← Atgal

ŽALIAŽOLIŲ STOVYKLA - KŪRYBINIS SEMINARAS

ŽALIAŽOLIŲ STOVYKLA - KŪRYBINIS SEMINARAS

2008-07-28 18:37:17

ŽALIAŽOLIŲ STOVYKLA – KŪRYBINIS SEMINARAS LIEPOS 25 -27 DIENOMIS

VIETA: prie Siesarties ežero (Molėtų r.). Už kelių šimtų metrų – Baltieji Lakajai. Labai patogu atvykti ir maršrutiniu autobusu http://www.siesartis.lt/index.htm

DALYVIAI: Žaliažoliai ir jų šeimos nariai, geri bičiuliai.

TIKSLAS:

1. Aptarti literatūrinės svetainės strategiją, tikslus, uždavinius, perspektyvas.

2. Pagilinti literatūrinio teksto kūrimo teorines ir praktines žinias.

3. Pailsėti gamtoje, pažvejoti, paklajoti po mišką ir Baltųjų Lakajų apylinkes, pabendrauti, pasisemti kūrybinių jėgų.

Penktadienis (07 25)

16 00 – 17 00 > Renkamės, statom palapines, pasitinkam atvykstančius, bučiuojamės, plaunam kelionės dulkes.

17 00 – 17 30 > Keliam stovyklos vėliavą, įkuriam stovyklos laužą, sakome iškilmingas kalbas.

17 30 – 19 00 > Literatūrinė programa. Teorinė valandėlė „Komentaras – mini recenzija“ (Karilė).

19 00 – 20 00 > Vakarienė.

20 00 – 22 00 > Kūrybos skaitymas.

22 00 – 23 00 > Skrajoklių misterija ant liepto saulę palydint.

23 00 – 01 00 > Svetainės bardų vakaras prie laužo.

Šeštadienis (07 26)

8 00 – 9 00 > Keliamės, prausiamės, maudomės, geriame kavą.

9 00 – 10 00 > Pusryčiai

10 00 – 12 00 > Paskaitos:

„Kūrybinė dirbtuvė: gyvenimo ir kūrybos santykis, arba, kaip parašyti gerą eilėraštį“ (pranešėjas Gintaras Bleizgys).

„Odė šiuolaikiniam poetui: žvaigždės, žuvys – vėgėlės, ašakos ir kiti daiktai“ (pranešėja Ramutė Dragenytė).


12 00 – 13 00 > Individualus laikas arba Žvejybos muziejaus lankymas [už 1 km] http://muziejus.moletai.lt/Ezeru_zvejybos_muziejus.html

13 00 – 14 00 > Pietūs

14 00 – 15 00 >Rekviem kvailam pūgžliui [meškeriojimo varžytuvės]

15 00 – 18 00 > Laisvas laikas. Moderatorių pasitarimas.

18 00 – 19 00 > Vakarienė

19 00 - 21 00 > Išvyka pas J. Vaiškūną. Paskaita apie Baltų mitologiją.

20 00 – 23 00 > Persikeliame į Observatoriją žvaigždžių žiūrėti

23 00 – 01 00 > Gitara, poezija ir laužas.

Sekmadienis (07 27)

8 00 – 9 00 > Sunkiai keliamės, pykstam ant organizatorių, kokio griausmo taip anksti kelia, bet vis tiek keliamės, maudomės, žvalinamės.

9 00 – 10 00 > Pusryčiai

10 00 – 13 00 > Pėsčiųjų žygis apžiūrėti XVIII a. medinės architektūros paminklo – Rudesos koplyčios.

13 00 – 14 00 > Pietūs

15 00 – 16 00 > Būsimo tradicinio renginio Pagulbyje aptarimas. Refleksija

16 00 > Renkamės palapines, bučiuojamės, atsisveikiname.

PASTABOS:

1. MAISTĄ gaminsime ant laužo. Virėjai visi – pagal griežtą grafiką. Laužas ir arbatinukas su karštu vandeniu, arbatžolėm, citrina, medum veiks ištisą parą. Valgysim daugiausia košes. Kas labai išalks, galės palapinėj slapčia palapinėj naminės dešrelės krimstelt.

