Nuvalkioti

Santrauka:
Cieksas apie žodžius ir apie žmogiškos būties visumą
Galima nuvalkioti jausmus,
Galima nuvalkioti Meilę,
Bet Gimimo ir Mirties – niekados.
Dvasios vargšas – nuvalkiojęs Meilę.
Cieksas Žalbungis

2007-12-30 00:33:10

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-04-20 00:05:24

meilės ir jausmų negalima nuvalkioti
galima nuvalkioti tik jų atspindžius

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2007-12-30 18:23:23

o mūsų kely
deimantuos paskendusios
madingos aukos

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-12-30 17:26:11

ir noriu palinketi, kad NIEKADA nesutiktumete savo kely- dvasios vargsu.... nuosirdziai, ...

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-12-30 17:25:07

absoliuciai sutinku su siomis Tiesomis...

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-12-30 17:10:26

Aforistinis ketureilis vertingas vien tuo, kad paskatino mus ne tik perskaityti, bet ir pareikšti savo nuomonę, net pafilosofuoti. Sėkmės, jaunasai žmogau, keliaujantis po Europą, o gal ir toliau, skaitąs Z.Froidą ir galintis jį cituoti :)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-12-30 15:09:08

...ačiū, Cieksai, už filosofinius haiku - gražiai ir giliai skambančius...

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2007-12-30 13:30:29

Su Meile nieko daryti nereikia, ją galima tik jausti. Galima tūkstančius kartų kartoti tą patį žodį, galima pastoviai apie ją kalbėti, ją rodyti aplinkiniams, mylimam žmogui, gyvenimui, su didžiule Meile galima dirbti papraščiausią darbą. Meile galima spinduliuoti... juk dar Z.Froidas, kai buvo paklaustas apie tai, ką žmogus turi sugebėti, kad jį būtų galima vadinti sveiku, labai lakoniškai atsakė: mylėti ir dirbti.
Deja,deja... Meilė - tikrai ne madingas rūbas, kurį galima pakabint į spintą.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-12-30 11:15:15

Dabar filosofiniai pamąstymai: "nuvalkioti" - reiškia dažnai vartoti, dėvėti, visur ir visada netausojant tampyti su savim, ane????? Arba, pagal liet. kalbos žodyną - nuolat dėvint nutrinti ir kita reikšmė - nuolat kartojant subanalinti... Dėl Gimimo ir Mirties – (sutinku) niekados neįmanoma to padaryti, nes tai vienetiniai įvykiai. Bet ką daryti su ta Meile? Čia norėčiau padiskutuoti, gerb. cieksiuk. Dažnai nekartoti, kad nesubanalėtų? Apie ją nekalbėti, kad nesubanalėtų? Ar su savim jos nenešioti, kad nesusidėvėtų ir nenusitrintų? Gal laikyti Tą Meilę spintoje ant aukščiausios lentynos dėžutėje? Vat ir susimąsčiau, kaip čia netapus tuo dvasios ubagu... Turbūt reikia išmokti nuolat dėvint nenutrinti? Ar kaip?

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2007-12-30 06:23:09

Pelėda nesiginčija
Gražūs žmonės visuomet dvasingi...