← Atgal

Trečiasis svetainės narių susitikimas PAGULBYJE

Trečiasis svetainės narių susitikimas PAGULBYJE

2007-08-31 10:04:34

Svetainės administracija rugpjūčio 25-ą dieną, 12-ą valandą, organizuoja trečiąjį svetainės ŽaliaŽolė.lt vartotojų susitikimą.

Jeigu svajojate jaukiai, maloniai ir įdomiai praleisti savaitgalį, jei nenorite praleisti progos gyvai pabendrauti su ŽaliaŽolė.lt nariais, jei tiesiog ilgitės poilsio nuo kasdienių rūpesčių ar sunkios rutinos, kviečiame Jus atvykti į Pagulbį (Molėtų r.). Kaip rasti, sužinosi čia: http://www.pagulbis.lt/faq.php?lng=lt

Renginio PROGRAMA

Rugpjūčio 25-oji:

11:00-12:00 » Dalyvių registracija
12:00-13:00 » Paroda-mugė „Ne šventieji puodus lipdo“
13:00-15:00 » Bendra nuotrauka. Kūrybos skaitymai (1-2 eilėraščiai, puslapio prozos ištrauka)
15:00-16:00 » Pietūs
16:00-17:00 » Kūrybinis konkursas
17:00-19:00 » Aukcionas „Težaliuoja ŽaliaŽolė!“
19:00-19:30 » Lobio ieškojimas
19:30-21:00 » Grojame, dainuojame (Rasuolė Dindaitė, Kazimieras Jakutis, Vėjas)
21:00-22:00 » Vakarienė
22:00-23.55 » Pirties malonumai
00.00-1:00 > Prie laužo (Indrutaja, debesu_piemenaite, Medis)
1.00-8:00 > Poilsis

Rugpjūčio 26-oji:

9:00-10:30 » Pusryčiai
10:30-11:30 » Kūrybinio konkurso darbų skaitymas
11:30-12.30 » Naujienos, problemos, idėjos (asociacija, almanachas)
12:30-13:00 » Prizai, siurprizai
13:00-13:30 » Iki pasimatymo!

Akcijos:
1. Rengiamės žalios spalvos rūbais ar bent pasipuošiame žalia aprangos detale.
2. Atsivežame savo darbelių parodai-mugei ir aukcionui.
3. Atsivežame lėkštę ir puodelį, kuriuos paliksime Pagulbiui.
_____________
Registruojamės atsiliepimuose. Prašome nurodyti, kas pageidaujate dalyvauti programoje PRIE LAUŽO (skaityti, groti, dainuoti, improvizuoti).

Keliautojų ekipažai sudaromi forumo temoje VYKSTAME Į PAGULBĮ.
Nakvynei prašome pasiimti miegmaišį, vakarienei ir pusryčiams – maisto.

Parodoje-mugėje dalyvaus:

1. Katythe (veltinukai)
2. Unruly (įvairūs)
3. Medis (tapyba, skulptūra)
4. Melisa (grafika, fotografijos)
5. Taurija (lėlytės)
6. Jiminto (karpiniai)
7. Grėjus („Žalias ir sparnuotas, šiek tiek su literatūra susijęs“)
8. Bekepuris (tapybos darbai, grafika)
9. Gungnir (rankdarbiai)
10. Tikras Dearnis (piešiniai)
11. Ramunė (rankdarbiai)

Vykstančių į Pagulbį sąrašas

1. Katythe (Vilnius)
2.Taurija (Vilnius)
3. Jiminto (Vilnius)
4. Melisa (Vilnius)
5. Littera (Vilnius)
6. Radasta (Vilnius)
7. Rasa varna (Vilnius)
8. Ai in Om (Vilnius)
9. Besparnis angelas (Vilnius)
10. Blogiausias (Elektrėnai)
11. Unruly (Elektrėnai)

12. Gungnir (Kaunas)
13. Abigailė (Kaunas)
14. Medis (Kaunas)
15. Grėjus (Kaunas)
16. Debesu_piemenaite (Kaunas)

17. Nuodai (Jonava
18. Pagulbis (Jonava)
19. Ramunė (Tauragė)
20. Vynas (Kupiškis)
21. Sodininkas (Švenčionys)
22. Antanas vėjyje (Ukmergė)
23. Indrutaja (Molėtai)
24. Akvilė (Anykščiai)
25. Karilė (Molėtai)
26. Antanina (Tauragė)
27. Tina Rein (Jonava)
29. Fizrukė (Šakiai)
30. Bekepuris (Radviliškis)
31. Tikras Dearnis (Telšiai)
32. Riva (Jonava)
33. Laukimas (Biržai)
34. Baltas Lapas (Vilnius)
35. Credo (Anykščiai)

