Sapnas

Santrauka:
Pamačiau senelio gryčią...
Pamačiau senelio gryčią,
Supleškėjusią per karą.
Užėjau kaip į bažnyčią,
Ir man buvo gera, gera...

Greit ir vėlės jon suėjo
Ir, sėdėdamos už stalo,
Jos vaišinos ir gedėjo,
Kol rytuos dangus pabalo.

Užstalėj mačiau ir tėvą,
Koks jaunystėj čia vešėjo.
-Ar matei TEN, tėti, Dievą?
Neatsakė, greit išėjo...

Skruostais ašaros pabiro,
Kai sukrypo gryčios sienos,
Ir langų stiklai pažiro.
Palikau vėl vienui vienas.
Sodininkas

2005-07-05 17:53:18

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

:

Sukurta: 2005-07-07 13:28:33

Laiptuotas, vaizdai silpnoki, manau :)
Darbas jaunatviškas, prisiminiau pirmus bandymus, kažkodėl ;)

:

Sukurta: 2005-07-07 10:41:42

Gerai, kad tu rašai. Linkiu, kad tavo poezija neatsiliktų nuo tavo taiklaus kritinio žodžio. O gal vis tik būk geru kritiku! Čia tokia mano grubi nuomonė, kurią galima užkasti. Paminklą aš pats pastatyčiau.
P.S. užkliūva nuolatinis tų pačių kalbos dalių rimavimas. Tai jau blogiau už ... tokio Juzės kūrybą.

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2005-07-06 15:58:55

Visai mielai "trijulei" nuoširdžiai dėkoju už komentarus: gal kiekvienas savaip teisus. Tačiau elėraštis sukurtas vienu "atodūsiu," neieškant galvelės užkaboriuose negirdėtų neregėtų rimų ( juolab žodyne: žinau, kad kai kurie literatai ir taip daro, norėdami "sublizgėti" rimais). Mano ranką "vedžiojo" mintys, kurios galvoje seniai kirbėjo, ir aš jas išsakiau. O joms išreikšti be jokių "mandrybių" šių gal ir banalokų sąskambių visiškai pakako. Juk kiti rimai būtų "traukia" ir prie kitų minčių, kurios tada man nerūpėjo. O ar tikrai apie rimtus dalykus pasakyta džiaugsmingai? Nemanyčiau, nors sutinku, kad gal buvo galima ir šiek tiek santūriau. O ar grįžimas į praeitį išsekina? Gal jaunus, o vyresni mėgsta grįžti į ją, net tolimiausia.. Dar kartą nuoširdžiai dėkoju už atsiliepimus, kurie visi man mieli savo nuoširdumu. Būkit laimingi visais gyvenimo požiūriais, taip pat ir kūryboje.

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-07-06 15:21:22

rimas toks na kaip čia švelniau pasakius- banalus, bet labai smagiai susiskaitė. Poezijos su kaupu. Žaviuosi kuriančių sodininkų išmone ;-)

Anonimas

Sukurta: 2005-07-06 11:20:57

eil. labai geras, tik pats grįžimas praeitin- išsekina.
Tokia mano nuomonė.

:

Sukurta: 2005-07-06 06:51:46

labai jau džiaugsmingai
apie rimtus dalykus