Dejà Vu. Esė vienu sakiniu (70)

 


1292.  Gyvename laikais, kai kūnas kainuoja brangiau, negu Siela.
 
1291.  Jei neteisėtas pats principas, neteisėta ir visa proceso struktūra.
 
1290.  Auksinio amžiaus Riteris Moralinio kodo rėmuose po Nuostabiosios Damos langais atlikdavo serenadas. Šiuolakinis kvaziriteris įsibrauna pro langą be serenadų.
 
1289.  Topologinė psichologija rekomenduoja: jei aktoriaus valentingumas aukštas, prieš einant į spektaklį pravartu pasiskaityti scenarijų, idant būtų išvengta afekto būsenos.
 
1288.  Skaniausios tos kriaušės, kurių negali pasiekti.
 
1287.  Alkio būsenoje ypatingą raišką įgauna ne tik akys, bet ir charakteris.
 
1286.  Informacinė medicina, tyrinėjanti informacinių laukų funkcionavimo įtaką žmogaus organizmo bei elgsenos normai ir patologijai nustatė, kad destruktyvus pavydas psichinio susirgimo formoje „išjungia“ subjekto moralinius ir psichologinius stabdžius. Iš to kylanti asocialaus elgesio ir nuostatų raiška pasižymi subjektiniu bumerango efektu: kol logika miega, imuninė sistema byra.
 
1285.  Socialinės perversijos grimasos: kai nėra idėjų konstruktyviam bendradarbiavimui, dalykinį konfliktą keičia psichologinis – agresija, rietenos, vaidai, barniai ir kivirčai.
 
1284.  Jei tikslas – įbauginti, kuo bauginti reikšmės neturi.
 
1283.  Jeigu nesugausi pirmųjų dviejų tarakonų, greitai jų privis visi namai.
 
1282.  Žmonių vienodumas – pasaulis be ateities.
 
1281.  Kai visi taps du viename, rasis vyro ir moters ilgesys.
 
1280.  Vaikščiodamas iš užpakalio, užpakalį ir matysi.
 
1279.  Jeigu nori turėti didelį pelną iš padangų remonto, pabarstyk gatves vinimis.
 
1278.  Apsimesti šnipu pavojingiau, negu juo būti.
 
1277.  Didžiausia pasiklausymo įrenginių nauda ta, kad pagaliau apie socialinę sąrangą sužinai tiesą.
 
1276.  Nugarmėjęs į akivarą gyvensi tiek, kiek nejudėsi.
 
1275.  Jei renkiesi karą, tikrosios jėgos neturi.
 
1274.  Tinkamiausias metodas yra tas, kurio nematyti.
 
1273.  Kai sergi pavydo niežuliu, Sarcoptes scabiei naikinimas nepadės.
Felicija Ivanauskienė

2021-11-14 19:25:24

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-11-15 14:44:05

Taiklūs pastebėjimai.