Medkirčiai

Santrauka:
Man visada be galo gražu matyt medkirčius- vyrus užsikūrusius laužą ir kertančius medžius.
Man visada be galo gražu matyt medkirčius – vyrus, užsikūrusius laužą ir kertančius medžius. Paskui deginančius šakas. Nieko gero jie nenudirba: diena trumpa, oras blogas, bet tas buvimas kartu, pietavimas iš išvyniotų laikraščių, buteliukas... per rankas. Tos šnekos. Tas jutimas vienas kito. Kiekvienas su savo charakteriu, kiekvienas su savo .  Ir visi telpa prie laužo, prie ugnies, kuri šildo ir jungia. Ir blogas oras nebaisus. Toks vyriškas solidarumas karaliauja tuo kartu pamiškėj. O jeigu dar vieni kitiems pasako gerus žodžius. Kaip jie šildo, degina krūtinę – labiau už laužo liepsną, labiau už degtinę. Daugelis net laukia to momento, to susitikimo prie laužo, kai galės atsiverti, kai galės kalbėti... Ruošiasi jau iš vakaro: verda kiaušinius ar atsipjauna palėpėj bryzą lašinių. Nešiojasi paruoštus pasakyti žodžius, apgalvoja dar ir dar kartą... Ir tikisi kaip aidą išgirsti gerus žodžius sau. Žodžius, kurie paneigtų, sutriuškintų žmonų kiekvieną dieną nuo ryto iki vakaro sakomą „tiesą“.
pagulbis

2007-03-09 20:26:26

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): paguodos giesmė

Sukurta: 2007-03-10 21:20:29

Vyriškai, nuoširdžiai. Gražiai nupiešti išgyvenimai.

Anonimas

Sukurta: 2007-03-09 23:23:23

pabaiga kiek nustebino,
taip kitaip mąsčiau,
šauniai:)

Vartotojas (-a): Cherry

Sukurta: 2007-03-09 22:20:00

Didelė vertybė perteikta meilė žmogui.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-03-09 22:03:51

Na nelabai sutinku su ieva, nes šių laikų miškakirčiai ne tiek daug dirba kirviais ar rankiniais pjūklais, kad labai prakaituotų - tam yra moderni technika: benzininiai pjūklai, įvairios mašinos ir kita. Kūrinys įdomus, nors vis tik kažko čia trūksta, kūrinyje, žinoma. Kita vertus čia pavaizduota medkirčių idilija. Norėjosi kažko aštresnio ir labiau išnarplioto.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-03-09 21:26:21

...Labai šiltai, nuoširdžiai ir jaukiai man šis kūrinys nuskambėjo lyg NUOSTABI POEZIJA...

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-03-09 20:49:31

perteikta nuotaika ;-) tik gal trūksta medkirčių žliaugiančio prakaito, gyslotų rankų, randuotų delnų... ne viskas pas juos tik romantika.