← Atgal

borušė UŽRAŠAI

Sukurta: 2012-02-25 19:05:17

Sukurta: 2012-01-08 14:50:41

Tulzies akmenlige galima gydyti alyvu aliejumi.Gydymas trunka 7-9 dienas.Tuo metu nevartojame gyvulines kilmes produktu,alkoholiniu gerimu,kavos,saldziu bandeliu,cukraus,kiausiniu,pyragaiciu,pilva pucianciu produktu(pvz kopustu).Ryta ir per pietus valgome kosiu,skystu sriubu,darzoviu,vaisiu,galima siek tiek zuvies.Tris kartus per diena reiketu gerti anglies tableciu,esant viduriu uzkietejimui valgyti skaiduliniu medziagu turincio maisto(pvz selenu).Vakare geti tik namu salygomis pries vartojima pagamintas ir vienu trecdaliu vandens atskiestas vaisiu ir darzoviu sultis:morku,siek tiek raudonu burokeliu,obuoliu,greipfruto,apelsinu,citrinu...Siu sulciu geriame mazdaug dvi stiklines.Kas antra ar trecia diena sultis galima pakeisti puslitriu pasildyto alaus arba trimis stiklinemis neskiestu obuoliu sulciu,kurios gali buti ir konservuotos."Suvalge" tokia vakariene,siek tiek palaukiame ir pries miega geriame du saukstus alyvu aliejaus,sumaisyto su vienos citrinos sultimis.Atsigule ant kairiojo sono karsto vandens pusle pasildome kepenis.Galima isgerus dvi stiklines karsto alaus ar sulciu paguleti karstoje vonioje,pries tai i vandeni iberus 2-3 saukstus druskos.Per 7-9 dienas tulzies pusles akmenys pradeda salintis.Tokio gydymo metu namie reikia tureti nospos-vaisto,kuris atpalaiduoja spazmus ir sumazina skausmus,pradejus eiti akmenims.Gerai gerti kvepianciu zoleliu arbatos.Skysciu gerti iki 2l per diena,nes viena is akmenliges priezasciu-per mazai geriama vandens.
Tokio gydymo metu naudingos koses.Geriausia-ryziu kruopos.Druskos nevartoti arba vartoti labai mazai.80% zmoniu per 9 dienas sulaukia norimo rezultato-akmenys pasisalina.

Sukurta: 2011-12-27 11:59:38

Sapnavau šlykštų sapną. Vaikščiojom po kažkokį butaforinį mišką, jame buvo grybų. Aš buvau basa. Užėjom į knygyną. O ten kažkokia didelė juoda knyga, kažkas panašaus į "Baltoji juodosios magijos knyga", bet tai nebūtinai tikslu. Pavartau aš tą knygą, mane kažkodėl domina 247 psl. Jo nerandu, nes magijos knygoje skaičiai nėra išdėstyti įprastine tvarka. Puslapių seka sumaišyta. Padedu tą knygą. Ir mes išeinam. Mane pasiveja pardavėja ir duoda tą knygą, sako, kad nusipirkau ir pamiršau. O aš sakau, kad tikrai ne, nepirkau, ir pinigų neturiu. O ta sako, kad knygai nupirkti užtekę ketinimo. Bet aš žinau, kad jokio ketinimo tikrai nebuvę. O ji, kad kiša, kad grūda man tą knygą. Bet aš atsisakiau, griežtai, ir pardavėja pikta nuspūdino atgal su knyga, ir užkišo už lango.

Sukurta: 2011-12-16 16:38:51

Tiria mano kraują: nieko blogo, bet ir nieko gero. Lenda į skrandį: į jį kartais išsiliejanti tulžis, nieko pavojingo. Knebinėjasi po burną: dėl to operuoti galima; žinia stulbinamai maloni. Į mano venas kiša adatas. Paskui suplanuoja biopsiją. Malonių smulkmenų metas. Aš juokauju: išsipjaustysiu visus organus, kuriuos tik galima išpjauti, ir sveika bei laiminga gyvensiu toliau.