reisu. Kai skrendi tiesiai į Vieną, tu įsėdi į lėktuvą ir visi žino, kad tu homo sovietikus. Tuo labiau, kai skrendi atgal. Atrodo, kad visi visi žino, kad tu tas, na tas...kitarūšis, žemesnio lygio. Tave išduoda žvilgsnis, judesys, pasimetimas...
Kai skrendi iš Vilniaus į Kopenhagą ir jeigu esi geras artistas ir geros nuotaikos gali apsimesti lygus su lygiais. Ir tau gali net pavykti! Gali net pajuokaut su juodaode, sėdinčia prie informacijos stalelio, nors anglų kalbos žodynas vos iš dvidešimt žodžių, gali pakibint lakstantį mažą vaiką, gali oriai nusipirkt kavos, nesvarbu, kad ne tos, kurios norėjai, gali net nesigėdindamas pakviest pašnekovą kalbėt rusiškai, nors visi kaip susitarę krato galvas ir plačiai juokiasi, atsakydami: - No.
Tu viską gali! Tik reikia skrist ne tiesioginiu reisu.

2008.04.18
Netiesioginis reisas Viena – Kopenhaga - Vilnius
pagulbis

2008-04-18 23:03:32

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-04-19 09:35:59

bendravimas brangiausia dovana... neatsiribokim / įdomiausia pamoka/ :)

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-04-19 06:46:13

...tas nesupras, kas tuo reisu neskrido, ačiū, priminei prieš penkioliką metų patirtus nuotykius, skrendant reisu Vilnius - Kopenhaga - t.t. ...

Anonimas

Sukurta: 2008-04-19 00:43:35

O man suskambo kaip mokyklos diktantas, per nuobodžią lietuvių kalbospamoką..

Anonimas

Sukurta: 2008-04-18 23:56:54

Man patiko... Įdomu, savotiška... :-) Šaunuolis, Pagulbi.

Vartotojas (-a): jolija

Sukurta: 2008-04-18 23:29:04

Čia tai geras:)