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-08-27 00:34:03

Pirmąjį bandomąjį nuotraukų pluoštelį 24 val 30 min. jau išsiunčiau Unruly, kai gausiu patvirtinimą, kad ji gavo siuntinėlį, ryt pasiųsiu keletą siuntinukų, kol išsiųsiu visas nuotraukėles. Kai kurių nesiųsiu, nes yra užsimerkelių, sujudėjusiųjų. Įrašiau į savo kompiuterį tris klypukus. Vienas, kiemelyje "įamžintas"ypač smagus. Gal pavyks ir juos persiųsti. Manyčiau, kad daugelis būtų patenkinti juos pamatę ir pasiklausę. Iki kito karto. O TIKRAJAM DEARNIUI nuoširdžiausi linkėjimai. Labai buvo malonu Su Tamstele pabendrauti. Sėkmės Jums visuose kūrybiniuose sumanymuose!

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-08-27 00:05:29

Puikus renginys. Parsivežiau labai daug įspūdžių. Puiki kompanija ir neprasta aplinka, kuri laido jaukiai ir pakankamai laisvai pasijausti: pabendrauti ne su slapyvardžiais, o su gyvais ir įdomiais žmonėmis. Visiškai nesigailiu apsilankęs Pagulbyje. Visų pirma dėkoju nenuilstančiai Ramunei, Litterai, kurios pasirūpino mano atgabenimu ir išgabenimu, Medžiui su kuriuo praleista nemažai minučių, geriems Nuodams, Taurijai, kuri pabuvojo, gaila, neilgai, Sodininkui, kuris atvirai ir įdomiai pasakojo apie daugelį dalykų, Grėjui ir visiems kitiems, kurių nepaminėjau. Esu sužavėtas įvykusiu tikro garso koncertu ir visais pasirodžiusiais atlikėjais. O Pagulbiui dėkingas ne tik už puikias dainas, bet ir už suteiktą šansą pabendrauti su bendraminčiais, atsipalaiduoti ir pamatyti tai ko niekada nematęs. Šaunus renginys. Noriu jau ir kitąmet sudalyvauti...

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-08-26 22:06:43

Iš romantiško Pagulbio "dvarelio" per 1 val. 15 min. laimingai grįžau namo kupinas įvairiausių ir spalvingiausių jausmų. Mano amžiuje tokioje malonioje aplinkoje pabendrauti su jaunais, pojauniais ir vyresniais svetainės vartotojais nemažas ir įsimintinas įvykis. Nuoširdžiausiai dėkoju maloniajam ir linksmajam Pagulbio šeimininkui už pagalbą filmuojant rojalio kambaryje vykusius programinius renginius, o šeimininkei už šiltą ir mielą šypseną, nors naktį prie laužo vakarojantys "naktibaldos", tarp kurių buvau iki vidurnakčio ir aš, gal ir trugdė jai ramiai ilsėtis. Pirmąkart gyvenime nakvojau sename svirne, į kurį palydėjo pats šeimininkas ir maloniai palinkėjo saldaus miego. Nors jis buvo ir trumpas, bet jokie pasakų baubai ir vaiduokliai nesutrugdė atgauti jėgas antros dienos bendravimui ir kelionei į namus.

Dėkoju taip pat mūsų darbščiajai bitutei Ramunei, energingajam vandens vežėjui į pirtį ir aukciono vedėjui Medžiui, Melisai, Unruli, visiems kitiems moderatoriams, vedusiems renginį, o taip pat neilgam atvykusiems kolegoms, ypač Bekepuriui, už malonų pabendravimą ir dovanėles.

Nuotraukas ryt nusiųsiu Unruli, tad norintys jas turėti galės patys įsirašyti. O filmuotą "kroniką" perrašysiu į kasetę ir persiųsiu Ramunei, kuri žinos ką su ja daryti.

Vartotojas (-a): Indrutaja

Sukurta: 2007-08-26 13:27:42

Didelis dėkui visai Pagulbyje buvusiai kompanijai :) Buvo super, ačiū!!! :)))) Dar didesnis dėkui Ramunei už suoraganizuota renginį ir Pagulbiui (savaime aišku už ka) :))))

Vartotojas (-a): malaja

Sukurta: 2007-08-25 13:14:02

Nuoširdžiausiai sveikinu visus, jau esančius ant žalios Pagulbio žolės ir galbūt dar tebevykstančius :)

Gaila, kad negaliu būti ten su jumis, nors ir labai norėjau. Skaitysiu, lauksiu įspūdžių ir nuotraukų, nematoma sklandysiu ir gėrėsiuos jūsų darbeliais, klausysiu balsų.. manysiu, kad esu...

