← Atgal

Naujienos

Haiku konkursas „Brydė į rudenį“ 2016

Autorius: Goda | Sukurta: 2016-08-19 08:18:30 | Komentarai: 11

Baigiantis vasarai vis dažniau aplanko lietus — netikėtas ir trumpas, pramaišiui su melsvomis debesų properšomis, vaivorykštėmis ar vangiai teškantis pro rūką, žaibuotas ir tamsus, kiaurai merkiantis ar lengvutė dulksna. Daugybė lietaus pavidalų geriasi į būsenas, vasariškos nuotaikos pamažu virsta į rudenį. Lietus nuplauna vasaros pėdas, giliau įmintose pasilieka kuriam laikui, gaivina patirtį ir naujas įžvalgas, sodrina besikeičiančias rudens spalvas… Haiku kūrėjai ir besidomintys haiku kviečiami dalyvauti  haiku konkurse „Brydė į rudenį“.

Literatūrinė iniciatyva ,,#skaiTAU"

Autorius: | Sukurta: 2016-08-01 13:52:46 | Komentarai: 8

#skaiTau - privalomosios ŽŽ literatūros sąrašas visiems skaitovams!

Konkurso „Haiku Lietuvai“ laureatai

Autorius: Goda | Sukurta: 2016-07-07 08:27:57 | Komentarai: 3

Valstybės pažinimo centro skelbtam konkursui „Haiku Lietuvai“ daugiau  nei 160 žmonių atsiuntė beveik 400 japoniškų trieilių. Liepos 6-ąją, švenčiant Valstybės (Karaliaus Mindaugo karūnavimo) dieną, buvo paskelbti 3 nugalėtojų  kūriniai ir 10 kitų geriausiųjų.

Poezijos skaitymų konkursas

Autorius: Goda | Sukurta: 2016-04-27 16:01:58 | Komentarai: 3

Asociacija „Dpoezija“ skelbia konkursą „Skaitantiems Poeziją“.Perskaityk ir įsirašyk savo eilėraštį, patalpink jį į http://www.dpoezija.lt/lt/ Įrašą galite papuošti muzikiniu takeliu (instrumentiniu, gamtos, miesto garsais). Konkursas vyks iki 2016 m. birželio 24 d.

„Haiku Lietuvai“ — geriausi kūriniai

Autorius: Goda | Sukurta: 2016-06-20 15:05:32 | Komentarai: 6

Pasibaigus  Valstybės pažinimo centro paskelbtam konkursui  „Haiku Lietuvai“, išrinkta 13 geriausių kūrinių. 

Respublikinis haiku konkursas „Haiku Lietuvai“

Autorius: Goda | Sukurta: 2016-04-04 10:31:36 | Komentarai: 0

Valstybės pažinimo centras kviečia kurti japoniškus trieilius apie Lietuvą. Atskleiskite savo santykį su tėvyne, jos žmonėmis, istorija, gamta, kultūra haiku forma ir dalyvaukite konkurse!  Konkurso laikas: 2016 kovo 11 d — birželio 06 d.

Išleista Pranciškos Reginos Liubertaitės poezijos rinktinė „Žiežirba į žemę“

Autorius: Goda | Sukurta: 2016-04-21 12:29:08 | Komentarai: 0

Išleista P. R. Liubertaitės (eradasta) poezijos rinktinė „Žiežirba į žemę“. Vientisumu kaip laiko inversija — štai kuo pasižymi ši devynių poetės Pranciškos Reginos Liubertaitės  eilėraščių knygelių pagrindu sudaryta poezijos rinktinė „Žiežirba į žemę“. 

Haiku skaitymai

Autorius: Goda | Sukurta: 2016-04-20 17:50:23 | Komentarai: 1

2016 m. balandžio 26 d. (Antradienį), 17 val. Klaipėdos Ievos Simonaitytės bibliotekoje, Saulės laikrodžio kiemelyje vyks haiku skaitymai, haiku konkurso „Valtys kopose“ laureatų apdovanojimai.