← Atgal

Svetainės garbės Nariai

Svetainės garbės Nariai

2008-06-04 01:47:38

Sveiki, mielieji,

Šį jaukų metą norėtume Jums pranešti, kad nusprendėme apdovanoti žalioje žolėje pasižymėjusius narius, kurie puoselėja ir džiugina svetainę, pristatysim kiekvieną iš jų atskirai naujienose, o taip pat ir pirmąjame puslapyje, kad visi matytų kuris vartotojas yra įtraukiamas į Svetainės "Garbės lentą".

Pirmasis Svetainės garbės titulas skiriamas Medžiui už kūrybinį potencialą, nuoširdų ir šiltą atsidavimą ir žaliavimą ir tituluojamas "Svetainės garbės Medžiu". Dėkojame ir džiaugiamės. Niekad nesiliaukite džiuginę visos šios svetainės gyventojų,

Pagarbiai,

Visa moderatorių komanda.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Puella

Sukurta: 2008-06-11 08:44:00

Sveikinu Medį :)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-06-09 23:37:00

nesupratau - kas laimėjo - bet sveikinu :)))

Vartotojas (-a): genys

Sukurta: 2008-06-04 21:13:34

Sveikinimai Medžiui!

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2008-06-04 20:18:45

"negaliu priimti tokio titulo - atsisakau, atleskit man... - Medis (2008-06-04 - 15:31:49)

**********

Jėzus irgi nenorėjo būti prikaltas prie kryžiaus.

Esate tokioje "pozoje" prikaltas ir Jūsų "noriu- nenoriu, būsiu nebūsiu" nieko nereiškia.

Sveikiname Tave ir džiaukis tokia kančia. Juk visuomet bus didesnė atsakomybė prieš tuos, kurie Tave kalame.

Manau, kad nuo tokio kryžiaus Medžio poezija tik gražesnė, prasmingesnė bus. Ir siūlau pagalvoti, kaip nepaniekinti LABAI gražios idėjos. Ir galbūt tokios idėjos sumanytoją išrinkti prezidentu 4-5 metams... na, sakykime, atsirandančios naujovės - SAVIMI priminti, kad esame Izraelio žmonės ir mums reikia 40 metų, kad pereitume Žalios Žolės dykumą.

Tikiu, kad praeisime.

Bet... mirčių tikriausiai bus.

Užrašykime savo ėjime ATSIMINIMUI, kad Jie buvo -su tankais ar ne - bet mus paliko arba tiesiog pabėgo.

Tai lengviau, negu pereiti dykumą.

Norėčiau, kad mane labai sąžiningai perskaitytų jau ne vienas pabėgelis arba norintis pabėgti.

Aš nesakau, kad ir aš ištversiu.

Pabėgti lengviau.

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2008-06-04 17:08:08

Belieka tik apgailestauti, kad nemokame pasidžiaugti kitais.

O džiaugtis tikrai turime kuo. Ir svetainėje tikrai yra daug puikių kūrėjų, atsidavusių ir daug davusių svetainei, tad ir mums visiems.



Tikiu, kad moderatoriai tęs šią gražią tradiciją. Ir šiandieną sveikindami Medį, jau kurs planus ateičiai. Gal būt tai turėtų būti stipriau įprasminta, priderinta prie tam tikrų svetainės susibūrimų ar švenčių. Padėkoti žmonėms už jų gerus darbus niekada nebūna per daug. PASIDŽIAUKIME:)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-06-04 16:56:40

Iš ties ŠIOJE skiltyje- pasveikinkim mūsų gerbiamą MEDĮ. Jis vertas padėkos....

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-06-04 16:54:25

Na ką dabar padarysi.... daug ką galima pakeisti, pakoreguoti, kai šaukštai po pietų...... Susiplakė, na susiplakė. sakau, gal protingi esame ir atsipaistysime. Juk visi tik geranorški....

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-06-04 16:22:52

Beje, dėl kūrinio nugaletojo, prašyčiau nuomones reikšti jam skirtoje dalyje...... nemaišykime esmių ir temų- tai kuria chaosą. Tai ne piktai ar kaip, na iš ties....

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-06-04 16:19:51

Nemanau, kad čia kas blogo, jei Žmogus yra vertinamas. Sakyčiau- džiaukimės, kad palengva mūsų svetainėje mėginami įvardinti Asmenys, Asmenybės, skleidžiantys mūsų bendruomenėje gerą, jaukią atmosferą savo buvimu, aiškiai juntama šiluma kalbėjime tarp eilučių.

Tai PIRMAS tokio pobūdžio įvertinimas ir jis visų (šį kartą moderatorių) balsavimu atiteko MEDŽIUI. Jų bus ir daugiau... Gaila, kad mūsų graži, plėtoti galimybes turinti, idėja- susilaukė TOKIŲ reakcijų.

Gaila, kad moderatorių geras noras parodyti šilumą ne taip suprantamas, priimamas, netgi supaprastinamas. Gaila, kad ieškoma tame kažkokių tai skirstymų į kastas ar???? Gaila, kad tai vertinama labjau individualia prasme.

