← Atgal

Haiku—Haiga konkursas „Žiemos metamorfozės“ 2016

2016-01-06 11:51:20

Haiku kūrėjai ir besidomintys haiku kviečiami dalyvauti foto-haiga konkurse „Žiemos metamorfozės“ pagal penkias svetainės autorių pateiktas fotografijas, esančias konkursų galerijoje:
http://zaliazole.lt/galerijos/nuotrauka/33525
http://zaliazole.lt/galerijos/nuotrauka/33524
http://zaliazole.lt/galerijos/nuotrauka/33523
http://zaliazole.lt/galerijos/nuotrauka/33522
http://zaliazole.lt/galerijos/nuotrauka/33521
Konkurso tema: „Žiemos metamorfozės“ .
Kūrinių skelbimo vieta: Konkursai > Žiemos metamorfozės 2016
Konkurso laikas:  2016 01 08 — 02 23.

Konkurso eiga ir taisyklės:

♦ Galima pateikti iki penkių haiku pagal konkurso galerijoje pasirinktus paveikslus (kiekvienam paveikslui po vieną haiku) nuo 2016 m. sausio 8 d. iki vasario 9 d.
♦ Santraukoje pateikti nuorodą į pasirinktą paveikslą (Galerija > Konkursai > Žiemos metamorfozės).
♦ Konkurso kūriniai neredaguojami ir netrinami.
♦ Iki konkurso rezultatų paskelbimo autorių slapyvardžiai lieka nematomi.
♦ Konkursinių darbų vertinimas vyks balsuojant elektroniniu paštu.
♦ Vertinime dalyvauja tik paskelbę savąjį haiku.
♦ Balsavimas vyks nuo vasario 11 d. iki vasario 21 d.

Balsavimo taisyklės:

♦ Pasibaigus konkursinių darbų skelbimo laikui, pateikti haiku bus suvesti į sąrašą, kuris bus išsiųstas balsavimui elektroniniu paštu asmeniškai kiekvienam iš konkurso dalyvių.
♦ Balsavimui turėsite 7 taškus iš viso, vienam haiku bus galima skirti ne daugiau kaip 3 taškus. Kiek haiku bepasirinktumėte, turi būti išnaudojami visi 7 taškai.
♦ Siųsti savo balsus už pasirinktus haiku (išskyrus savo) el. adresu goda_evans@yahoo.com
♦ Temos eilutėje įrašyti „balsavimas“, el. pašto laukelyje nurodyti savo slapyvardį (vardą, pavardę).
♦ Savo balsus siųsti pagal schemą, nurodant haiku tekstą. Pvz.:

haiku – 3 taškai
haiku – 1 taškas
haiku – 2 taškai
haiku – 1 taškas

♦ Nebalsavusiųjų haiku nebus įvertintas.

Rezultatai:

♦ Konkurso rezultatai bus skelbiami ne vėliau kaip iki 2016 m. vasario 23 d.
♦ Daugiausiai taškų surinkę haiku bus įrašyti į paveikslą, o haiku autoriams / - ėms bus išsiųsti prizai.
♦ Po kiekviena žiemos haiku konkursui pateikta nuotrauka svetainės konkursų galerijoje bus atitinkamai surašyti konkursiniai haiku.

Įdomių įžvalgų, sklandžios kūrybinės minties išlaikant haiku dvasią kartu su paveikslo interpretacija, kad haiku ne tik papildytų paveikslą, bet ir liktų prasmingas kaip savarankiškas.

Ačiū svetainės autoriams  kaip lietus, Starfire, šaltuona, Liepsnelė ir lašasdangaus už fotografijas.

Haiku konkurso kuratorė Goda V. Bendoraitienė (Goda)
*
Papildoma informacija:
 Besidomintiems haiku
♦ Kas tai yra Haiga?

Haiga tai estetinė sąvoka, išraiškos forma, atsiradusi XVII amžiuje Japonijoje – subtili dviejų menų sintezė, kai paveikslas jungiamas kartu su poezija, paprastai haiku ar tanka.
Tradicinė haiga – tai kaligrafinis tapymas rašalu ar akvarele, perteikiant haiku dvasią, kuris įrašomas paveikslėlyje; grakštus teptuko prisilietimas minimalistiškai pabrėžiant tik tai, kas poetiškai svarbiausia, o paliekama balta erdvė – dvasinei gelmei.
Meninis darbas subtiliai pildo haiku, bet nebūtinai tiesiogiai perteikia pateiktus įvaizdžius haiku tekste. Haiga, kaip ir haiku suvokimui – tarpusavyje sugretinami du vaizdai palieka neužbaigtumą, erdvę savaip matomam įspūdžiui, savai interpretacijai.
Ši estetinė dviejų menų jungimo forma labai patraukli ir šiandien. Tiek mėgėjai, tiek profesionalūs poetai – tapytojai kuria tradicinę haiga ne tik Japonijoje, bet ir visame pasaulyje. Taip pat eksperimentuojama ir kita forma. Mūsų amžiuje haiga gali būti skaitmeniniai vaizdai, fotografija, akvarelės paveikslai bei koliažai su integruota poezija.

Susipažinimui su tradicine ir šiuolaikine haiga:
https://www.youtube.com/watch?v=jgyBbeEl8RI
http://www.worldhaiku.net/category/haiga/
https://sites.google.com/site/graceguts/haiga/haiga-with-kuniharu-shimizu
Butterfly Dreams
http://literaturairmenas.lt/2014-12-19-nr-3501/2199-virseliai/3521-dainiaus-dirgelos-haiga 
http://literaturairmenas.lt/2016-01-22-nr-3551/2996-virseliai/4695-dainius-dirgela-japonu-ziema

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2016-02-10 12:25:02

Konkursinių kūrinių pateikimo laikas baigėsi. Kita konkurso dalis — konkursinių darbų vertinimas balsuojant elektroniniu paštu, kuris vyks nuo nuo vasario 11 d. iki vasario 21 d..
Vertinime dalyvaus tik paskelbę savąjį haiku. Konkursinių kūrinių sąrašas jau išsiųstas. Kviečiu visus balsuoti.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2016-01-26 18:04:45

Virgute, ne, prie nuotraukų rašyti konkursinių negalima, susimaišytų eilės numeris, slapyvardžiai matytųsi... turi būti sistemiškai, kaip visiems konkurse dakyvaujantiems. Gaila, kad per mobilų neįsikelia.

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2016-01-26 17:45:04

Ar per komentarus prie nuotraukos negalima?Kompiuteris mano sugędęs,o mobiliuku neįsikelia.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2016-01-07 09:55:51

 Raktažolė51,
 nuotraukos konkursui jau dabar yra, žr. Galerija > Konkursai > Haiku – Haiga konkursas „Žiemos metamorfozės“ 2016. Tik kūrinių Kategorijose  nuoroda į konkursą pasirodys sausio 8 d.
Kaip įkelti,parašysiu Jums… Ačiū, kad dalyvausite. Kol kas galima apžiūrėti nuotraukas:
http://zaliazole.lt/galerijos/galerija/89

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2016-01-06 20:37:15

Foto-haiga – tai nuotrauka kartu su haiku tekstu, papildantys vienas kitą. Konkursui siųsti tik haiku pagal pateiktas galerijoje penkias nuotraukas. Daugiau nuotraukų nereikia siųsti.

Vartotojas (-a): Vasaros meilė

Sukurta: 2016-01-06 20:16:26

Ar čia tik haiku eilės pagal nuotraukas dalyvauja? ar ir atskirai nuotraukos gali dalyvaut?