Gero ir gražaus pasibuvimo!

:)

Vartotojas (-a): Riva

Sukurta: 2007-08-25 01:06:52

Riva bus. Kortelę staigiai gaminkit:))))

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2007-08-24 21:09:14

Manęs laukia kankinanti kelionės pradžia autiku nuo 6 val. ryto... bet vistiek Pagulbį pasieksiu... tiesiai per aplinkui... Iki pasimatymo. :)

Vartotojas (-a): gungnir

Sukurta: 2007-08-24 20:17:48

he he he ... visi iki susimatumo Pgulbyje :D

Vartotojas (-a): Riva

Sukurta: 2007-08-23 15:30:16

Manęs nebus

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-08-23 14:23:06

Mėginsiu atvažiuoti, jei pavyks išspręsti opią transporto problemą. Šiokį tokį miegmaišį turiu, maisto problemą taipogi kaip nors išspręsiu. Bus piešinių.

Vartotojas (-a): Tina Rein

Sukurta: 2007-08-20 08:14:38

Na manau ir aš noriu važiuot, tik kas nuveš.

Vartotojas (-a): debesų piemenaitė

Sukurta: 2007-08-16 14:49:51

na va, vėl įstojau į normalų ritmą ir sakau: norėčiau dalyvauti programoje "Prie laužo".

Gyvenu laukimu ir žaliuoju iki ausų ;)

Vartotojas (-a): debesų piemenaitė

Sukurta: 2007-08-15 10:56:40

Sveiki mielieji, tikiuosi, jog mano didelis noras bus suderinamas su galimybėmis ir aš atvyksiu :) gal ir gitarą paimti?

atleiskit man, po atostogų dar vis svajoju... :)

Vartotojas (-a): Indrutaja

Sukurta: 2007-08-11 23:53:11

aj, dar beje, norėčiau dalyvauti programoje prie laužo :))

Vartotojas (-a): Indrutaja

Sukurta: 2007-08-09 19:40:51

Na, žadu atvažiuoti...jeigu tik priimsit :)

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-08-07 22:17:23

Dėkoju, Katythe, už atlaidumą. Linkiu Tamstelei visokeriopos sėkmės visur ir visada :)

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-08-07 09:46:58

Atsiprašau Katyhe,s, jei užgavau. Susitiksime, dar kartą "prabočit" paprašysiu. Ir dėkoju Grėjui už draugišką sugėdinimą.

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2007-08-06 23:21:41

Jeigu nebijot būti apnuodytais,,,gal atvyksiu. :)

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2007-08-06 19:22:15

aktyviau registruokites. kas važiuos iš Vilniaus, atsiliepkite. gal mane priimsite į savo kompaniją.

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-08-06 00:28:09

Iki šio vakaro galvojau, kad laukiami visi: ir naujokai, ir senbūviai, bet perskaitęs Katythe,s nuomonę, kad tie patys nebeįdomūs (o aš pernai jau buvau), pagalvojau: ko ten veržiesi, seni, tu ten nepageidaujamas. O norėtųsi pasilabinti su Awtoriumi, Klajūne, Klevo lapu - Liepuže, Littera, Taurija, Unruli, Medžiu, Grėjumi, ukmergiečiu Antanu vėjyje ( mat esu gimęs buv. Ukmergės apskr. Pabaisko miestelyje, įteikti Ramunei pernykščio susitikimo vaizdajuostę. Nenusiminikit, Ramune, jei neatvažiuosiu, kasetę būtinai nusiųsiu Jums į namus.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2007-08-04 20:47:31

niu a mani ar paimste kartu?labai noriu;)

Vartotojas (-a): Riva

Sukurta: 2007-08-03 17:13:05

Kas šio susitikimo pagrindinis koordinatorius??



man reikia individualiai su juo apsitarti dėl kelių detalių ;)

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-08-03 11:06:11

Žadu atvykti, Vardai atsibodo, pasiilgau Veidų! ;)

Vartotojas (-a): gungnir

Sukurta: 2007-08-01 20:49:58

na va, teks man pirmam užsirašyti, gal ledus pralaušiu :D