2. ATVYKSTANTIEMS SAVU TRANPORTU. Iš Vilniaus. Vilnius -Utena greitkeliu privažiuojat Molėtų sankryžą, bet nesukat, o važiuojat pora km toliau, privažiuojat posūkį į Ignaliną ir sukat dešinėn. Pavažiavę 6 km lėtinat greitį ir likus keliasdešimt metrų iki nuorodos 7km sukat į dešinę. O ten bus rodyklės :)

Iš Kauno. Atvažiuojat iki Molėtų ir ieškot kelio į Ignaliną. [Galit pro autobusų stotį, galit Vilnius -Utena kelyje]Ignalinos klyje žiūrėkit, ką parašiau vilniškiams..

3. ATVAŽIAVIMAS AUTOBUSU Iš Kauno: 13:15 Sėdate su visa amunicija į autobusą Kaunas - Ignalina, atvažiuojate iki Molėtų, priimate į autobusą jau laukiančius vilniečius, pasibučiuojate ir visi n e p r a ž i o p s o t e už keliolikos km KAŠELINĖS. Iš Vilniaus: 13:50 Vilnius - Rokiškis. Išlipate Molėtuose 15:00, panuobodžiaudami, pasivaikščiodami paežere aplankot Skulptūrų parką ir laukiat autobuso Kaunas - Ignalina. 15:50 įsėdate Kaunas - Ignalina, pasibučiuojate su kauniečiais ir išlipate už keliolikos km KAŠELINĖJE. Puskilometrį einate plentu atgal Molėtų pusėn, kol prieinate kilometženklį 7, tada sukate kairėn [bus rodyklės] į Žaliažolių stovyklą..Mišku eiti pagal rodykles. Ežeras ir palapinės - dešinėje.

4.KAINOS

Automobiliai: lengvasis - 12 lt/parai. Žmonės: suaugęs - 7 lt/parai , vaikas (iki 7 m) - nemokamai. Vieta palapinei - nemokamai. Stovyklavietė su mažu nameliu (2-4 žm.) -plius 40 Lt/parai. Su dideliu nameliu (5-10 žm.) - plius 70 Lt/parai. Su pavėsine - plius 20 Lt/parai.

Valties / baidarės nuoma: 1 val. - 7lt,1 para - 30 lt.

5. Atsivežkite PALAPINĘ (tarkitės su draugais ir pažįstamais, kas ką priims), miegmaišį, šiek tiek maisto.

6. Vyksiančius prašytume REGISTRUOTIS komentaruose. Jeigu su Jumis važiuos ne ŽŽ nariai, nurodykite važiuosiančių asmenų skaičių.



Dalyvavo:

1. Fizrukė

2. Kunigaikštis

3. Cieksas

4. Karilė

5. Tikras Dearnis

6. Trice

7. Ramunė+3 ir gitara

8. Drugys

9. Sibilė+1

10. Ančių virkdytoja

11. Antanas Vėjyje +1

12. WLiepsnelė +1

13. katythe

14. Languota_ss +1

15. Klevas

16. Radasta

17. Indrutaja +1

18. Algimantas

19. diva la luna +2

20. Baltėja

21. Nakties vaikis

22. Džyzas

23. Karsanata

24. Sodininkas

25. Raktažolė

__________________________

Čia gyvena renginio nuotraukos:
http://www.zaliazole.lt/gallerygoto/action/viewgallery/cid/32/



 

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-07-28 14:08:10

Daug matė Siesarties žalios pakrantės, bet tokio sambūrio, kuriame būtų įsteigtas širšių dresiruotojo etatas, dar neregėjo :) :) :)

Vartotojas (-a): Languota_ss

Sukurta: 2008-07-28 13:58:30

sweiki, žolininkai:]

Vilnius parsirado ant namų slenksčio "net" dabar..šypt

Nutrenkianti į menų gelmes kelionė..

Žinoma pietūs, pusryčiai ir vakarienė įgavo naują pavadinimą -Bitės..

Meldai nulingavo vakaro fono foto objektyvais ir gitaros "trimitais"..

O miškai paskendo poezijoje..

Taip..mm..

žavinga:]

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-07-28 09:10:23

Oi, pamiršau padėkoti Ramunei, kad neleido klaidžioti miške, o tai vai vai vai dar dabar ten grybaučiau... :)

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-07-28 08:57:31

Nuo Siesarties krantų, padvelkus lengvu vėjeliu, parsivežiau daug gerų minčių...

