Nuvilnija rugiai

Santrauka:
Nuvilnija rugiai.
Išsiskirsto svečiai, išvažiuoja.
Paskutinis vežimas nudarda kalnan.
Nuvilnija rugiai.
Išsiskirsto svečiai, išvažiuoja.
Paskutinis vežimas nudarda kalnan.
Tik dvi nugaros duria dar ilgai širdį. Kam? Kam to reikėjo? Ką tai davė? Ilgą ruošimąsi, išlaidas, laukimo nerimą. Paskui susitikimo džiaugsmą. Ilgą sėdėjimą prie stalo, vis garsėjančias kalbas apie gražų ir turtingą gyvenimą. Šokius iki pusiaunakčio, girtų dainas, tavo artumą besikalbant ant prieklėčio apie nesuprastą gyvenimą. Nuovargį, pajustą paryčiais įsistebeilijus žiūrint į paskutines laužo plėnis ir ryto saulės pirmus spindulius, drąsiai pranešusius, kad laiko nesustabdysi. Kad ateina dar viena diena. Kėlimąsi tiems, kurie nors kiek miegojo, ir išvargusius veidus tų, kurie bandė išgerti visą laimės taurę. Kavos gėrimas. Ir ne tik. Paskubom surinkti daiktai. Kuriuos prisimeni, kuriuos randi. Ir noras pabėgti, kuo greičiau pabėgti iš šios vietos, kur dar kartą nepavyko pajusti pilnatvės. Nors taip norėjosi, taip stipriai buvo viltasi, taip laukta ir tikėtasi. Greičiau į vežimą.
Ir paskutinės dvi nugaros tolsta ir tolsta.
Paskutinis vežimas nudarda kalnan.
Išsiskirsto svečiai, išvažiuoja.
Nuvilnija rugiai.
pagulbis

2007-09-15 19:42:05

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-09-16 18:50:07

Išlydinčiam visada sunkiau. Trumpos pažinimo akimirkos, nuoširdus patylėjimas kartu - laikui ant uodegos neužmins, bet kažkelintose akyse dar ilgai žibės šiltais laužo liepsnos atšvaitais...

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2007-09-15 21:50:39

prisiminiau susitikimą Pagulbyję. vaje šaunu buvo, ir labai sunku buvo išvažiuoti. ESI NUOSTABUS ŽMOGUS!

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-15 21:22:36

Skaičiau ir prisiminiau susitikimą Pagulbyje (gal ir ne į temą...). Apsižliumbiau kaip maža mergaitė (irgi ne į temą).
O kūrinys tikrai tiesiai į širdį. :)

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-09-15 21:02:12

tiems, kurie į kalną, ne lengviau.

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-09-15 20:30:56

O jeigu išgersi visą laimės taurę, pajusi pilnatvę, kas tada laukia?..Kas?