Nekalbėk

Santrauka:
...
Pasikalbėk? Ne, nekalbėk... Tiesiog pabūk! Pabūk taip, kaip moki būti tik tu. Pabūk be nieko, bet ir su bet kuo, visada... ir tuo pačiu niekada. Pabūk savimi, nors ir sutrumpintu, nors ir kas keturis metus truputį kitokiu, bet tik būk. Ir įkvėpk kitus, kaip leidi įkvėpti save kitiems, įkvėpk mane ir duok įkvėpimo kitiems, įkvėpimo būti tiesiog savimi... Sutrumpintais bent kas keturis metus, truputėlį kvailokais, drąsiais ir nepalenkiamais, bet tuo pačiu meiliais bei mylinčiais.

Pasikalbėk? Tu jau kalbi! Vasari, milijonus, milijardus metų kalbi, bet kalbi taip tyliai, taip subtiliai, jog aš milijonus, milijardus metų nesugebu išgirsti ir suprasti. Nekalbėk... Nešk! Būk! Gal kada nors... gal po tūkstančių metų aš suprasiu ir sugebėsiu būti su Tavimi būtent tą akimirką, kurioje esi tu...

Pasikalbėk? Ne, nekalbėk! Dabar nekalbėk... Aš tiesiog nežinosiu, ką tau atsakyti...
Karsanata

2008-02-15 00:53:18

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2008-03-06 12:03:53

"Nekalbėk... Nešk! Būk! Gal kada nors... gal po tūkstančių metų aš suprasiu..."
Dvelkia Amžinybe.Ir pradedi tikėti,kad gyvensi dar ne vieną Gyvenimą... :)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-02-29 20:34:26

man asmeniškai, paliko gerą įspūdį. Radau jame tiek žmogiškąjį prasiveržimą, ką galime pritaikyti ir Vasariui, tiek ir metų metus vykstantį procesą.... kuomet kalbame su amžinybe... egzistencinė tema... amžinas, nesibaigiantis ieškojimas atsako per žmogų, per laiką, per save... Mėginimas pakalbėti gal su SAVIMI?

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-26 15:00:58

Daug emocijų - mažai žodžių:) Bet taip ir turi būti ten, kur liejasi emocijos:)

Patiko savo nuotaika.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-02-24 14:59:18

kinigystės luomui tik du tūkstančiai metų

Anonimas

Sukurta: 2008-02-21 13:51:46

Intervizualinis dekomponementas antigravitacinėms traukos priešpriešoms su kontrasto efektu papildantis saviįtaigos inkviziciją per prisikėlimo ritualą vaikms mutuojant efektyvų destruktorių. Geras, ane? ;)
tik tokius komentarus rašykit, kad autorius suprastų!! :)))

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-02-15 23:19:36

Pasikalbėk? Ne, nekalbėk! Dabar nekalbėk... Aš tiesiog nežinosiu, ką tau atsakyti...

...labai pagauta Vasario dvasios atgarsiai...

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2008-02-15 14:27:36

Pokalbis su vasariu, bet ne su Vasariu....
Nors kūrinys trumputis, bet jame daug savęs ieškojimo ir įsiklausymo į savąjį vidinį Aš...

Anonimas

Sukurta: 2008-02-15 01:09:29

Tyliu .....
:)

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-02-15 00:55:27

...ne tik tu nežinosi, ką atsakyti...
:-)