← Atgal

dytacka UŽRAŠAI

Sukurta: 2010-01-14 20:22:59

Jei vieną dieną atsirastų noras verkti, paskambink man. Nepažadu tavęs prajuokinti, bet galėčiau verkti kartu... Jei vieną dieną nuspręstum dingti, paskambink man. Nepažadu tavęs prašyti pasilikti, bet galėtume dingti kartu... Jei vieną dieną nebūtų noro kalbėti,paskambink man. Patylėsime kartu!!! Bet jei vieną dieną TU paskambintum, o aš neatsiliepčiau, vis tiek ieškok manęs! Galbūt man velniškai reikia tavęs...

Sukurta: 2010-01-10 16:18:54

Gyvenimo pabaigoje mus vertins ne pagal tai, kiek diplomų būsime sukaupę, kiek didelių darbų būsime nudirbę...Mus vertins pagal tai: "Buvau išalkęs, ir jūs mane pavalgydinote, nuogas - ir mane aprengėte, buvau benamis, ir mane priglaudėte." Išalkęs ne vien duonos kąsnio, bet išalkęs meilės. Nuogas - ne tik dėl to, kad trūko drabužių, bet kad trūko žmogiškos pagarbos bei orumo. Benamis ne todėl, kad neturėjau pastogės iš plytų, o kad buvau atstumtas kitų.

Sukurta: 2010-01-09 17:56:43

Meilė - tai sugebėjimas atiduoti viską, ką turi, tai pažadas, atiduoti viską, ką turėsi, tai noras tobulėti jo ir savo akyse, tai tiesa, kurios nereikia ištarti garsiai, tai faktas, kuris nebus įsegtas į jūsų gyvenimo bylą, tai amžinas variklis, kurio niekaip nepastebi mokslo žmonės, tai galimybė pažinti pasaulį ir pažvelgti į jį kito žmogaus akimis, tai sugebėjimas ir noras išlikti savimi, tuo pačiu padedant tobulėti, bei jaustis laimingu kitą žmogų.

Sukurta: 2010-01-04 14:23:04

Kaip man šiandien liūdna Ir sėdžiu aš viena, Mano mintys skrieja, Mąstau apie tave. Žiūriu aš pro langą Ir vėl matau tave. Virpa širdelė iš laimes, Vėl matant tave.

Sukurta: 2010-01-03 12:25:47

Ko vertos žmonių ašaros,
Jei mes galim jas kaip vandenį išlieti?
Ko verta žmogaus širdis,
Jei mes galim ją kaip akmenį suskaldyti?
Ko verti žmogaus jausmai,
Jei mes galim juos kaip krištolą sudaužyti?
Bet kaip mes džiaugsmą išreikštumėm,
Jei verkti nemokėtumėm;
Kaip būtumėme draugiški,
Jei neturėtumėm širdies;
Ir kaip kitus mylėtume,
Jei jausti negalėtume?!

Sukurta: 2010-01-01 17:58:41

Pasakoja, kad gerai
Kur manęs nėra.
Gal todėl audra įsiutus
Šėlsta širdyje.
Pasimetusi laike
Klaidžioju ratu.
Nors ir ten manęs nėra,
Bet ir čia nesu.

Sukurta: 2009-12-25 16:20:55

Aš kartais pavargstu nuo triukšmo, kartais ir nuo mėlyno dangaus…Aš kartais trokštu padaryt kitus laimingus, o kartais noriu spjaut ant mane supančių žmonių… Aš kartais noriu elgtis taip kaip liepia protas, o kartais mane nugali širdis pilna jausmų…

Sukurta: 2009-12-22 15:31:52

Kodėl žmonės paprastai vengia vienatvės? Todėl, kad retas kuris, būdamas pats su savimi, džiaugiasi malonia draugija. (Karlas Dosi)

Sukurta: 2009-12-15 16:04:50

"Geriau klysti su visais, negu vienam būti protingam."
(M.Achard)

Sukurta: 2009-12-14 16:31:39

"Įžvalgumas nerodo proto. Kvailiai ir net bepročiai būna stebėtinai įžvalgūs."
(A.Puškinas)