Stop kranas

Santrauka:
Apie riedėjimą, „Stop kraną“ ir Angelą sargą - kartais geležinkeliečio, kartais kitokia kepure.
Mano vagonas riedėjo iš lėto.
Vėliau jis pradėjo didint tempą – pasidarė įdomu.
Dar vėliau greitis taip įsisiūbavo, jog užplūdo žavingai nevaldomi jausmai.
Po to vagonas ėmė lėkt pašėlusiu greičiu – pasidarė nejauku.

Pradėjau ieškot „Stop krano“ – tačiau niekaip negalėjau rasti.
Kai vagonas įsibėgėjo tokiu greičiu, jog atrodė, kad tuoj nušoks nuo bėgių, įėjo traukinio palydovas.
Jis atidarė, prieš tai mano nepastebėtas, dureles ir patraukė tą išganingąjį „Stop kraną“.

Lokomotyvas šaižiai sucypė riedmenimis ir sustojo.
Man ausyse dar ilgai aidėjo šis klaikus, bet tuo pačiu ir maloniai nuostabus garsas.
Atsidusau.

Traukinio palydovas pridėjo ranką prie kepurės, nusišypsojo savo nuoširdžiomis akimis ir tarė:
  –  Pilieti, kitą kartą mokėsite baudą.

P.S.: Garvežys (kaip ir daug kas gyvenime) pradžioje riedėjo iš lėto, bet vėliau pradėjo vis greityn traukt mano vagoną, kol neįtraukė į per daug pavojingą lėkimą. O palydovas? Jis kaip iš niekur atėjo, taip į niekur ir išėjo. Sako, angelai kartais pasiverčia žmonėmis, kurie pamoko, pataria, kartais pabara, o kartais ir „išrašo“ baudą (nebūtinai piniginę), jei vagonas vėl prisikabina prie to paties lokomotyvo.
Grėjus

2007-03-08 08:36:26

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): paguodos giesmė

Sukurta: 2007-03-10 13:23:57

O man labai patiko- radau truputį savęs:)). Pasikartojantis ieškojimų ir klaidų kelias, kai taip stengies neįsėsti į tą patį, į niekur vežantį traukinį....

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-03-09 01:11:05

...įdomiai...

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-03-08 15:00:39

Gyvenimo palyginimas su traukiniu ne naujas:) tačiau palydovo sulyginimas su angelu negirdėtas:)
Išvada įdomi.

Vartotojas (-a): mundus

Sukurta: 2007-03-08 13:39:34

nieko...

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-03-08 13:24:23

Po kūrinio redakcijos vaizdas jau kur kas geresnis :)

Anonimas

Sukurta: 2007-03-08 13:15:55

remtasi filosofija, mintis tikrai į ją linksta:)
am, man kiek kliuvo toks (nežinau tyčinis ar netyčinis) vagono
motyvo minėjimas, man jo perdaug.
P.s. dalies nereikėtų, palikit erdvės spėliojimams:)

Vartotojas (-a): žuvėdra

Sukurta: 2007-03-08 12:49:25

Labai patiko. Sekmės

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-03-08 12:22:13

Nelabai aiški kūrinio prasmė.