Ištrauka, 4

Santrauka:
Žinoma… jokios garbės nuogai strypsėti aplink stulpą… nei kam papasakosi, nei kuom pasigirsi! Visi nušvilps, visi pasmerks. Sakys – parsidavėlė !!!
(Kaip atrodo alkanos, moters ištroškusio, vyro akys?..
Ar šokti apsinuoginusiai moteriai, prieš šimtą isistebeilijusių vyrų yra jaudinančiai malonu?..)

Žinoma… jokios garbės nuogai strypsėti aplink stulpą… nei kam papasakosi, nei kuom pasigirsi! Visi nušvilps, visi pasmerks. Sakys – parsidavėlė !!!
/Ir čia mano mintys susipyksta/ Ar pinigai uždirbami lengvu keliu jau nedori…? Ar kelias jų pasiekti turi būti tik sunkus?..
/Giliai susimąstau…/
Būdama blogiete, (beje jau nuo šio ryto) aš sugalvojau, kad pinigai dorais keliais nevaikšto! Pinigai mėgsta aukas! Jie atima iš mūsų viską, kas geriausia…
Aš sugalvojau, kad šeimas pardavę darboholikai yra blogiečiai, kaip ir būsiu aš...
(Darboholiko elgesys pinigų atžvilgiu yra labai keistas...tuom, kad vietoj šeimos jie pasirenka pinigus, bet galvoja dirbantys dėl šeimos.)
Aš - taip pat nuo šiolei pasirinksiu pinigus!
Ar gali būti, kad pinigų anksčiau nevertinau?
Būdama geriete, sukau galva, iš kur gauti daug… (daug daug)… pinigų, dirbant bei gyvenant sąžiningai…? Dažniausiai.., nusivildavau ateinančia alga, nes mano darbas buvo vertas daug daugiau…o gal ir trigubai daugiau…
Todėl nuo šiandien, aš nusprendžiau: būsiu negera - velniop visuomenės moralės…velniop kitų nuomonės!!!
Ar gera nuomonė apie kaiminystėje gyvenančią moterį, padės jai užsimokėti už butą? Paimti paskolą? Nusipirkti mašiną…? Kas iš tos geros nuomonės?
Daugiau nenoriu ir man nerūpi ji. Nei mano moralė, nei kitų nuomonės.

Ilgai planavusi, paskambinau duotu numeriu ir gavau kvietimą atvykti. Vietą radau labai lengvai. Užėjusi gavau nurodymą leistis laiptais žemyn. Naktinio klubo aplinka mane žavėjo (sakyčiau net jaudino) - platūs kiliminiai koridoriai, mažas naktinis apšvietimas, galingi renosansiniai paveikslai, sklindanti rami muzika, cigarečių kvapas…(visa tai kvepėjo erotiniais sapnais – tais, kuriuos sapnuoju…)
Šalia manęs laiptais žemyn, nustraksėjo keletas treningais apsirengusių merginų, su sportiniais krepšiais. Vėliau supratau, kad tai šokėjos.
Pastūmusi paskutines, didelias sunkias duris, aš papuoliau į vidų.
Klube esantiems klientams, įsikibus aukštą stulpą, šoko didelių krūtų savininkė…liesa juodaplaukė, ilga juoda suknia. Šokėja lėtai judino savo liekną grakštų kūną, lengvai liūliavo gėdingais judesiais…Nutilę vyrai godžiai siurbė rankose kokteilius…o iš jų burnų smirdėjo alkoholiu…Jų mintyse drėgni liežuviai šiurkščiai laižė ilgas kojas…didelias sunkias krūtis…stangrų plokščią pilvą…slidžias šlaunis…Jie gaudė jos alsavimą...
Prie baro stovinčios merginos, sužiuro į mane. Buvau pakviesta į persirengimo kambarį, liepė persirengti, pasiruošti ir laukti savo eilės į sceną. Jaudinausi daugiau nei maniau tai darysiu…/Turiu čia būtinai dirbti!.../

(Ar iki šiolei aš pinigų nevertinau?...Ar aš - smerktinai bloga?...)
Aistruolė

2008-02-01 16:21:00

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-05 12:12:38

Na, matosi, kad autorė nelabai pati suvokia ką rašo.
Kaip pastebėjo Pilvotukas - darboholikui svarbiausia ne pinigai, o pats darbas.
ir šiaip suveltas kūrinys, bet ta blogaja prasme. O apie klaidas - tai geriau patylėti.

Toks bandymas moralizuojant pateisinti pinigus???

Vartotojas (-a): Pilvotukas

Sukurta: 2008-02-01 19:42:30

„(Darboholiko elgesys pinigų atžvilgiu yra labai keistas...tuom, kad vietoj šeimos jie pasirenka pinigus, bet galvoja dirbantys dėl šeimos.)
Aš - taip pat nuo šiolei pasirinksiu pinigus!“
Autorė nelabai įsivaizduoja, kas yras darboholikas. Jam pinigai - tikrai ne svarbiausias dalykas.
„galingi renosansiniai paveikslai“ - norėčiau tikėti, kad tai tik korektūros klaida.

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-02-01 18:42:38

labai aciu uz puikius pastebejimus!
Mažas apšvietimas Galingi paveikslai siurbė rankose kokteilius
net i galva nesove kad skamba blogai...!
rasomojoje kalboje netinka, taciau kalbamojoje...chmmm?......o mano mintys kalba :)
dar karta aciu!

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-02-01 16:21:46

atsiprasau jei dar kokiu klaidu nepastebejau...