Vėlinių realijos

Santrauka:
liūdnokos jos...
Žmonės nešasi glėbiuose baltus, geltonus ir rausvus rojaus paukščius – chrizentemas. Plasnoja jie sparnais glėbiuose į žingsnių taktą, barstydami taką savo žiedlapių pūkais.
  Tupiasi rojaus paukščiai ant žemės kauburėlių. Jie čia suoks ramybės giesmę. Laša dangaus ašara nuo svyruoklio beržo šakos ant vienišo kapo...
  Rymo artimieji prie kapų kauburėlių, ir žvakelių šviesoje išnyra mirusiųjų veidai. Palikę beprotiškai skriejančią kasdienybės karusėlę, kai akyse mirgėdami susilieja veidai, išlipę čia, ramybės stotelėje, žmonės atsikvoši ir pamąsto apie gyvenimo prasmę ir esmę.
Tyliai sklando baltasis mirties ir ramybės angelas rudeninio dangaus liepsnelių pašvaistėje. Tyliai nusklendžia jo plunksna ant vienišo kapo, apšviesto kažkieno uždegtos žvakelės...
  Bet yra prigludę laukuose ir pamiškėse apleisti kapai, apkloti lapų drobulėmis ir apkaišyti išdžiūvusiais žolynais. Čia retai kas užsuka, čia nenutupia rojaus paukščiai...
herbera

2007-11-01 11:29:11

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-11-03 15:50:35

Pastebėjau klaidelių. Viena jų - chrizentemas. Gal turėtų būti chrizantemas? Kita vertus kūrinys būtų įdomesnis, jei tema būtų labiau išplėtota. Apsakymo arba novelės forma būtų geriau.
Beje, čia radau ir minčių, skatinančių susimąstyti.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-11-01 17:58:00

.....

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-11-01 13:46:51

Vaizdingas su liūdna gaida... bet tokios jau tos Vėlinės...

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-11-01 12:05:28

Prašymas skiriamas visažinei KVINTAI.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-11-01 12:02:14

Jau gi prašiau tamstos-mano kūrinių NEKOMENTUOTI IR NESKAITYTI.
Tuo tik pati save žemini.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-11-01 12:00:48

...Liūdnas ,gražus, iškilmingas ir didingas VĖLINIŲ paveikslas, nupieštas AUTORĖS su didele meile ir įsijautimu yra labai prasmingas ir gilus.Tarsi IŠ PAUKŠČIO SKRYDŽIO JI žvelgia plačiai ir giliai pro skaužios istorijos prizmę/Bet yra prigludę ir pamiškėse apleisti kapai, apkloti lapų drobulėmis ir apkaišyti išdžiuvusiais žolynais. Čia retai kas užsuka, čia nenutupia rojaus paukščiai.../ Tai ŽODŽIAI -PERLŲ AŠAROS...tikiu jie nukrito ant visų apleistų kapų, juos papuošdami nei kiek ne mažiau, nei rojaus paukščiai...lenkiuosi AUTOREI...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-01 11:51:05

citata: "Žmonės nešasi glėbiuose baltus, geltonus ir rausvus rojaus paukščius- chrizentemas."
sakinys dvelkiantis pirmaklasio rašinėliu; geras. patiko stilius rašymo; "lūžau per pusę"
ačoū herbera už juoko sueiktas akimirkas; gal truputį ne į temą, bet dėkoju;
:)