Kristinos gitaros skambesys, Virginijos anekdotai, Dalios šypsena, Karilės rūpestingumas, Nedo išdresiruotos širšės ir visos nuostabios kompanijos puiki nuotaika užbūrė mane ilgam prisiminti šį puikų laiką praleistą kartu. Ačiū visiems kad buvote ir bendravote ne tik poezija, bet ir širdimi. :)

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-07-27 22:43:22

prisijungiau ką tik prie virtualybės, dar neatsijungęs nuo Siesarties bangelių, vos gyvas nuo nuskambėjusių eilių ir to nuostabaus gamtos glamonių dvelksmo... kantrybės laukiant daugybės nuotraukų

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-07-27 22:10:56

Šiandien planavau ir pažadėjau įdėti kažkiek savo kuklių fotografijų iš renginio, tačiau grįžęs iš stovyklos vis dar gyvenu šviežiais įspūdžiais, kurių perteklius (ne blogąja prasme) ir noras pasilepinti šviesiais ir šiltais prisiminimais apie renginį, šiek tiek sutrikdė sumanymą. Ilgokai užtrukau atrinkdamas drauge su viena svetainės vartotoja bent pakenčiamai atrodančias foto, o dabar akelės merkiasi, nes naktį miegojau vos kelias valandas - tiek visko buvo veikti. Svarbiausia netrūko nei poezijos, nei bendravimo. Pažadu jau rytojaus dieną pataisyti reikalus ir nekantraujantiems žiūrovams pateikti bent pluoštelį įspūdžių iš pavykusios stovyklos. Visiems kantrybės laukiant.

Vartotojas (-a): Indrutaja

Sukurta: 2008-07-27 21:49:20

Tikrai, buvo labai labai geras laikas.:)

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-07-27 21:41:57

KAS SIESARTIES PAKRANTĖ BE ŽALIOS ŽOLĖS???

Laimingos akimirkos su jumis, kai pamiršti rūpesčiai, padaryti ir nepadaryti darbai...

Ir ežero vanduo gaivesnis, ir pušų šnaresys jaukesnis, kai jūs šalia.

Saugaus kelelio ir jaukaus namų ir namiškių laukimo visiems.

Buvo labai gera.

Įspūdžių ir nuotraukų - marios.

Vartotojas (-a): ančių virkdytoja

Sukurta: 2008-07-27 19:43:41

Žalioje aplinkoje nuostabūs žmonės puikiai laiką leido. ačiū :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-07-27 19:19:35

Neseniai grįžau čia ir galiu drąsiai teigti, jog tai buvo įstabi šventė su puikiais žmonėmis, gražia aplinka, pavykusia programa ir oru tarsi pagal užsakymą.

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2008-07-27 17:56:04

Rytinis ežero vanduo nuplovė neišmiegotas valandas. Atleiskit, kad nežadinau. Tikiu, kad ir šiandiena buvo kūrybinga ir pilna įspūdžių. Gera buvo su jumis Karilės krašte po rūpestingu jos sparnu.



Ir tegul lyja žvaigždėmis:)))

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2008-07-26 09:50:55

Ir aš ten buvau, alų midų gėriau, o svarbiausia, kad viską burnoje turėjau... Patvirtinu Algimanto žodžius: visi puikiai gyvena pušyne prie pat ežero.

Nuoširdžiausiai dėkoju Karilei, kuri kantriai mane bandė išvesti į tikrąjį kelią, kai pasiklydau miške, Cieksui, kuris išvedė, Antanui vėjuje, supervaišingiems Liepssnelei ir jos draugiškam vyrui, jau minėtam Algimantui, padėjusiam pastatyti automobilį reikiamoje vietoje, na ir aišku mielajai Ramunei, prisegusiai man, trumpalaikiui renginio dalyviui, atminimo ženklelį. Linkiu gražiam jaunimėlio būreliui gražiai praleisti laiką su vyresniaisiais kolegomis, geriau susipažinti su savo amžiaus žmonėmis. Buvo malonu Jus pamatyti, bent trumpai pabendrauti jaukioje draugiškoje aplinkoje. Sėkmės ir gražių įspūdžių visiems stovyklautojams :)

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-07-26 08:53:08

Buvau, mačiau,jie ten gyvena puikiai...

