Etiudas

Santrauka:
Tai minčių etiudas, tiesiog eksperimentuoju ir... ieškau...
Tyla... Virtualus langas, suraukęs marmūzę, rodo pasaulį lėtai ir tingiai. Į kiaurą minčių rėtį kapsi laikas. Būtis, praslydusi paviršiumi, nuplaukia pasroviui.
   Ak, mano mielas ir visuomet žalias kaimynas, nerūpestingai apglėbęs kambario langą, saugoja mano tikrovę. Na taip, kas jau kas, bet jis pažįsta mane geriausiai. Kai mūsų žvilgsniai susitinka, jis visuomet prabyla pirmas. Kaltinimai pabyra kaip žirniai į sieną. Užsimerkiu, bet girdžiu, kokia aš netikusi, menka ir paliegusi. Mano besaikis sėdėjimas prie kompiuterio erzino jį, kai tuo metu kiemas, nušvitęs žaluma ir alsuojančiu pavasariu, kvietė įkvėpti sveikos gyvensenos dozę. Aš, žinoma, moteriškai dūsavau – silpna, gležna, nerūpestinga ir... visokia tokia, kuriai reikia sėdėti ir spoksoti į tą lėtą ir susiraukusią marmūzę.
– Sensti, – negailestingai ištarti žodžiai suvirpina mano sielą.
Ir dar... Išrėžia tiek daug ir taip teisingai apie mane, kad net veidrodis nesugeba parodyti tiek. Man belieka tik pripažinti išsakytą rūstaus mano kaimyno tiesą ir... nukabinusi nosį, šliaužiu į virtuvę. Prisipylusi puodelį vandens, švelniai paglostau paniurusį savo kaimyną, vandeniu atgaivindama tyrą jo sielą. Žali, švelnūs, karpyti jo lapeliai meiliai pabučiuoja mano plaukus.
– Ak, Jeronimai, nesipykime. - Paklusniai drožiu per duris laukan į pavasariu alsuojantį tolį.
Suglumęs monitoriaus langas užsimerkia.
fizrukė

2008-04-09 02:08:34

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-04-30 08:36:48

Sunki ta internetinė priklausomybė:)

Anonimas

Sukurta: 2008-04-25 00:50:52

Patiko..
paprastas ir kartu paslaptingas pasakojimas..islaiko demesi prie saves..

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2008-04-12 23:23:33

ir ne todėl, kad esi mano "žalia draugytė" ir ne todėl, kad norėčiau tik paliaupsinti tave, ir ne todėl, kad pati panašiai jaučiuosi... sakau - PATIKO šis kūrinys... Jame yra kažkas tokio... ir daug tik tarp eilučių: paprastutis etiudas, bet talpus išsakyta mintim, monologu, savo ištylėtom pauzėm... ir net vaizduotę žadinantis tuo pavasariu už Redos lango...

Anonimas

Sukurta: 2008-04-10 19:50:55

Ar čia tik pokalbis su savimi, Jeronimu, monitoriumi......?
Kažką aš čia įžiūriu ir daugiau :)
Labai vaizdingas pasakojimas.Trumpas, bet aiškus.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2008-04-10 12:38:40

Mielas žalias kaimynas... ir įdomiai perteiktas pokalbis su savimi, tas priekaištas sau. Sklandus ir jaukus tekstas; perskaičius, taip ir pasilieka. Labai patiko.

Anonimas

Sukurta: 2008-04-09 14:15:12

Geras kūrinukas :) Patiko.

Anonimas

Sukurta: 2008-04-09 11:17:36

Neklausyk tu to žąsino Jeronimo, jis juk ne fizrukas!

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2008-04-09 11:04:14

...kas ten sensta???
:)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-04-09 08:13:52

Visai nieko kaimynas... įdomus vidinis pokalbis, su tam tikra gaidele. Gražia spalva nupieštas darbas, kelia malonias emocijas:)))