Po viena saule

Santrauka:
Daina apie saulę... Viskas tuo ir pasakyta... :)
Po viena saule gimėm, užaugom... Po viena saule mūsų namai... Po viena saule dainų tiek dainavom, kad pradingo net mūs gražūs balsai... Po viena saule mylėjom, gyvavom... Po viena saule tiek susapnavom, kiek negali net svajokliai vaikai...


Pr.: Po viena saule priimkite mane, gal ir ankšta, bet man tai nebėda... Po viena saule mūsų sesės, broliai ir tėvai, ir ta saulė šildo taip meiliai...

Po viena saule mes šešėlius gaudėm, po viena saule mes varveklius valgėm... Po viena saule mūsų sesės, broliai ir tėvai... Po viena saule - tai, kas gerai...
Išpūstakė

2007-03-06 18:48:20

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-03-06 20:37:20

Perdozuota su ta "viena saule". Tai kūriniui ne į naudą. Su įvairiais pasikartojimais elkis atsargiai, nes jie darbus dažniausiai tik pagadina. Lauksime tobulesnių jūsų bandymų, nes potraukis rašyti, regis, yra.

Anonimas

Sukurta: 2007-03-06 20:34:22

per daug kartojama "po vieną saule" - persistengta.
šviesus darbas, - šviesus vertinimas :)

Anonimas

Sukurta: 2007-03-06 20:09:17

na optimistiškas ir džiaugsmingas, bet reikia darbo. netgi dainai.

Vartotojas (-a): Baltas lapas

Sukurta: 2007-03-06 19:31:31

Kaip pirmas kūrinukas - puikus, greit neužteks vietos po Tavo saule reikės pripažinimo ... sėkmės kuriant :)