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2008-07-25 18:12:46

deja, neatvažiuosiu. rytoj būsiu laidotuvėse. teta numirė:(

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-07-25 10:58:24

Sėkmės, Ramune :) Lauksim ten, kur numatyta :)

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-07-25 09:12:45

Vietos stovyklavietėje nors ir keliems šimtams žmonių - vežkitės šeimos narius, prietelius ir bičiulius, nes žada gerus orus :)

laukiu visų

kai pasuksite į Ignalinos kelią, žiūrėkite į rodykles [-> ŽŽ]

Vartotojas (-a): Džyzas

Sukurta: 2008-07-25 01:39:32

Jovare, galėčiau tave prigriebti, man irgi darbas. Kaip tik norėčiau ir seminare sudalyvauti :) Priimsite? :)

Vartotojas (-a): Languota_ss

Sukurta: 2008-07-25 00:08:43

važiuojam:] jamu vieną vaiky ( +1 )

Vartotojas (-a): moli

Sukurta: 2008-07-25 00:05:45

Džiaugiuosi ir laukiu nuotraukų.Gero oro ir gerų norų:)

Vartotojas (-a): Lietaus lašai

Sukurta: 2008-07-24 20:57:14

Gal neatvešiu su savimi labai didelio lietaus :) Norėčiau dalyvauti, nors nieko nepažįstu. Važiuosime dviese.Norisi pabūti su kūrybingais :)

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-07-24 16:15:03

NEPAMIRŠKIT GINKLŲ PRIEŠ UODUS :)

Kas galit ir norit, atvažiuokit prie ežero anksčiau, aš ten jau būsiu 12 30val. Pasimaudysit, pauogausit, galėsit nusiirt pamedituot į salą :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-07-24 11:41:40

Skubiai! Ar Kunigaikštis galėtų paiimti porą žmonių iš Vilniaus (mane ir dar vieną?

Vartotojas (-a): ančių virkdytoja

Sukurta: 2008-07-23 18:28:01

O tai iš Kauno niekas nevyksta ? :)

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-07-22 08:09:09

Mano mob. 8 606 54 383

jei kils klausimėlių, skambinkit

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2008-07-21 19:03:56

kas važiuos truputėli vėliau, nes anksčiau niekaip negaliu išeiti iš darbo:(

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2008-07-19 20:53:01

sveiki, kas važiuos iš Vilniaus 18 valandą. dirbu iki 17 valandos ir deja negalėsiu laiku atvykti. kas galės mane paiimti?

Vartotojas (-a): Indrutaja

Sukurta: 2008-07-17 20:51:57

Tai va. Bandysiu ir aš, su tėčiu ir drauge sudalyvauti.:) Nors pastaruoju metu retai eilėraščius rašau, tai bent Bardų vakare pagroti galėčiau.:)

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2008-07-09 16:17:50

Būsiu, nes labai noriu:)

Tik nežinau, ar visas dienas galėsiu.

Vartotojas (-a): Languota_ss

Sukurta: 2008-07-09 10:52:11

muset, būsim;]

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-07-07 20:00:17

Koks laužas be Liepsnelės ? :)

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2008-07-07 09:35:25

taigi būsiu ir aš ;)

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2008-07-03 20:09:51

planuoju dalyvauti, jei priimsite, gal but važinesiu, nes tai man nėra labai toli, bet dar nežinau, gal būsiu ir su palapine

Vartotojas (-a): Sibilė

Sukurta: 2008-07-02 23:57:55

jei darbai nepamaišys, atvažiuosiu:) su sese...bet tik šeštadienį- ar priimsit?:)))

Vartotojas (-a): sniega

Sukurta: 2008-07-02 11:26:12

sniega+1

Vartotojas (-a): _ZuZi_

Sukurta: 2008-07-02 01:15:50

esu čia naujai "iškepta" persona. bandau susigaudyti tarp kūrybos ir kūrėjų ambicijų. kiek paprastai šiame renginyje dalyvauja žmonių? kokio amžiaus? man kaip naujokei kyla šimtas ir vienas klausimas.

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2008-07-01 21:17:59

O kaip su lankytojais? Nes man ko gero teks dalyvauti greta vykstančiuose dviejuose renginiuose :).

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2008-07-01 18:36:14

aš, bet su klaustuku, nes nežinau kaip nusigausiu iki stovyklos

Vartotojas (-a): debesų piemenaitė

Sukurta: 2008-07-01 15:02:42

Labai atsiprašau, o autobuso maršrutai tik iš Kauno ir Vilniaus, ar įmanoma būtų pvz ir iš Klaipėdos atsigabenti viešuoju transportu?

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-07-01 14:19:36

Puiku, jeigu niekas nepamaišys atlėksiu... :)