← Atgal

miaumiau UŽRAŠAI

Sukurta: 2014-01-06 13:07:34


http://www.music.lt/lt/daina/Ryto-Durys/388180/

http://www.youtube.com/watch?v=1PvgJVNTlvw

Sukurta: 2013-09-22 10:38:45

smegeneliu vingiai niekaip nesukabina, kaip sulipdyti visai kitas operas, prie ko ES, jos lazas ir pan... prie konkrecios situacijos, kad urodai, ispyp. mergina (o taip tai neturi reiksmes, kas butu: ar prostitute, ar valkata, ar mama, ar vaikas...), jokie isigimeliai neturetu priliesti pirstu.
Kastruoti viesai urodus, liaudziai po akmeni ir baiktas kriukis.
Retai kada isgirsti jau gera zodi i mentu potencija, potencija tik gejams ir pedofilams, o taip, daugiau impotencija, ar zuikiu saudimas is po krumu.

Sukurta: 2013-09-15 17:57:18

neitiketina istorija butu apie kokia moneta caro ruriko laiko, Vytauto, arba net pats Leninas prabiltu, bet jis nepensininkas, geriau, jau kalbetu proproseneline moneta.
tam reikia laiko, o jo nera.
---

piestukas, tusinukas, net teptukas prasosi, paiimki mane, tiek visko yra aplinkui, tik grazinki ir pateiki.

Sukurta: 2013-09-11 08:43:56

sapnavau loterija, kaip ir mokykla, laimejau 75lt ir 3rublius, sudetinga ta loterija plesiau daug popieriuku, kazkoks misinukas tarp naujametiniu dovanu pasikeitimu, milijonieriaus ir teleloto, bet kebliausia, kad mano laimejimo niekas man neduoda, ar tai tamsta mokytoja, ar tai kas per vriedniulia, del nezinomu priezasciu, neismoka "aukso puodo", neiraso i kazkoki sasiuvini, ar tai dienyna, to laimejimo.
Ir liudna, ir kovos norisi, del 75 ir 3lenino galvu.

Sukurta: 2013-09-09 11:00:43

##########
bemiegė naktis
lunatikuoja kartu
ir rudens uodas
#
bemiegė naktie
grizulo ratuose
ir rudens uodas

Sukurta: 2013-08-31 09:35:04

http://www.valdovurumai.lt/rumu-istorija/istorine-raida#.UiGOTKy2-po

sąlygotumas
driežiukas - kaip ir ne daiktas,
dinozauro maketas, griaučiai, iškamša - daiktas

Sukurta: 2013-08-27 15:24:53

paskaitau ir taip gerai, ir toks gerumas, kad nebera ka ir rasyti, komentuoti.
paskaitai ir 0.
paskaitai ir boreja (vejas kazkurios krypties) pasiimi, o is jo jau, is vieno zodzio galima ir ji ispusti.
paskaitai ir liuksum pirdum, tratata, neabejoji, tai tikra.
paskaitai ir nieko nesupratai, net nesukirbo, o ka ten apie skruzdeles kalbeti, nevaiksto.

paskaitai, labai taisyklinga, labai matyta, labai girdeta, labai teisinga ir zaizdai, ir stalui, ir sveciui, ir peciui.