Vasarinukai

- Pasakyti noriu kažką. Bet supratau, kad jau pasakiau tai anksčiau.
- Girdėjau?
- Gal. Geriau tu pasakyk.
- Nežinau, aš turbūt negirdėjau, nes nenoriu pasakyti.
- Ne, tuomet tikrai girdėjai, matyt, nieko gero nepasakiau. Keista, turbūt.
- Aha.
- …
- …
- Žinai, žinau vieną dalyką vis dėl to. Prisiminiau va taip ką tik, staiga staiga.
- Vis tiek pasakysi.
- Tai jau. Grįžo apelsinų pardavėjas.
- Iš kur tu žinai?
- Taigi mačiau. Ne tik, kad grįžo, bet žinok ir vėl apelsinus pardavinėja.
- Tai blogai, aš norėjau razinų.
- Hm, galėsim pamėginti džiovinti apelsinus. Odeles nulupsim, išrankiosim siūlelius po jais ir džiovinsim.
- Bet aš razinų norėjau ir noriu, manau.
- Tai aš paklausiu apelsinų pardavėjo gal jis pažįsta ką nors turintį razinų atsargas.
- Kvaila tai, galiu paprašyti ko nors atnešti man razinų tuojau pat.
- Bet tai bus ne pardavėjo razinos, o parduotuvinės. Neįdomu.
- Noriu razinų.
- Ateis pardavėjas, žinau, kad ateis.
- Ateis, bet ateis su apelsinais. Išvis, taigi sakei, kad jis apelsinus siunčia dėžutėse, o dabar jau staiga ateis.
*
- Va žiūrėk.
- Kur žiūrėt?
- Va ten, už tvoros. Eina jau šalin. Vėl pavėlavau, o sakė grįžo neilgam.
- Klausyk, pamiršau, kaip ten mus vadina? Vasarinukais? Durnas juk tu, aiškink.
- Pardavėjas sakė vasaros gatvėj gyvenam.
- Mmm.
- Mhm…
Draugė

2007-10-02 20:24:13

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-10-03 11:36:55

Deja, tai tik nuogas dialogas iš kurio sunku suprasti kūrinio esmę. Jei tai būtų ilgesnis fragmentas su pasakojimo intarpais, manau viskas suskambėtų įtikinamiau. Pasigebdu veikėjų psichologijos, nes iš pašnekesio sunku suvokti kas tai per žmonės. O šiaip tekstas parašytas suprantamai, klaidų, kurios rėžtų akį nepastebėjau, žodžiu - tvarkingas.