Asmeniškai, labai džiaugiuosi šia idėja ir dėkinga jos Autoriui. Labai džiaugiuosi, kad atsirado galimybė vienam ar kitam Asmeniui, bent tokiu būdu, išreikšti pagarbą. Visi mes kažko verti, visi mes, be abejo, kūrybingi ir išskirtiniai, tačiau kiekviename didesniame būryje žmonių- atsiranda mažyčių spindulėlių. Kodėl nematyti Jų ir neišreikšti Jiems tam tikro dėkingumo?

Priimkime tą naują, labai geranorišką idėją, tapusia faktu ir siūlykime ASMENYBES, kurios, mūsų manymu yra vertos tokio pažymėjimo.

Išmokime priimti ir pajusti gerus dalykus, tegul forma gal ir ne perfekt įgyvendintus, tačiau tikrai turinčius prasmę ir geranorišką pradą. Tobulumui ribų- nėra, o jei galvosime tik apie tobulybes- nebus jukios jungties tarpusavy ir jokio progreso. Šilumos bus per maža. Kurkime tą šilumą....

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-06-04 16:05:38

Atvirai sakant, tai ir mane nustebino...aš nieko brandaus nematau...gal esu akla, ar nedasivysčius IKI ŠIOLAIKINIO BRANDUMO???

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2008-06-04 15:58:53

dabar mane nustebino Medis .

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2008-06-04 15:48:43

O ką jūs man, Viktorai, pritariate ?

Jūs irgi nustebino išrinktas konkursinis darbas?

O jūs tik pasveikinau:)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-06-04 14:28:17

Kažkaip NEJAUKIAI ir IŠSIŠOKĖLIŠKAI skamba čia ŽŽ žodis TITULAS...surikiuoja į kažkokias KASTAS...vieni pasižymėję, kiti tik dulkės...JUK KIEKVIENAS KURIA PAGAL SAVO DVASINIUS IR PROTINIUS SUGEBĖJIMUS ...kiek sugeba, tiek ir kyla Į SAVOS ŠVENTĄJĮ KALNĄ...dabar įžengti į TOKIĄ TITULŲ SVETAINĘ BAISIAI NEJAUKU...o kūrėją įvertins TIK LAIKAS !!! Kam ta POMPA???

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2008-06-04 14:24:32

Baikit vieną sykį iškraipyti žmogaus žodžius.Aš išreiškiau nuostabą. Negalima?

Aš nieko nesmerkiau-tai jūs tuoj smerkiate bet kokią kitokią nuomonę.

Tegu išrenka nors patys patys -vis tiek esu nustebus . Ir ką jūs man? Nesakau,kad darbas blogas kaip literatūrinis eksperimentas ,kaip "kažko" ekskiziukas,bet.....( nustebęs smailas).

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-06-04 13:46:50

Nuoširdžiausi sveikinimai Medžiui. :)

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2008-06-04 13:19:42

Urnuly,

įsivaizduoju šį kūrinį skaitantį Laimoną Noreiką.

Ir - ką gi?

Jis jau miręs. Bet.. girdžiu, kaip Menininkų rūmai / dabartinė prezidentūra /ploja. Ypatingai Jūs.

Ploju ir aš

Bet va matau, kad viena moteris neploja.

Matyt, ji žino, kas yra TRIJULIŲ teismai. O Jums irgi kuždu: per tų terijulių sprendimus visi garbingiausi žmonės buvo nugalabyti kas kur..

Ir baikime savo nuomonės teisingumą įrodinėti kažkelių žmonių teisdmas.

O Medį aš labai LAAAbai gerbiu...

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2008-06-04 12:32:03

pliumt su Pliumt

Ir nukritome į Medį.

Todėl tegu kalba pliumpt.

Seniai jaučiau tokį malonuną- nukristi medyje su pliumpt..

Pasaka.

Sveikinu Medį, bet prašau neužmiršti ir manęs medyje, nukritusio su pliumpt...

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2008-06-04 12:25:47

Sveikinu Medį:)

O dėl prizinio konkurso darbo esu nustebinta. Kas tai?

Vartotojas (-a): O dabar

Sukurta: 2008-06-04 12:21:45

Aš irgi sveikinu, jeigu kažkas išrinko tai žino už ką - pasitikiu :) Nors realiai tai atsimenu tik ekurybos pradžią ir kas kiek ten yra paplušėjęs. Tik, kad tų žmonių jau čia nėra, nors gerbti juos tikrai verta už tą darbą praeityje. Dar gerbiu esamus moderatorius, esamus vartotojus, nes man tiesiog patinka gerbti kitus žmones :)



Ps. Manau, jei sąrašas ilgės, reiktų tą dėmesį dėti kur nors kitoje vietoje. Galima tiesiog uždėti varnelę prie vartotojo duomenų ir padaryti nuorodą i tų žmonių sąrašą pagrindiniame lape. Čia tik kuklus pastebėjimas dėl bendro svetainės vaizdo :)

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2008-06-04 08:04:46

Pirmiausia noriu pasveikinti moderatorius už naujas idėjas.



Nuoširdžiausi sveikinimai Medžiui! Tikrai, džiuginkite mus savo buvimu, kūriniais, bendravimu:)