20 metų, 20 metų, 20 metų.

Santrauka:
you dont know how much you missby not knowing yourSELF do you run the risk?
Tai buvo 2004 metų pabaiga. Turbūt lapkritis. Mes nebegalėjome sėdėti ant bordiūro, nes buvo per šalta, ir būtume sušalę, jei būtume sėdėję.

Nusprendėme eiti pas F5c_wZ3_414e_X5. Tada gyvenau su mama ir kambarioke, bet jų abiejų nebuvo. Ir muzikinis centras dar veikė. F5c_wZ3_414e_X5 užsileido Feindflug. Jam nepatiko Feindflug. Sakė, per šalta, per neemocionalu, per agresyvu. Sakė, kad žmonės turi mylėti vienas kitą ir jis myli visus pasaulio žmones, ir tuos, kurie jį įskaudino, ypač, nes jiems ypač reikia meilės. Apsiverkė tai sakydamas.

Tada F5c_wZ3_414e_X5 apie tai negalvojo, nes galvojo apie Feindflug ir apleistus fabrikus ir industrial subkultūrą. Dabar F5c_wZ3_414e_X5 apie tai galvoja, nes vietoje industrial subkultūros dabar atrodymas ir pasirodymas ir įrodymas.

F5c_wZ3_414e_X5 tada buvo tyrinėtoja. Jis buvo fenomenas.

Grįžtam prie reikalo, ok? o Koks reikalas? Pamiršau. Nieko nepadarysi, visko pasitaiko šiam pasaulyje. Tai tau nelaimė. Eik tu sau.

Namie jauku. Nebegroja Feindflug. Jis rašo į taką, kaip groja Feindflug ir jis nori, kad nebegrotų. Tada prisijungia F5c_wZ3_414e_X5 vardu ir parašo už mane komentarą "kas tau nepatinka, čia juk jėga, tu nieko nesupranti  "

Tada groja Die Krupps - Iron Man ir Absurd Minds - The Focus. Jis klausia, ar pamiršai Die Toten Hosen. Jis supasi ant kėdės ir kuria temas į internetą apie pasityčiojimus. F5c_wZ3_414e_X5 prisijungia savo vardu, perskaito temas ir parašo, kad jose pilna klaidų. Jis vėl prisijungia ir parašo "koks skirtumas, juk skubėjau".

Paskui jis nueina į privačias žinutes, kur susirašinėja su F5c_wZ3_414e_X5 priešais. F5c_wZ3_414e_X5 gauna progą truputį paskaityti.

(iki mano grįžimo namo liko 15 minučių)

F5c_wZ3_414e_X5 pamato truputį. Rašymo stilius visiškai kitas. Kaip tų žmonių, kuriuos dabar netikras asmuo vadina tikrais. Toks yra fenomeno stilius, kai jis rašo privačias žinutes. Tai sukrečia F5c_wZ3_414e_X5 iki odos paviršiaus. Jis paaiškina, kad su jais reikia bendrauti jų kalba. Su F5c_wZ3_414e_X5 jis bendrauja labai keistai. F5c_wZ3_414e_X5 pamato dėsningumą ir pasipiktina. Jis juokiasi ir sako, kad juokauja.

Groja Die Toten Hosen. F5c_wZ3_414e_X5 kartoja: Irena, Irena, Irena.
Jis kartoja: 20 metų, 20 metų, 20 metų.

Kodėl?
Todėl.

Ne rimtai, kodėl? Kodėl būtent 20 METŲ?

Aha. nu. geras. o visgi reikėjo mums eiti pasivaikščioti, ne? ar ne? mmmm. oooo. Aha. Aišku. Na taip, taip. Ak, tu visada tai sakai. Na tu ir pridurkas.

Jis sako, kad jam dabar 20 metų. Atrodymas ir pasirodymas. Jis sako tai, lyg tai turėtų sukrėsti visą pasaulį iki sielos gelmių, tokia intonacija. 20 metų, ir juokiasi.

F5c_wZ3_414e_X5 yra 18 metų.

Jis sakosi esąs 20metis vaikas. Kūdikėlis. Jis klausia, argi aš neatrodau kaip kūdikėlis? Koks mano ūgis?

F5c_wZ3_414e_X5 supranta, kad to nežino. 104cm, bet tik dėl to, kad jis taip sakė, kad jis liepė taip manyti.
Mintyse esi laisvas. In my mind Im so free. All is the self. All is myself. Mes tada nežinojom šito.

Jis sako, kad dabar važiuos su taxi į barą. Ten susiras kokią merginą, susipažins su ja, ir pasimylės. F5c_wZ3_414e_X5 rimtai abejoja tokiais jo sugebėjimais. Tu negalėtum prieiti prie kito žmogaus ir užkalbinti. Žinoma, galėčiau.

Per tą laiką jis sukuria take ir bangoje daug temų apie nevykusius socialinius santykius. Čia tau. Pffff, sako F5c_wZ3_414e_X5. Cha cha, sako jis. Pagrasina sukurti temų, kurios atvers man akis į praeitį ir į ateitį, kai bus darbe, o dabar atsiprašau, bet labai norėčiau pasimylėti.

Taxi.

(aš jau grįžau namo. ką tik grįžau. parašyta, kad dabar eisiu valgyti. todėl eisiu valgyti.)
F5c_wZ3_414e_X5

2006-12-23 16:35:10

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-12-25 16:04:37

Ne viską sugebėjau „atverti“, bet atvertos vietos atrodo neblogai. Iš ryškiausių nesuprastų dalykų- praeities ir dabarties laiko santykis ( pasakojimas apie praeitį, o pabaigoje- dabartis).
Stilistiškai taisyčiau šią vietą:
ir tuos, kurie jį įskaudino, ypač, nes jiems ypač reikia meilės---------->ir tuos, kurie jį įskaudino, ypač, nes jiems ypatingai reikia meilės