← Atgal

Spalio mėnesio tema – MOKYTOJAS

2021-09-28 09:42:05

Spalio mėnesio tema – MOKYTOJAS. Ir tai nebūtinai pedagogas. Juk gyvenime sutinkame daug Mokytojų. Tai gali būti žmogus, įvykis, gamtos reiškinys ir t.t.




Rubrikos vieta:  zaliazole.lt — Naujas kūrinys — Kategorija — Konkursai > „Spalio mėnesio tema – MOKYTOJAS"

Pradžia: 2021-10-01
Pabaiga: 2021-10-31
Rezultatų skelbimas: 2021-11-08


Taisyklės:

Mėnesio temos darbų žanrą galite pasirinkti.
Dalyvauti galite tiek kartų, kiek spėsite.
Autorių slapyvardžiai įslaptinami nebus.

Vertinimo kriterijai: temos atskleidimas, raiška, meniškumas, originalumas.

Vertinimo komisija: Saulėlydis, Goda, oioioi.


Gražiausio kūrinio autoriaus laukia malonus siurprizas ir galimybė paskelbti GRUODŽIO mėnesio temą bei dalyvauti renkant to mėnesio laimėtoją.


***

Kadangi tai nauja ŽŽ rubrika, labai laukiame visų autorių  nuomonių ir pasiūlymų, kaip padaryti patraukliau, įdomiau, kaip paskatinti aktyvesnį autorių įsitraukimą :)

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Šilagėlė

Sukurta: 2021-11-04 22:06:25

Manau, kad būtų patraukliau „mėnesio tema“, o ne konkursas. Nes konkurse laimėtojas yra tik vienas, o visi kiti, kurie stengėsi, kūrė, rašė – lieka nuošaly, lieka neįvertinti.
Taip pat manau, kad autoriui naudingiau būtų, jei komisijos nariai išsamiau aptartų jo kūrinį, nurodydami ne tik pliusus, bet nevengtų įvardyti ir minusus, o gal net vertintų balais pagal pasirinktą skalę.

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2021-11-03 15:58:50

Ačiū už komentarą. Ar būtų patrauklu, jei tai būtų ne konkursas, o tiesiog mėnesio tema? O gal turite pasiūlyti kokią kitą formą ar priemonę, kuri įtrauktų autorius, "sujudintų" svetainę :)

Vartotojas (-a): Šilagėlė

Sukurta: 2021-11-01 12:51:49

Nustebino gan mažas narių aktyvumas. Manau, kad dauguma nepastebi šio skelbimo arba galimai vengia konkursų. Nes vieniems nepatekimas į aukščiausią vietą – tai stimulas pasitempti ir tobulėti, o kitiems – atvirkščiai, dingsta motyvacija toliau kurti.
Taip pat sunkiai įsivaizduoju kaip prozos žanras gali varžytis su eilėmis. Mano supratimu, haiku irgi neturėtų mesti iššūkį kitiems poezijos stiliams. Komisijai linkiu objektyviai įvertinti kiekvieno darbą ir norėtųsi, kad komentaruose būtų ne banalus „gražu, įdomu, skausminga“, bet nors minimaliai aptariami teigiami kūrinio įvaizdžiai, metaforų originalumas, eilėdaros kokybė, taip pat nevengiant nurodyti klaidas ir trūkumus. Manau, kad kiekvienam kuriančiam svarbi įvairiapusiška nuomonė.