← Atgal

MoneLi UŽRAŠAI

Sukurta: 2010-05-01 01:01:42

Penktadienio stebuklas: daugybė baltutėlių žydinčių medžių pavasarėjančioj pievoj.
Žiūri ir, rodos, tuoj imsi verkti dėl šitokio gražumo.

Rausvi žiedai bučiuoja medžių šakas. Tylus vėjas sūpuoja jų meilę pavasariui švelniai...

Sukurta: 2010-04-30 00:42:27

Man negaila praeities. Atrodo, kad tik dabar išmokstu po truputį išsilaisvinti. Ankščiau dariau daug dalykų, kurių norėjo kiti, dabar įsiklausau į save. Keista, bet pats gyvenimas man už tai pradeda šypsotis:)

Sukurta: 2010-04-30 00:42:07

Gal ir neprotinga ruoštis Gamybos Organizavimo koliui per vieną vakarą. Bet tokia jau aš esu: neprasmingiems ir nemieliems darbams palieku kuo mažiau gyvenimo laiko. Taip gaila jį švaistyti mokantis gamybos proceso organizavimo principus, gamybos procesų tipus, gamybos išdėstymo tipus, gamybos fazes, gamybos proceso schemas ir t.t.

Sukurta: 2010-04-26 14:58:54

Vakarykštis atradimas - "Swedbank" lauko terasa. Neris, saulė, linksmieji krėsliukai, medinės grindys ir dangus dangus dangus. Nepakartojama vieta. Grįšiu ten dar šimtą kartų, tarsi į ramią užuovėją miesto šurmuly...

Sukurta: 2010-04-19 22:55:23

Kaip malonu dirbti mylimą darbą. Grįžtu kupina jėgų ir įkvėpimo... Vaikai - gėris.
Šiandien močiutė padovanojo savo seną spausdinimo mašinėlę. Ir ji veikia!!!

Sukurta: 2010-04-08 01:00:37

Įsimylėjau Richardo Bacho kūrybą, atradau prancūzišką muziką, susiradau darbą, kuris man turėtų labai patikt, greitai bus mano piešinių parodėlė Užupyje, kelis mano eilėraščius išspausdino žurnale, atėjo pavasaris, kažkas facebooke rašė, kad jau yra žibučių, Petras pažadėjo man atsiųsti nuotrauką iš Paryžiaus, kuri labiausiai atspindėtų to magiško miesto dvasią, laukiu vasaros ir kelionių. Esu kupina gražių jausmų. O kad taip amžinai....

Sukurta: 2010-03-18 20:37:58

"Iš tikrųjų kiekviena diena yra dieviška. Ir nesvarbu metų laikai - jie taipogi dieviški. Kada nors jie mums nebesikartos; kartosis kitiems. Visos praėjusios dienos jau yra kaip mirę dievai. Ateisiančios - dievai, kurie dar užgims." Alis Balbierius

Sukurta: 2010-03-15 21:51:30

Šiandien gavau be galo gražią dovaną:) Visą vakarą negaliu atsižiūrėti. Mažytis žuviukas stiklo šalyje. Tarsi nebylus draugas, primenantis man, jog bet kurią akimirką galiu sustoti ir apie nič nieką negalvoti - tik tyliai stebėti, kaip elegantiškai ramiam vandeny vinguriuoja spalvinga uodegėlė...

Sukurta: 2010-03-14 00:03:00

Esu pakerėta. Mano šiandienos atradimas Carla Bruni...
http://www.youtube.com/watch?v=XvyMG0z0FZY&feature=player_embedded#
http://www.youtube.com/watch?v=flmoa2dVOSU (ir pasirodo, kad ji Prancūzijos prezidento žmona:)

Sukurta: 2010-03-11 23:33:11

Wind in my hair, I feel part of everywhere...
http://www.youtube.com/watch?v=O3SxCph5I1Q&feature=related
Dainingi vakarai: mudu, arpegio gitara, jauki prieblanda ir tyloje tirpstantys Eddie Vedder Guaranteed žodžiai...