← Atgal

Rugpjūčio 30–31 d. ketvirtasis susitikimas Pagulbyje

Rugpjūčio 30–31 d. ketvirtasis susitikimas Pagulbyje

2008-08-19 12:13:31

Sveiki!


Primename, kad trejus metus rinkdavomės Pagulbyje į tradicinį svetainės narių susitikimą. Rugpjūčio 30–31 dienomis Kazimiero Jakučio sodyboje Pagulbyje (Molėtų r.) organizuojamas ketvirtasis tradicinis ŽŽ susitikimas.


Įvertinę aplinkybes, kad ši data yra paskutinė prieš pat rugsėįo 1-osios šventę, (o tai gali tapti kliūtimi kai kuriems iš Jūsų atvykti), skelbiame išankstinę dalyvių registraciją. Jei ketinančių atvykti bus mažai, organizatoriai pasilieka teisę atšaukti šį renginį.

Preliminari renginio programa:



  1. Kūrybos skaitymai.

  2. Pirties malonumai.

  3. Aukcionas.

  4. Azaro koncertas.

  5. Sportinės varžybos.


Prašytume komentaruose skubiai registruotis visus, planuojančius vykti į Pagulbį!


Organizatoriai


Dalyvių sąrašas:



  1. Cieksas

  2. Kunigaikštis

  3. Karilė

  4. Grėjus

  5. Fizrukė

  6. Vynas

  7. Jovaras (gal kas atvežtų iš Vilniaus?)

  8. Unruly

  9. debesu_piemenaite

  10. Azaras

  11. katythe

  12. Antanas vėjyje

  13. Aurimaz

  14. Besparnis angelas (gal kas atvežtų iš Vilniaus?)

  15. Diva la luna

  16. Vėtra

  17. gia marrie

  18. TIKRAS DEARNIS (jei kas pavežtų iš Telšių)

  19. ančių virkdytoja

  20. Indrutaja

  21. Algimantas

  22. Bekepuris (?)

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-08-20 20:05:25

Labai gaila, bet viską sudėjus į krūvą tenka atšaukti susitikimą. Tradicijas tęsime ateityje :-)

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-08-20 00:56:10

Pritariu Unruly nuomonei - kliūčių bus visada. Jeigu jau suplanuota, tai ir kas be būtų ruošiamės dalyvauti. Kad tik mano "trundulietas" iki Molėtų datrauktų... paskui, kad ir pėstute, ar tranzu tiesiai į... Rugsėjo Pirmąją, ot, tai nuotykis būtų... :)

Vartotojas (-a): Grėjus

Sukurta: 2008-08-19 18:39:28

Na dėl svarbių klausimų sprendimo, tai lyg ir buvau siūlęs gan svarbų klausimą, tik moderatoriams jis kažkodėl atrodo nesvarbus. Gaila, kai žmonėms svarbios tik jų ir tik jų nuomonės, o gal net ambicijos :( Kita vertus, kai bus tiek mažai dalyvių, gal ir iš tikro neverta nieko rimto spręst. Susitikimas, be abejo, tradicinis, todėl jį organizuot reiktų, galima buvo jį organizuoti savaitėlę anksčiau, tačiau dabar jau vėlu apie tai kalbėt, gal tikrai nukelt mėnesiukui vėliau?

Vartotojas (-a): Vėtra

Sukurta: 2008-08-19 12:41:08

Mielieji, siūlau atšaukti šį susitikimą. Manau, kad jo organizavimas šį kartą neturi nei prasmės, nei tikslo. Argumentai:

1. Jei per porą savaičių užsiregistravo vos 20 žmonių, tai faktas, kad į susitikimą susirinks jų gerokai mažiau, visi tai žinome iš patirties.

2. Nėra prasmės susitiikti vos keliolikai žmonių ir vaizduoti, kad tai svetainės susitikimas. Ta norinčiųjų saujelė gali ir šiaip susitikti, tam nebūtina organizuoti tokio susitikimo.

3. Susutikimo laikas visiškai nelogiškas, nepaisant to, kad tai tradicija - ką tik buvo ŽŽ susitikimas prie ežerų, po mėnesio dar į vieną rimtą renginį pakvies Azaras. Ar logiška taip dažnai susitikinėti?

4. Dauguma turi ruoštis rugsėjo 1-ąjąi, tai apriboja daugeliui galimybes atvykti - prieš šią šventę logiškaiu ramiai pasibūti tarp artimiausių žmonių, o ne sekmadienį grįžti pavargus po nemiegotos šeštadienio nakties ir pirmadienį nepailsėjus pasitikti naujus mokslo metus.

5. Kiekvienas susitikimas rengiamas tam tikru tikslu - šiame prasmės neįžvelgiu - pasisėdėti, pabendrauti ir paskaityti kūrinius galima nebūtinai specialiame susitikime. Juolab, kad nenumatoma jokių svarbių klausimų sprendimo ir net moderatoriai nesirenka.



Manau, kad logiška tokį susitikimą nukelti bent keliems mėnesiams ir Pagulbyje susitikti kad ir žiemą surengus Kalėdų laukimo vakarą ar kažką panašaus, ko dar ŽŽ nėra rengusi.

Vartotojas (-a): Indrutaja

Sukurta: 2008-08-18 22:20:07

Na, tai darašykit ir mus su tėčiu.:)

Vartotojas (-a): ančių virkdytoja

Sukurta: 2008-08-17 15:10:20

as irgi vel noriu vykti i tuos krastus pas jus ;)

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2008-08-14 10:22:54

Labai norėčiau dalyvauti (nebent atsitiktų kažkas nenuspėjamo)... tik jei kieno nors ratukai galėtų mane paimti iš Vilniaus...

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-08-14 00:58:06

Jei kas pralėktų Pagulbin pro Telšius ir paimtų tuos papildomus kilogramus - važiuočiau :)

Vartotojas (-a): Grėjus

Sukurta: 2008-08-12 17:30:10

Azarai, jei Grėjui viskas pasiseks, tai su mielu noru paimsiu. Kartu juk smagiau

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-08-12 17:27:26

tik su kuo čia pakeleivingai būtų galima važiuot iš Kauno

Vartotojas (-a): debesų piemenaitė

Sukurta: 2008-08-12 13:46:50

o aš pasistengsiu atlėkti į debesėlį įsikibus ;)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-08-12 11:34:09

Spėju, kad šį kartą man nepavyks sudalyvauti :( Situacija labai miglota.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2008-08-11 22:38:09

nu tai ir mane įrašykite. aš irgi būsiu

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2008-08-11 20:55:39

Atvažiuosiu :) - pasiilgau...

Vartotojas (-a): O dabar

Sukurta: 2008-08-11 19:29:08

Būtinai nuvažiuokite visi kas tik galite. Taip sakau, nes kartą buvau ten :)

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-08-11 14:48:07

Atvykti į šį mielą renginį mano pastangos bus pačios didžiausios... :)

Vartotojas (-a): Grėjus

Sukurta: 2008-08-11 14:37:21

Būtinai atvyksiu, nebent Force major :)