Laiškas

Santrauka:
Dar vienas jubiliejinis Močiutės eilėraštis. 1985 01 31
Balto popieriaus lapas,
Ant medinio stalo – rašalinė su pluksna.
Sena motinėlė rašo sūnui laišką,
Klausdama, kaip kariauti sekas,
O parašius deda jį į voką.
Paskui per pusnynus eina,
Kol prieina namą su užrašu „PAŠTAS“.
Paima mergaitė tą jos laišką –
Greitai išsiunčia.
žuvėdra

2007-05-09 14:52:17

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-05-09 20:54:22

tikras (:
ir nuoširdus ...

Anonimas

Sukurta: 2007-05-09 17:53:58

pieriaus? kažkaip popieriaus visgi norėtųsi...
įdomus, be to, netikėta tema. Sėkmės.

Vartotojas (-a): Guapo

Sukurta: 2007-05-09 15:56:47

Nuoširdumas tikrai apčiuopiamas, bet pateikimas koreguotinas - poezijos struktūra kiek skiriasi.

Nuoširdžiai. Gražus, žemiškas, tyras ir kiek graudus (juk visgi karas) vaizdinys.
Sėkmės visokeriopos ;-)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-05-09 15:38:43

Karas niekada negražu, bet menas gražu, jis tai kas sunku padeda pakelti.
Na o kas liečia močiutę, jos sūnus, ir jus(tikriausiai vienas iš jų tėvas jūsų) tai nieko nežinau. matote visi turi močiutes, tėvus,protėvius, pro pro pro pro pro... tai asmeniška, kas pas ką kokie. Tai asmeninės istorijos, visai neįdomios, tikrai neklausiu.
jei yra žmogus, tai jis visa tai turi, kažkur praeitį iki akmens amžiaus...
bet jei jums kažkas gražu tai nereiškia, kad protelis dėl to vaikiškas, juk to nepasakiau. Žiūrėkite ir senukam, nugyvenusiems amžių ilgą, daug mačiusiems kažkas gražu, o kažkas negražu.
kurkite kas jums gražu, kažkam bus gražu, kažkam negražu. Tai jau ne taip svarbu.

Vartotojas (-a): žuvėdra

Sukurta: 2007-05-09 15:29:46

Mano močiutė užaugino 8 vaikus. 3 sūnus ir 5 dukras. Tiems sūnums ji rašydavo laiškus. Jie tarnavo visur, net prie kinijos sienos. Buvo baisu. O mano vaikiškam proteliui tai buvo sugalvoti buvo gražu.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-05-09 15:17:54

Čia geras:
"Sena motinėlė rašo sūnui laišką,
Klausdama kaip kariauti sekas, " ---- kare irgi būna tikriausiai sėkmė ir nesėkmė.
Tiesą pasakius šito nesupratau. Atrodo, kaip senas filmas koksai nors ir iš jo aprašyta atkarpa, epizodas. Tik viskas labai balta. Baltas popierius, baltas vokas, baltas sniegas - pusnynai. Tik va kai mergaitė greitai laišką išsiunčia, tai jau atrodo, kad telegramą, o ne laišką.
Gili žiema, visi keliai užpustyti. Va toksai vaizdas.