amo vortaro

Sunkiai besiliejantys žodžiai, bemetantys savo plunksnas angelo sparnai, namus paliekantys paukščiai, ašarose paskendusios akys, drebantys pirštai, šlampantis lapas, išsiliejantys žodžiai, pilnaties skaistumas, žvaigždžių begalybė, besidraikanti balta suknelė, verčiantis iš kojų vėjo gūsis, sunkus lietaus lašas, sūrus lyg iš jūros, užguitos mintys, išsidraikę plaukai, sustingęs kūnas, nebešildantis saulės spindulys, bėgantis ir niekaip nesustojantis laikas, vienas, antras, trečias širdies dūžis, dar vienas žvilgsnis, dar vienas mirksnis, vienas ir pakutinis, paskutinė abejinga šypsena, paskutinis, paskutinė. Dabar viskas prasidės iš pradžių, tik nebebus nei paskutinio, nei paskutinės, nebebus abejonės, nebebus ašarų, nebebus suriųjų jūros lašų, paukščiai daugiau nebepaliks namų, angelai nemėtys sparnų, išliks viltis, išliks tavo veidas, šypsena, lūpos, akys, plaukai, žvilgsnis, išliksi tu...
Juatas

2006-12-23 01:31:56

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Juatas

Sukurta: 2006-12-26 11:37:28

amo vortaro-iš esperanto kalbos išvertus reiškia meilės žodynas...

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-12-25 16:19:03

Pradžia man atrodo lyg gana atsitiktinių vaizdų rinkinys, bet, kita vertus, gyvenimas irgi dažnai atrodo kaip atsitiktinumas. Tas pasikartojimo kitaip motyvas man patiko.
Deja, nesuprantu pavadinimo ( Manyčiau , kad tai galėtų reikšti: mėgstu keistis ar kažką panašaus...)

Vartotojas (-a): Lawera

Sukurta: 2006-12-23 14:53:16

Kuo lengviau pasiekiamas tikslas, tuo mažiau jo siekiama. Bet nesustok tos gražios laiko tekmės priešinimuisi ir tebūnie ta pradžia ne ašarų ir kitų dalykų, kuriuos išvardinai, būna begalo graži.

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2006-12-23 10:45:52

suriųjų jūros lašų- sūriųjų... Ū ilgoji.
daug visko privardijai
tikri etiudai. optimizmas - gerai nuteikia. nėra ko verkti, reikia tikėti į gerą. gerai ;-)